Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana, enkä enää halua seksiä, koska olen ällöttävä

Vierailija
17.07.2025 |

Mulla ei ole ikinä ollut näin ällöttävä, vastenmielinen olo kehostani. Olen lopettanut seksin harrastamisen mieheni kanssa kokonaan, ajatuskin lähes puistattaa. Masturboin kuitenkin välillä, silloin en mieti itseäni osalliseksi mihinkään edes ajatuksissani, kyseessä täysin mekaaninen suoritus. Mies kuitenkin haluaisi välillä, mutta sen verran harvoin että olen melko varma että tämä muuttunut vartalo on hänestäkin inhoa herättävä. Onko muilla ollut samaa, eli että kokee itsensä raskaana niin iljettävänä, ettei seksi kumppanin kanssa tunnu millään tasolla miellyttävältä? En myöskään enää halua olla hänen nähden alastomana tai vähissä vaatteissa. 

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies jonka vaimo pihtasi raskausaikana varmaan samasta syystä. Seksiä oli kolme kertaa. Viimeisen kerran 6kk ennen synnytystä ja sen jälkeen meni toinen 6kk. Eli vuosi ilman. Voin kokemuksesta sanoa että sun mies kärsii ja paljon. Se varmaan haluaisi osoittaa välittämistä ja rakkauttaan sulle, mutta oman olosi takia hylkäät kaikki lähestymis yritykset "vonkaamisena". Näin kävi meillä. Ja se jätti minuun tosi syvät jäljet. Vielä kymmenen vuoden jälkeen huomasn sun tekstin luettuani että ne ikävät muistot nousee taas pintaan. Kun se nainen joka antaa mulle sen mitä olen kauan haaveillut, oman lapsen, hylkää ja sulkee sut sen kaiken ulkopuolelle. Se oli ihan helvetin raskasta henkisesti. En siis halua vähätellä sun kokemusta tällä hetkellä. Varmasti on raskasta myös sulla, mutta et ole yksin siinä parisuhteessa. Sun miehelläkin on tunteet.

Mun ohje on että nyt hankit jostain apua. Neuvolasta, psykiatrilta tms. ja menet puhumaan as

Juuri näin. Pahimmillaan tolla pihtaamisella ajaa miehen toisen syliin. Joku vuosi on ikuisuus ilman hellyyttä ja läheisyyttä.

Kaiken lisäksi tuo on ainutlaatuinen tilaisuus lähentyä paljon.

Vierailija
22/148 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin on ihan sallittua tuntea itsensä ällöttäväksi. Tunteet eivät ole väärin tai oikein, ne vaan ovat. Kehon nopeat muutokset myös saavat raskaana olevan helposti tuntemaan, ettei keho ole ns. oma. Raskaus vaikuttaa hormonitoimintaan tosi paljon, ja lähes kaikki kokevat muutoksen seksihalussa, suunta vaihtelee naisen ja raskauden mukaan. 

Puolisot - sukupuoleen katsomatta - myös melkein aina olettavat toisen näkevän itsensä yhtä ihanana ja seksikkäänä kuin puoliso näkee. "Kyllähän sinä nyt tiedät että minä sinua takastan." Sitä ihailua ei tule sanoneeksi ääneen vaikka yleensä se kyllä on olemassa. Noin muutostilanteessa toinen erityisesti tarvitsisi julkituotua kehua. 

Jos oma minäkuva on hyvin negatiivinen, on ihan tilastollisesti oletettavaa että muut näkevät itsen positiivisemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne raskaana ollessa on jo tällainen, niin mikähän se on raskauden jälkeen???

Vierailija
24/148 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilanne raskaana ollessa on jo tällainen, niin mikähän se on raskauden jälkeen???

Jep.

Vatsa roikkuu, tissit roikkuu, perse roikkuu, pillu muuttui löysäksi ja virtsa karkailee. Sitten voit vihata itseäsi.

Vierailija
25/148 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten haluista. Seksitreffeillä ilmoittelua yksi raskaana oleva sihteerikkö. Varaus kirja oli täynnä tyyliin kk eteenpäin.

Siinä vastaus miesten mielipiteistä raskaana olevista naisista.

Vierailija
26/148 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten haluista. Seksitreffeillä ilmoittelua yksi raskaana oleva sihteerikkö. Varaus kirja oli täynnä tyyliin kk eteenpäin.

Siinä vastaus miesten mielipiteistä raskaana olevista naisista.

Puutteessa oleva mies panee ketä tahansa!

Vierailija
27/148 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pillu oli parhaimmillaan kummassakin odotuksessa, muheva ja märkä. Ja nainen muutenkin tosi kiimainen, varsinkin toisen raskauskolmanneksen aikana. Saisipa aina panna vain raskaana olevaa naista.

Vierailija
28/148 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon pillu oli parhaimmillaan kummassakin odotuksessa, muheva ja märkä. Ja nainen muutenkin tosi kiimainen, varsinkin toisen raskauskolmanneksen aikana. Saisipa aina panna vain raskaana olevaa naista.

Mitäs jos vaan opettelisit saamaan sen vaimosi kiimaan ilman sitä raskautta?

Vierailija
29/148 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun ei tehnyt mieli vaimoa kummankaan raskauden aikana. Ihan normaalia. Seksiä oli sitten myöhemmin. Ei se oo elämän tärkein asia paneminen. Enkä pannu muita tietenkään. 

Vierailija
30/148 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos vaan opettelisit saamaan sen vaimosi kiimaan ilman sitä raskautta?

Täysin samaa mieltä!

Vierailija
31/148 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös tosi kiihkeää seksiä kun vaimo oli aikoninaan  raskaana. Vaimo oli kiihkeenä koko ajan ja lisäksi raskaana oleva nainen on mielestäni tosi seksikäs :)

Vierailija
32/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä moiti itseäsi. Nainen on kauneimmillaan raskaana. Keskustele asiasta miehesi kanssa. Voi olla että se avaa sinun ajtustesi solmuja. Mies saattaa tuntea ettet halua seksiä, jos on esim raskauden tuomia kipuja tai on vaikea löytää sopivaa asentoa. Keskustelkaa, pitäkää toisianne hyvänä, kokeilkaa eri asentoja. Jos sinusta tuntuu että halut on joskus kateissa, muista miestäsi esim käsi/suu-hoidolla tms.

Mukavaa ja nautinnollista raskautta!

Nimim. Kokemusasintuntija M

Vierailija
33/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä moiti itseäsi. Nainen on kauneimmillaan raskaana. Keskustele asiasta miehesi kanssa. Voi olla että se avaa sinun ajtustesi solmuja. Mies saattaa tuntea ettet halua seksiä, jos on esim raskauden tuomia kipuja tai on vaikea löytää sopivaa asentoa. Keskustelkaa, pitäkää toisianne hyvänä, kokeilkaa eri asentoja. Jos sinusta tuntuu että halut on joskus kateissa, muista miestäsi esim käsi/suu-hoidolla tms.

Mukavaa ja nautinnollista raskautta!

Nimim. Kokemusasintuntija M

Kauneimmillaan raskaana. Bullshit!

Vierailija
34/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin koin olevani todella vastenmielinen raskauden aikana ja pitkään sen jälkeenkin, mutta oli meillä seksiä harvakseltaan kun kuitenkin molempien teki mieli. Yritin miettiä asian niin että kyllähän se mies voi pitää silmät kiinni ja ajatella muita niin saa kassit tyhjäksi. Olen tosin vähän niin kuin tottunut olemaan vastenmielinen kun en ole koskaan tykännyt siitä miltä näytän. Ja kiitos ei niitä laihdutuskommentteja joita aina jaellaan, olen ollut aina hoikka, kysymys ei ole siis painosta.

Vierailija
35/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin oloni ihanaksi raskaan ollessani. Voin hyvin, tukka kiilsi, iho hehkui ja itseluottamus oli tapisssa. Et ole yhtään ällö, aloittaja!

Vierailija
36/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kuinka hormonitoiminnan muutokset vaikuttaa naiseen, minäkuvaansa ja halukkuuteensa on kertakaikkisen yksilökohtainen asia.

Jos mietitään puhtaasti biologiselta kannalta, niin seksihalujen loppuminen raskauteen on "järkevää", sillä pullahan on jo uunissa joten ei ole mitään syytä tuhlata energiaa tyhjän naimiseen. Ehkäpä tuo AP:n tilanne onkin se alkuperäinen, ihmiskunnan aamuhämäristä periytyvä toimintamalli, jolloin alkuihmiselläkin oli selkeä kiima- aika ja kun jälkeläinen on saatu alulle niin seuraava kiima on vasta silloin kun jälkeläinen on selvästi sen ikäinen että uusi raskaus on mahdollinen eli pari- kolmevuotias.

Mutta kuten sanottu niin kovasti yksilöllistä on. Toiset kertovat lisääntyneistä seksihaluista, osa kertoo että seksin määrä pysyi ennallaan, omakohtainen kokemukseni vuosikymmenten takaa oli mallia AP, seksiä ei ollut paljoakaan ennen raskautta ja sekin vähä loppui kun raskaus varmistui. Raskauden jälkeen seksiä oli suunnilleen saman verran kuin ennen raskautta (kerran kuukaudessa max), mutta alkoi vähenemään tasaisen varmasti kunnes loppui kokonaan ja loppui sitten se parisuhdekin kestettyään yli kaksikymmentä vuotta.

Joku tuossa jo mainitsikin että jos nyt AP:n tilanne on tuo, niin mitä on odotettavissa raskauden jälkeen? Suurella todennäköisyydellä sama minkä itsekin tulin toteamaan aikoinaan. Pikkulapsiperheen arki on yleensä seksin määrää vähentävä tekijä, ja ei se keho siitä odotuksesta ja synnytyksestä ainakaan nuorene. Jos seksi ja seksuaalisuus ällöttää nyt, niin sitä samaa ällötystä on luvassa jatkossakin ja yhä lisääntyen. Ei siis hyvältä näytä, suoraan sanoen.

Vierailija
37/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinällämme on suurkopio, alastonkuva seisovasta vaimostani, kun oli raskaana 54 vuotta sitten. Todellinen himottava kaunotar. Maha on jo runsaasti pystyssä, mutta en muista missä raskauden vaiheessa oli, luultavasti loppupuolella.

Samaan aikaan myös ystäväparimme rouva oli raskaana. Olivat löytäneet toisensa samassa seurakunnan kerhossa kuin mekin. Näin valveunia, kuinka työntäisin takaapäin hänen ollessaan kontallaan paljaan kyrpäni hänen paljaaseen vittuunsa.

Toisaalla olen kertonut, kuinka hän aina saunassa sormetti vittunsa. Kerroin hänelle, että se oli erityisen kaunista. Nautin katselusta ja hän ihailtuna olosta. Oli kuin sulaa vahaa. Kynis.mi

Vierailija
38/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: "Jos mietitään puhtaasti biologiselta kannalta, niin seksihalujen loppuminen raskauteen on "järkevää", sillä pullahan on jo uunissa joten ei ole mitään syytä tuhlata energiaa tyhjän naimiseen."

Nainen varmistaa, ettei osa miehen resursseista valu toiselle naiselle, antamalla seksiä JATKUVASTI. 'Naiminen' ei ole tyhjää. Muilla eläimillä on kiima-aika, yleensä vain lyhyesti kerran vuodessa.

Yksinhuoltajanaisten lapsista monet ovat kuolleet jo ennen puberteettia. Mies on hyvin tärkeä, vaikka sitä ei enää niin huomata, kun yksinhuoltajat saavat yhteiskunnan turvaa ja avustuksia. Kynis.mi

Vierailija
39/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pidän raskaana olevia naisia erittäin kiihottavana. Lämmöllä (ja kovuudella) muistelen vaimoani kun hän oli raskaana. En ole miehesi, mutta epäilen että miehesi ei kovasti vonkaa koska haluaa kunnioittaa sinua. Jos et tunne itseäsi seksikkääksi eikä miehesi (toivottavasti) ole aivan puusilmä hän kyllä huomaa sen.

Puhu tunteistasi miehellesi. Hän saattaa puolestaan luulla hänessä itsessään olevan jotain vikaa.

Vierailija
40/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: "Jos mietitään puhtaasti biologiselta kannalta, niin seksihalujen loppuminen raskauteen on "järkevää", sillä pullahan on jo uunissa joten ei ole mitään syytä tuhlata energiaa tyhjän naimiseen."

Nainen varmistaa, ettei osa miehen resursseista valu toiselle naiselle, antamalla seksiä JATKUVASTI. 'Naiminen' ei ole tyhjää. Muilla eläimillä on kiima-aika, yleensä vain lyhyesti kerran vuodessa.

Yksinhuoltajanaisten lapsista monet ovat kuolleet jo ennen puberteettia. Mies on hyvin tärkeä, vaikka sitä ei enää niin huomata, kun yksinhuoltajat saavat yhteiskunnan turvaa ja avustuksia. Kynis.mi

Eri, mutta elämänmittainen yksiavioisuus, yksinhuoltajuus ja miehen kiukuttelu velvollisuuksistaan tai elatusvelvollisuus yleensäkään ovat hyvin hyvin uusia käsitteitä lajimme historiassa. 

Naiselle on biologisesti ihan normaalia myös se reaktio että raskauden aikana ja etenkin heti sen jälkeen hän tukeutuu yhteisön naisiin. Sekä muihin aktiivisesti äitinä toimiviin että mahdollisesti omaan äitiinsä ja isoäitiinsä. 

Miehen seksuaalinen palveleminen hänen menettämisensä pelossa on 98% historiastamme ollut ihan käsittämätöntä höpötystä ainakin tässä kyseisessä yhteydessä. Koska se sama mies on joka tapauksessa osallistunut yhteisönsä suojelemiseen, ravitsemiseen ja yleiseen resurssien kartuttamiseen. Ei hän ole mistään naapuriluolasta vinoillut että hähää täällä kiimaisempi nainen palvelee minua ja annan metsästämäni lihat hänelle >:) 

Kyllä tuollainen käytös loistaa vasta nykyaikana ja nykyaikaisissa yhteisöissä. Ja nytkin nainen voi siinä tapauksessa todeta että voi nyt sentään ja tukeutua naisiin ja löytää uuden miehenkin. 

Olen itse ollut kiimainen kaikissa tilanteissa eikä ole mitään ongelmia kehoni kanssa tai nauttia seksistä mieheni kanssa aina, mutta mieheni ei kyllä toisaalta myöskään itse tipauta palloa kommunikoinnin osalta tai jätä minua pulaan jos on jokin muutos tai epävarmuus. Saati vihjaile pettämisellä tai jättämisellä vaikka sairauden kohdalla eli se muna ei aina ole kuitenkaan suhteen päähenkilö. En tiedä olisiko toisin eri miehen kanssa että alkaisin "pihdata" eli ällöttyisin lopullisesti ja alkaisin tehdä eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi