Ymmärrätkö että MÖKKEILYSI tulee meille veron maksajille KALLIIKSI??
Tulet tänne maaseudulle VALITTAMAAN ja porukalla joudutaan jälkes korjaamaan!!
Kommentit (13)
Olen korjannut enemmän mökkikylän asukkaiden jälkiä.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä imbesilli mitään veroja maksa. Sinä tulet meille kalliimmaksi.
Tyypillinen etelän vetelä taidat olla, ja NOLLA päivää OIKEITA TÖITÄ??
Eikös tuo mökkeily tuo tulojakin. Vasta oli uutisissa juttu, että joku savolainen pikku paikka sai mojovat tulot mökkeilyn ansiosta. Oliko kiinteistöveroina tms. sitä en muista.
Ettäs kehtaat! Olen työllistänyt paikallisia firmoja ja toki firmoja vähän kauempaakin. Kaikesta on myös alv maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko landepaukku, että paskan lapiointi on työtä? Sen vaativampaan sinusta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ettäs kehtaat! Olen työllistänyt paikallisia firmoja ja toki firmoja vähän kauempaakin. Kaikesta on myös alv maksettu.
SINÄ PILAAT järvi maisemat ja posotat hutikassa vesijetillä EN nimittäin sanoisi järkeväksi hommaksi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko landepaukku, että paskan lapiointi on työtä? Sen vaativampaan sinusta ei ole.
Et selvästi ymmärrä MAAILMAN MENOSTA mitään!! Luulet että pihvi kasvaa puussa??
Tää olisi ollut parempi aloitus, jos olisit viitannut HS:n juttuun siitä, kuinka mökkeily tekee suomalaisista varattomia. Olisi saatu aidosti mehukas keskustelu siitä, mikä on totuus niiden lapsiperheköyhyys ym huutelijoiden taustalla, joille mikään tukimäärä maailmassa ei koskaan riitä, koska lifestyle.
Ajakaa vaan pois se viimeinenkin ruokkiva käsi sieltä maaseudulta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SINÄ PILAAT järvi maisemat ja posotat hutikassa vesijetillä EN nimittäin sanoisi järkeväksi hommaksi!!
Olen nainen ja inhoan vesijettejä. Rakastan rauhaa ja hiljaisuutta. Tontilla en itse käytä mitään metelöiviä laitteita. Jos olisin mies, olisin rakentanut rakennukset itse ja kaatanut puutkin. Eivät olisi firmat ja verottaja saaneet mitään.
Taas neropatti.
Me tuodaan yli 10000€ mökkikuntaan vuodessa