Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies viestittelee muille naisille pervoja

Vierailija
17.07.2025 |

Apua ja vertaistukea kaivataan. Olen miehen kanssa muutaman vuoden ollut avosuhteessa. Muutettiin just ok-taloon, samat tulevaisuusnäkymät ja tullaa helvetin hyvin toimeen. Ongelmana, et tykkää samaan aikaan muista naisista. Parisuhteen rajoja ei ymmärrä. Nyt jäi kiinni, et viestitelly seksijuttuja ja kuulumisia parille naiselle meidän suhteen ajan. Sen oon tehny kyllä selväksi, etten kestä jos pelaa mun selän takana. En halua erota, mut eihän tätä suhdetta voi jatkaa jos mies ei halua muuttua. Yrittää olevinaan. Onks se mahdollista, miten? Saatte kohtalontoverit avautua aiheesta ja antaa vinkkejä. Xx 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon elämässä huomannut et miehet on aika samanlaisia, muut naiset mielessä vaikka ois miten täydellinen nainen löytynyt. Ainako se päättyy niin että nainen joutuu pettyy ja erotaan, jotta päätyy uudestaan samaan paskaan. Ap

Jos olet sitä mieltä, että moniavioinen rakenne on p-kaa, on liki olemattoman pieni mahdollisuus, ettet törmäisi uudelleen eri miehen kanssa samaan p-kaan. SEKÄ naiset, että miehet ovat eri määrin rakenteeltaan moniavioisia. Sinä vain olet todennäköisyyskäyrän alun mukaisesti erittäin vähän moniavioinen, ja kuvittelet, että KAIKKI naiset olisivat sinun kaltaisiasi. Kynis.mi 

Vierailija
22/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityksesi, että miehesi viestittelee 'pervoja', on niin ikään omasta päästäsi. Viestit ovat juuri sellaisia, joita naiset miellyttävältä mieheltä juuri odottavat. Muutenhan viestittely olisi katkennut kuin kanan lento.  Kynis.mi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä miehesi naiselle, joka ei ole mustasukkainen. Mun mies viestittelee naisille ihan mun luvalla, ja toisinaan tapaakin heitä. Rajoituksena on vain se, että toiminta ei saa olla meidän yhteisestä ajasta pois.

Vierailija
24/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä miehesi naiselle, joka ei ole mustasukkainen. Mun mies viestittelee naisille ihan mun luvalla, ja toisinaan tapaakin heitä. Rajoituksena on vain se, että toiminta ei saa olla meidän yhteisestä ajasta pois.

Monikin sisko on tätä mieltä, mutta harva rohkenee lausua sitä, koska saa heti valtavan ryöpyn vakiintumattomilta eli levottomilta. Olet erittäin fiksu, ainoa rajoitus on ajan riittävyys. Ei saa olla pois puolisoiden yhteisestä ajasta.  Kynis.mi

Vierailija
25/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiireisiä ollaan molemmat. Miestä vissiin panettaa koko ajan ja mua taas ei niinkään. Harmittaa ku nuorena olin kans iha kyltymätön. Mut ei kai tää tilanne musta oo kiinni. 

Ap

Tulihan se sieltä. Sinä olet muuttunut ja syytät miestä, fttei ole muuttunut mukana.

Vierailija
26/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiireisiä ollaan molemmat. Miestä vissiin panettaa koko ajan ja mua taas ei niinkään. Harmittaa ku nuorena olin kans iha kyltymätön. Mut ei kai tää tilanne musta oo kiinni. 

Ap

Tulihan se sieltä. Sinä olet muuttunut ja syytät miestä, fttei ole muuttunut mukana.

Mut ei kai tää tilanne musta oo kiinni. 

Näin ap kirjoitti aiemmin. Kukapa sitä itseään alkaisi syyttämään.

Vierailija
27/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kyl hauskoja kaikki. 😄 Sanotaanko et ykskää kommentti ei nyt osu tai uppoo niinku toivoin. Pareja on monenlaisia, ja ei olla yhdenkää teidän kuvausten kaltaisia. Enkä ees jaksa alkaa selittää parisuhteestani enempää, vituikshan tää menee kuiteski kaikkien mielestä. Avuttomia luovuttajia ja avoimia suhteilijoita vaa ootte kaikki, ei ihme et koko ajan kaikki eroo heti, ku tulee joku pikku vastoinkäyminen. 🤣 Reppanat. 

Ap

Vierailija
28/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikin sisko on tätä mieltä, mutta harva rohkenee lausua sitä, koska saa heti valtavan ryöpyn vakiintumattomilta eli levottomilta. Olet erittäin fiksu, ainoa rajoitus on ajan riittävyys. Ei saa olla pois puolisoiden yhteisestä ajasta.  Kynis.mi

Sanotaanhan jo tuolla ihan alussakin että jollekin toiselle naiselle mies voi sopia jos toiminnassa edes on kyse ominaisuudesta että mies tahtoo monia kumppaneita ja toisellekin sen sallii. 

Voin luvata että kaikilla ei siitä ole kyse vaan nainen saa pahimmillaan pataan jos hän edes pettäjämiehen kuvitelmissa katsoo muita miehiä. Ei kaikki pettäminen ole mitään herkän luonnostaan monisuhdemiehen ujoa naisten ihastelua josta hän ei vain tohdi olla rehellinen kultaselleen jolle myös tämän ihanan herttailun sallisi. 

Jos ihmiset vain olisivat rehellisiä löytäisivät samankaltaiset toisensa. Helpompihan se on naisenkin sallia tavalla tai toisella avoin suhde kun on tiennyt että sellainen on toiveissa. 

Vierailija
29/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte kyl hauskoja kaikki. 😄 Sanotaanko et ykskää kommentti ei nyt osu tai uppoo niinku toivoin. Pareja on monenlaisia, ja ei olla yhdenkää teidän kuvausten kaltaisia. Enkä ees jaksa alkaa selittää parisuhteestani enempää, vituikshan tää menee kuiteski kaikkien mielestä. Avuttomia luovuttajia ja avoimia suhteilijoita vaa ootte kaikki, ei ihme et koko ajan kaikki eroo heti, ku tulee joku pikku vastoinkäyminen. 🤣 Reppanat. 

Ap

Onpa mukavaa kuulla, että teillä kuitenkin menee ihan helvetin hyvin. Ikävää, että kukaan ei osannut antaa sellasta vastausta, minkä olisit halunnut.

Mies vonkaa vierailta pillua, kun kotona ei saa haluamaansa. Sua ei seksi miehesi kanssa enää oikein kiinnosta.

Puheyhteys on poikki. Jos ei olisi poikki, niin olisit puhunut asiasta miehesi kanssa, etkä vauva palstalla.

Mutta voisithan ehdottaa miehellesi suihinottoa samaan aikaan, kun lähettelee niitä pervoja viestejä instabeibeilleen. Voisi seksielämänne saada sitä kaivattua lisäpotkua. Ja sulla ei oikeastaan ole edes oikeutta olla mustasukkainen miehellesi, kun itseäsi ei panohommat tunnu kiinnostavan.

Vierailija
30/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kukahan se täällä reppana oikein onkaan.

Vierailija
31/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat vaan ap antamaan sitä pilluasi useammin. Pillua saanut mies ei jaksa kiinnostua muista naisista.

Ihan ensimmäiseksi nussitte sen omakotitalon joka huoneessa. Ulkovarasto mukaan lukien.

Tämän jälkeen otat mieheltäsi suihin sen omakotitalon joka huoneessa. Autotalli mukaan lukien. 

Tämän kaiken teette viikon aikana.

Jos miehesi tämän jälkeen vielä vonkaa pillua muilta, antamasi seksi on surkeaa ja miehesi ansaitsee parempaa.

Vierailija
32/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tulee se ero teillekin, jos jatkat tuota pihtaamistasi.

Vierailija
33/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantiin viimeviikko 3 kertaa päivässä. Oon hyvä niissä hommissa, kaikki kehuu. Oon paras.

Ap

Vierailija
34/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pantiin viimeviikko 3 kertaa päivässä. Oon hyvä niissä hommissa, kaikki kehuu. Oon paras.

Ap

Et ole. Ainakaan miehesi mielestä.

Vierailija
35/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskaan vaan ukko, ansaitset parempaa. Menköön niihin polysuhteisiin! Tuo on törkeä loukkaus sinua kohtaan, en kattelis päivääkään. Miehelläsi on itsetunto-ongelma ja tollasta ei kannata mieheksi kutsua, huomiohuora ois parempi. 

Vierailija
36/36 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luiskaan vaan ukko, ansaitset parempaa. Menköön niihin polysuhteisiin! Tuo on törkeä loukkaus sinua kohtaan, en kattelis päivääkään. Miehelläsi on itsetunto-ongelma ja tollasta ei kannata mieheksi kutsua, huomiohuora ois parempi. 

Se ei vaan saa kotona sitä, mitä haluaa. Näin käy aina, kun keskusteluyhteyttä ei ole olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi