Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan lähtee ja mistä näkee parhaiten

Vierailija
17.07.2025 |

Very hot question right now! As hot as the weather!

Pahoittelen mokeltavaa englantiani. Mutta Turun seudulla ollaan nyt tohkeissaan ja helle taitaa sekoittaa päitä vielä kuumemmiksi, kun väki haluaa tietää milloin telakalta lähtee tuo uusi jättiristeilijä kohti valtameriä. Milloin lähtee ja mistä näkee parhaiten!

No, mä toivon, että se lähtö venyy aikataulutetusta (jota aikataulua muutettu jo muutamankin kerran lähtöajan ja päivänkin suhteen) vielä pidemmälle yöhön kuin nyt esillä oleva klo 22.

Tuolla Royal Caribbean -varustamolla on ollut tapana lähteä valmistuneella laivallaan yöaikaan... Aiemmin telakalla tehdyt TUIn Mein Schiffit lähtivät just sinä aikana kuin oli kerrottu. Ja Mein Schiffeillä soi musiikki ja väkeä oli kansilla heiluttamassa rantojen saattajille. Royal Caribbeanin lähdöistä en sitten tiedäkään mitään - soiko musiikki, onko porukkaa vilkuttamassa ja niin edelleen. Mutta kansaa on rannoilla kuitenkin pilvin pimein. Yhden kerran R. Caribbeanin lähtöä olin mennyt katsomaan, oli kylmä sää (ei kesää silloin) ja kas kummaa, laiva ei lähtenytkään, ei näkynyt hinaajia ei mitään, yks muija ihmetteli mulle, että mitä mä sinne merelle tuijotan... No, sitte se häkelty kun sanoin, että no, kattelen vaan että tuleeko niitä hinaajiakaan paikalle... Muija kun ilmeisesti kuvitteli että se isoakin isompi paatti lähtis ihan omillaan siitä telakalta. Kyllä mä olin taas se TYHMIN näitten turkulaisten joukossa!

Paskaaks mä sinne tunkisin. Kattelen sitten Facebookissa muitten ottamia huippuhienoja kuvia laivan lähdöstä. Mein Shiffien lähtöjä ei muuten ollut juurikaan porukkaa todistamassa, mutta nyt tuosta on tullut oikein kansan villitys. Ihan jostain toisesta maakunnastakin meinataan tulla kattomaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, onks isokin ihme, että laiva lähtee....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän