Boomereiden hellepukeutuminen
Aika huvittavaa kun boomerit valittaa hellettä ja ettei mitään voi tehdä kun niin kuuma. Kuitenkin kulkevat pitkähihaisissa ja takissa ulkona, onko ihme jos silloin hiki valuu näillä keleillä? Mikä siinä on ettei vaatetusta voi vähentää, en käsitä.
Kommentit (61)
Minulla on shortsit ja kevyt, lyhythihainen kaunis kangaspaita. Istun kotini terassilla joen rannassa tammen varjossa ja siemailen ananaslonkeroa. Ei ole kylmä, eika kuuma. Hyvin menee nainen 67v.
Mukavaa, että välität ja kannat huolta vanhempien ihmisten hyvinvoinnista, Ap, kiitos siitä.
Onneksi meidän kenenkään ei ikään tai sukupuoleen katsomatta tarvitse puolustella eikä selitellä pukeutumistamme kenellekään. Voimme jokainen, lain rajoissa, pukeutua ihan niin kevyesti tai peittävästi kuin haluamme, säällä kuin säällä, ihan oman harkintamme mukaan. Nautitaan kesästä!
Vierailija kirjoitti:
Riippumatta siitä millainen provo tai haukkuminen aloitus onkaan niin voin vastata. Näin lihavana ja isorintaisena naisena voin vastata, että jouduin pukeutumaan helteelläkin mahdollisimman peittävästi, koska muuten näyttäisin täysin säädyttömälle. Jo näillä perittävillä vaatteilla esim. isojen rintojen peittäminen on vaikeaa. En halua huomiota, vaan olla rauhassa. En edes omista yhtään varsinaista kesävaatetta. Toki hikoilen paljon ja voin huonosti helteellä, mutta pukeutumisen suhteen ei kohdallani vaan ole vaihtoehtoa. Jos haluan näyttää säädylliseltä on kesävaatteiden käyttäminen kohdallani mahdotonta.
Onhan myynnissä niitä kesäisiä säkkimäisiä ja peittäviä nilkkoihin asti ulottuvia kesämekkoja eri kuoseilla ja myös eri pituisilla hihoilla.
Voinomalta osalta sanoa, että sama olenko alasti vai takki päällä, hikoilen niin pirusti, ettei ole eroa. Usein joku kommentoi takista.. no kun ei ole väliä.. yhtä kuuma on silti.
Allit hävettää, suonikohjut hävettää, maha hävettää, kaikki hävettää. T. Sivusta kuunnellut
Mulla oli reissussa pitkä mekko, puoli pitkähihainen. Kaftaanityylinen. Hyvin jaksoi boomeri kulkea yli 30 asteen lämmössä, aamusta pitkälle iltaan
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun olen vampyyri. Ei kestä nahka aurinkoa, syttyy tuleen.
Auringnousu ja päivänvalo - voi kauhistus!
😂
Kyllä kasikymppisten pitääkin suojautua auringolta. Mitä sinulla on vanhuksia vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55+ vuotiaat
Ei ole. Suomen boomerit on 75+
Baby Boomerit - syntyneet vuosina 1946 - 1964.
X-sukupolvi - syntyneet vuosina 1965 - 1980.
Ei koske Suomea. Boomerit ovat syntyneet ennen vuotta 1956.
Aika huvittavaa, että ap kopioi sanastoa jenkeistä eikä ymmärrä niin mitään.
Minulta on jo kaksi kertaa leikattu okasolusyöpä, joten haluan pukeutua suojaavasti, eikä se kuulu mitenkään yksinkertaisille avauksien tekijöille!
Vierailija kirjoitti:
Riippumatta siitä millainen provo tai haukkuminen aloitus onkaan niin voin vastata. Näin lihavana ja isorintaisena naisena voin vastata, että jouduin pukeutumaan helteelläkin mahdollisimman peittävästi, koska muuten näyttäisin täysin säädyttömälle. Jo näillä perittävillä vaatteilla esim. isojen rintojen peittäminen on vaikeaa. En halua huomiota, vaan olla rauhassa. En edes omista yhtään varsinaista kesävaatetta. Toki hikoilen paljon ja voin huonosti helteellä, mutta pukeutumisen suhteen ei kohdallani vaan ole vaihtoehtoa. Jos haluan näyttää säädylliseltä on kesävaatteiden käyttäminen kohdallani mahdotonta.
Jep, tämä. Itse en ole ole lihava, mutta todella rintava. Talvella asia ei minua niin paljon haittaa, kun on muutenkin enemmän päällä, mutta kesällä ongelma korostuu kun pitäisi vähentää vaatetusta. Naisia arvostellaan jo muutenkin ihan kaikesta, niin en haluaisi provosoida kommentointiin yhtään enempää. Toivottavasti ensi kesään mennessä olen jo saanut sopusuhtaisemmat rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla shortsit ja hihaton t-paita. Seuraava aloitus koskeekin sitten sitä, kun 'vanhat naiset' ei ymmärrä pukeutua peittävästi ja pilaavat miesten kesän.
N63
Pilaisit toisten naisten kesän. Miesten mielestä mitä niukemmin nainen pukeutuu, niin sitä parempi näytti nainen miltä tahansa.
M48
Kuumempi minulla on shortseissa ja topissa, koska aurinko polttaa suoraan ihoa. Esimerkiksi tänään päälläni oli chinot, valkoinen käsivarret peittävä kevyt ja löysä kauluspaita ja vaaleat kangastossut. Ei ollut yhtään tukala olo, kun löysähköt vaatteet peittivät suurimman osan ihosta.
Itse olen keski-ikäinen ja ns. normaalipainoinen, eli kohdallani ei ole kyse siitä ettenkö kehtaisi pukeutua paljastavammin.
Valkoinen puuvilla kaftaani pitkilla hihoilla paras, ei pala eika tunnu tukalalta kun aurinko ei kuumenna ihoa, viileampi kuin spagettiolkain sekakuitu minimekko.
Vierailija kirjoitti:
Kas, kun eivät halua ihosyöpää.
Poltin itseni muuten yks päivä, ja voin kertoa että auttaa ihoa suojaavat vaatteet.
Ja kuka muka valittaa? Ja vanha kansa muuten tiesi että iho suojataan vaatteella, ei rasvalla.
Musta(ohut) vaate muuten heijastaa aurinkon kuumuuden takaisin.😎
Ei vaan päinvastoin, heijastamisen sijasta musta pinta imee (absorboi) lähes kaiken valon itseensä. Fysiikassa musta kappale on idealisoitu kohde, joka ei lainkaan heijasta valoa vaan absorboi kaiken siihen kohdistuvan säteilyn.
Boomerit ovat kahdeksankymppisiä ja sitä vanhempia. Siinä iässä voi olla jo sairauksia, joka haittaa lämmönsäätelyä ja henkilö palelee helposti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on shortsit ja kevyt, lyhythihainen kaunis kangaspaita. Istun kotini terassilla joen rannassa tammen varjossa ja siemailen ananaslonkeroa. Ei ole kylmä, eika kuuma. Hyvin menee nainen 67v.
Ja välillä pujahdan tuosta nakkena jokeen uimaan, jos tulee kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla shortsit ja hihaton t-paita. Seuraava aloitus koskeekin sitten sitä, kun 'vanhat naiset' ei ymmärrä pukeutua peittävästi ja pilaavat miesten kesän.
N63
Pilaisit toisten naisten kesän. Miesten mielestä mitä niukemmin nainen pukeutuu, niin sitä parempi näytti nainen miltä tahansa.
M48
Jätän ne hommat nuoremmille. He hakekoot ukkoloiden katseita.
Se kaftaaninainen
Laadukas pellava ei, vaan se on parhaimpia kesävaatteitten materiaalia. Mutta tosiaan, vain laadukas, ja se tietysti maksaa. Tuskin löytyy Tokmannin tai Prisman valikoimista. Toinen kelpo materiaali on musliini.