Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensin on nuori ja hyppää sängystä,sitten keski-ikäinen joka tuntee jääneensä auton alle eikä pääse ylös ilman äänitehosteita

Vierailija
01.09.2024 |

Au,niskat on kipeät. Au,selkä on jumissa.  Polvet paukkuu. Varovasti jalka lattialle. Joka paikka sanoo niks naks. 

Miten sitä joskus JUOKSI keittiöön?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kyljen kääntö yöllä, ennen kääntyminen kävi itsestään. Nyt herää taatusti ja joutuu ähläämään jalat noin ja olkavarret noin ja kylläpäs vihlaise ja kiristää, kaiken lisäksi joutuu ähkimään ja puhkimaan kovasti.

Vierailija
2/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glukosamiinilla loppuivat naksumiset, poksumiset, jumit, säryt ja ähinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuossa kunnossa jo keski-ikäisenä niin olisi kannattanut ottaa jokunen juoksuaskel myös sen pikkulapsi-ajan jälkeen.

Vierailija
4/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka yö lonkkasärkyä, jos nukkuu liian kauan samalla kyljellä. Jalka vähänkin väärässä asennossa ja kipu polvessa kuin joku repisi jalkaa irti. Ja hikeä pukkaa ja pissalla käytävä pari kertaa yössä.🥹

Vierailija
5/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kuntosalia.

Vierailija
6/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vieläkin juoksen keittiöön ja olen 60 -vuotias. Minä suosittelen niitä juoksuaskelia ja venyttelyä aamuin illoin sekä alkoholin poisjättämistä.

Vierailija
7/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no itse tunnen oloni paremmaksi kuin ikinä. Aamulla kävin kuntosalilla.

M47

Vierailija
8/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no itse tunnen oloni paremmaksi kuin ikinä. Aamulla kävin kuntosalilla.

M47

Tämä!

Vierailija
9/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite rupesin käymään kolmenkympin puolivälissä salilla 3-5x viikossa. Nyt nelikymppisenä oon paremmassa kunnossa kuin koskaan nuorempana. Ei kipuja, sängystä nousee aina virkeänä uuteen päivään ja elämä on täynnä energiaa.

Oot vaan huonokuntoinen.

Vierailija
10/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 50 eikä minulla ole mitään vaivoja,jumeja tms. Olen terve hyvinvoiva ihminen. Ehkä itsestään huolehtiminen on auttanut. Enkä ole urheilija tai mikään salilla kävijä. 

Vierailija
11/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 50 eikä minulla ole mitään vaivoja,jumeja tms. Olen terve hyvinvoiva ihminen. Ehkä itsestään huolehtiminen on auttanut. Enkä ole urheilija tai mikään salilla kävijä. 

Paljon hyötyliikuntaa?

Vierailija
12/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moista huomannut ainakaan tähän 53-vuoden ikään mennessä. Minä tosin olen hoikka ja liikun paljon. Lisäksi minulla on todella hyvä Unikulmasta ostettu patja ja tyyny. Joskus jos nukun kylässä huonolla patjalla, on olo aamulla vuosikymmenen vanhempi.

Vierailija
13/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tuossa kunnossa jo keski-ikäisenä niin olisi kannattanut ottaa jokunen juoksuaskel myös sen pikkulapsi-ajan jälkeen.

Ei jaksa...

Vierailija
14/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon hyötyliikuntaa?

Sitäkin ja ihan reipasta lenkkeilyä säännöllisesti,venyttelyä jne. 

Vierailija
15/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon hyötyliikuntaa?

Sitäkin ja ihan reipasta lenkkeilyä säännöllisesti,venyttelyä jne. 

Juokset, ja väität ettet ole urheilija?

Vierailija
16/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite rupesin käymään kolmenkympin puolivälissä salilla 3-5x viikossa. Nyt nelikymppisenä oon paremmassa kunnossa kuin koskaan nuorempana. Ei kipuja, sängystä nousee aina virkeänä uuteen päivään ja elämä on täynnä energiaa.

Oot vaan huonokuntoinen.

Ei ne vaivat vielä nelikymppisenä alakaan.

Vierailija
17/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hölkkään.

T. Hessu Hopo

Vierailija
18/18 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka liikun itse suht paljon niin kyllä näitä tuntemuksia alkoi nelikymppisemä tulemaan ja eniten naurattaa ja ärsyttää nämä huokailut/ähkäisyt kun istuu alas :D että mistä nämä tuli. Painoa ei ole liikaa eikä se tunnu suoritukselta istua/nousta.