Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero 50- kymppisenä

Vierailija
17.07.2025 |

Tämä ei varmaankaan ole ensimmäinen ketju tästä aiheesta, mutta ei se mitään.

Parisuhde alkaa tuntua todella kuolleelta.Ei ole mitään yhteistä.Puolison näkeminen ei ilahduta.Tulevaisuuden visioita ei ole.

Ei olla mikään nuoresta saakka yhdessä ollut pariskunta, vaan löysimme toisemme noin kymmenen vuotta sitten.. Mikään ei mennyt kuten odotin ja miten yhdessä suunniteltiin.

Yksinolokin on parempi kuin tämä suhde..Ennen tätä suhdetta elin pitkään sinkkuna ja tiedän pärjääväni sekä taloudellisesti että Mutta hirveästi kaipaan sitä, että saisin vielä rakastaa ja rakentaa yhteisen elämän yhdessä toisen ihmisen kanssa.

Onko täällä teitä, jotka on löytäneet hyvän ja sitoutuneen suhteen, jolla on tulevaisuus, tässä iässä? Kun tuntuu , että niin monille eronneille parisuhde on ollut vain lasten saantia varten, ja tässä iässä vain haluavat elää yksin ja/tai harrastaa kevyt- ja seksisuhteita.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä toivossa kannata erota, että jonkun uuden löytää. Tämä touhu on mennyt ihan ihmeelliseksi. Halutaan pelkästään kevyitä suhteita - lue: pelkkä seksi kelpaa.

Ketään sinkkua et tapaa, ellet ole tindereissä tai sinkkuryhmissä, ja niissä ei yritetä oikeasti tutustua, vaan haetaan tuota edellä mainitsemaani.

Toinen juttu on myös, että vapaalla olevat on syystä vapaina. Kyllä sinkkuuntuneet hyvät tapaukset (siis miehet) viedään käsistä ja ovat samantein varattuja uudelleen.

Olen kyllä tutustunut aivan hurjaan määrään huikeita sinkkunaisia. Harmi, ettei se ole ainakaan itselle vaihtoehto😅

No tämä suhde on kyllä tuhoon tuomittu joka tapauksessa. Ja mulla on monia omiakin unelmia, joiden toteuttaminen olisi mahdollista yksin, mutta ei tässä suhteessa..Silti tosiaan toivon, että saisin vielä rakkaudenkin kokea, kun sitä ei ole suhteissa

-Miksi valitella täällä jos päätös suhteen tuhoon tuomiosta tehnyt jo kauan sitten, sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
22/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä toivossa kannata erota, että jonkun uuden löytää. Tämä touhu on mennyt ihan ihmeelliseksi. Halutaan pelkästään kevyitä suhteita - lue: pelkkä seksi kelpaa.

Ketään sinkkua et tapaa, ellet ole tindereissä tai sinkkuryhmissä, ja niissä ei yritetä oikeasti tutustua, vaan haetaan tuota edellä mainitsemaani.

Toinen juttu on myös, että vapaalla olevat on syystä vapaina. Kyllä sinkkuuntuneet hyvät tapaukset (siis miehet) viedään käsistä ja ovat samantein varattuja uudelleen.

Olen kyllä tutustunut aivan hurjaan määrään huikeita sinkkunaisia. Harmi, ettei se ole ainakaan itselle vaihtoehto😅

Totta, hyvät vapaat ei todellakaan ole vapaata kauaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yli viisikymppisenäkin voi rakkauden löytää. Kokemuksen syvällä rintaäänellä tämä. :) Ja löytyi etsimättä ihan elämää elämällä. Ensimmäinen askel on mielestäni kuitenkin rakastua itseensä ja kohdistaa katse omaan elämään. Silloin toisesta ei tule mikään puuttuva palanen, vaan muuta hyvää elämää täydentävä asia. Huonoon suhteeseen ei mielestäni kannata jäädä. Pilaahan siinä samalla oman elämänsä lisäksi myös toisen ihmisen mahdollisuuden kokea rakkautta. 

Onnea ap:lle uuteen elämänvaiheeseen, jos uskallat askeleen siihen suuntaan ottaa. :)

Vierailija
24/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla valmis jäämään yksin lopun elämäkseen. Mutta eikö silloin kaikki ole lähtökohtaisesti pilalla, jos suhteessa roikkuu vain sen takia, ettei tarvitse olla yksin. Yksin elämisessä on niin paljon hyviä puolia, että tavallaan säälin ihmisiä, jotka eivät ole sitä koskaan kokeneet.

Vierailija
25/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä suhde on kyllä tuhoon tuomittu joka tapauksessa. Ja mulla on monia omiakin unelmia, joiden toteuttaminen olisi mahdollista yksin, mutta ei tässä suhteessa..Silti tosiaan toivon, että saisin v

Kiitos lyttäämisestä..Lyttääjistä ( jollainen puolisokin on) välittämättä yritän nyt katsoa eteenpäin ja kyselen onko joku onnistunut tässä iässä löytämään rakkauden. Ap

Vierailija
26/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ero mahdollistaa löytää parempi kumppani, mutta mun mielestä deittailu aloitetaan kun yksinolo on vaihtoehto. Muuten voi mennä epätoivoiseksi. 

Itse rakensin eron jälkeen niin hyvän ja itseni näköisen elämän kun vaan pysyin, ja viihdyin itsekseni. Hyvä ihmissuhde sen päälle on vain plussaa. 

Vierailija
27/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaunis vielä 50 kymppisenä, mutta olen kirurgisesti parannellut kehoa, mm rintojen kohotus, ja suurennos, vatsan kiristys, ja luomien leikkaus. Ja pitänyt painon kurissa ja urheillut timmin kropan. Hampaat valkaistu, kynnet huoliteltu, ja ripsipidennykset. Iho huollettu eikä ryppyjä ole (kiitos paksun ja rasvaisen ihon ja geenit) 

Miehiä olisi tulossa ikkunoista ja ovista. Ihmiset kehuu kauniiksi ja ihmettelevät ikääni. Kuulemma näytän 10 v nuoremmalta.

Mutta en ole kiinnostunut. Elämä on ihanaa vapaana. Seksiä saan aina kun haluan enkä enempää kaipaa. En todellakaan halua papparaista passattavaksi ja nuoret miehet kiinnostaa vain seksikumppanina vaikka tuntuvat ihastuneita aina kuuman yön jälkeen. Ei kiitos minulle

Vierailija
28/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yli viisikymppisenäkin voi rakkauden löytää. Kokemuksen syvällä rintaäänellä tämä. :) Ja löytyi etsimättä ihan elämää elämällä. Ensimmäinen askel on mielestäni kuitenkin rakastua itseensä ja kohdistaa katse omaan elämään. Silloin toisesta ei tule mikään puuttuva palanen, vaan muuta hyvää elämää täydentävä asia. Huonoon suhteeseen ei mielestäni kannata jäädä. Pilaahan siinä samalla oman elämänsä lisäksi myös toisen ihmisen mahdollisuuden kokea rakkautta. 

Onnea ap:lle uuteen elämänvaiheeseen, jos uskallat askeleen siihen suuntaan ottaa. :)

Kiitos ..Ajattelinkin, että lähtisin toteuttamaan yksin  unelmaani, jonka piti olla yhteinen  , mutta puoliso vetäytyi siitä .

Vierailija
29/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin 49 vuotiaana ja mitään sutinaa ei ole ollut. Olen nyt kohta 55 vuotias. Mutta en eronnut uuden parisuhteen toivossa. Ymmärrän, että tässä iässä se on jo lähes mahdoton yhtälö. 

Oletko tämän ajan vetänyt handuun vai onko ollut pikavuoroja

Vierailija
30/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla valmis jäämään yksin lopun elämäkseen. Mutta eikö silloin kaikki ole lähtökohtaisesti pilalla, jos suhteessa roikkuu vain sen takia, ettei tarvitse olla yksin. Yksin elämisessä on niin paljon hyviä puolia, että tavallaan säälin ihmisiä, jotka eivät ole sitä koskaan kokeneet.

Olen kokenut.Pidämpään kuin suhteessa olemista. Eli ei ole uutta ja jännää. Tässäkin suhteessa olen toki yksin , sekä henkisesti että paljon myös muuten.ap

Vierailija
31/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kaunis vielä 50 kymppisenä, mutta olen kirurgisesti parannellut kehoa, mm rintojen kohotus, ja suurennos, vatsan kiristys, ja luomien leikkaus. Ja pitänyt painon kurissa ja urheillut timmin kropan. Hampaat valkaistu, kynnet huoliteltu, ja ripsipidennykset. Iho huollettu eikä ryppyjä ole (kiitos paksun ja rasvaisen ihon ja geenit) 

Miehiä olisi tulossa ikkunoista ja ovista. Ihmiset kehuu kauniiksi ja ihmettelevät ikääni. Kuulemma näytän 10 v nuoremmalta.

Mutta en ole kiinnostunut. Elämä on ihanaa vapaana. Seksiä saan aina kun haluan enkä enempää kaipaa. En todellakaan halua papparaista passattavaksi ja nuoret miehet kiinnostaa vain seksikumppanina vaikka tuntuvat ihastuneita aina kuuman yön jälkeen. Ei kiitos minulle

Mä en ole koskaan passannut ketään missään elämäni vaihteessa..Eli en yhdistä parisuhdetta ajatuksissani siihen..ap

Vierailija
32/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus tupsahtaa eteen. Ei löydä etsimällä.

Vierailija
33/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus tupsahtaa eteen. Ei löydä etsimällä.

Tups tups vaan...tupsahtaa, tupsahtaa...

Vierailija
34/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos 500 vuotiaaksi elää, niin ehkä siinä kärsii jokusen eronkin läpi käydä...

No huomasin nyt kirjoittanernl huolimattomasti..Pyydän, ettei tulisi lisää viisasteluja ja kuittailus siitä, virhe huomattu ja varmaan kaikki tajuavat, mitä ikää tarkoitin. Ap

Liian yleinen virhe. Jäikö koulut käymättä?

Vierailija
35/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaallahan on uusi, iso kierrätyskeskus. Sieltä voisi löytyä

Kuule pääkaupunkiseudulta just haluan myös pois! Ap

Vierailija
36/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 ja elän suhteessa joka yleisellä mittapuulla on huono. Mutta mulle riittävän hyvä ja tykkään kyllä miehestä, meillä on pääasiassa ihan mukavaa yhdessä. Pitkä suhde, lapset aikuisia.

Jos olisin nuorempi niin eroaisin. Mutta eipä niin tullut aikanaan tehtyä. Tässä siis ollaan.

Vierailija
37/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 51-vuotiaana. Olin vuoden yksin. Sitten kaksi vuotta suhteessa, sitten pari vuotta yksin, pari vuotta suhteessa ja lemppasin tämänkin äijän.

Ex on samassa ajassa ehtinyt 2 x naimisiin. En tajua, miksi jokaisen vastaantulijan kanssa pitäisi mennä naimisiin?

Hirveä sotku kun sitten kuitenkin eroaa.

Mä tykkään olla sinkku ja tajusin sen viimeisimmän suhteeni aikana.

Vierailija
38/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu. Mieheni on ranskalainen ja asumme Luxemburgissa, ollaan asuttu pitkään. Nykyään en nuku kun vatvon ongelmia. Olemme etääntyneet ja tiedän hänellä olleen rakastajattaria (paljon nuorempia tietenkin). Huoks.

Vierailija
39/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaallahan on uusi, iso kierrätyskeskus. Sieltä voisi löytyä

Kuule pääkaupunkiseudulta just haluan myös pois! Ap

Savo on täynnä perusneitsytjuntteja, jotka mielellään raiskaisivat. Tai yrittäisivät. Niille pitää neuvoa oikea reikä.

Vierailija
40/77 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on mahdollista löytää. Tinderiin vaan rohkeasti.

Karjamarkkinoille tarkoitat.

Treffit kirjoitat yläpalkkiin ja naksuttelet sieltä seksisuhdetta tulemaan.