Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavismies, millaista naista etsit ja mitä itse tuot suhteeseen?

Vierailija
17.07.2025 |

Palstalla toistuu usein ajatus siitä, ettei tavallinen mies saa naista. Mutta mitä se käytännössä tarkoittaa?

Millainen nainen on hakusessa? Millainen ulkonäkö viehättää, millaiset luonteenpiirteet ja arvot tuntuvat tärkeiltä?

Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi? Mitä ylipäätään toivot parisuhteelta ja mitä puuhailisit naisen kanssa?

Kommentit (208)

Vierailija
181/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan tasa-arvoa ja tuon samat asiat suhteeseen kuin mitä siltä itse odotan. Ensiksi mieleeni tulee nainen, jolla on

1. samat toiveet elämältä kuin minullakin,

2. hyvä yleiskunto niin kuin minunkin ja

3. yhtä vähän kokemusta parisuhteista kuin minullakin.

Nämä ovat ehkä kolme tärkeintä yhteensopivuuden määrittävää seikkaa.

Et voi tuoda suhteeseen kohtua ja nisiä, eikä sinulla olem yöskään aivorakennetta ja hormonitoimintaa joka soveltuu lasten hoivaamiseen ja kasvattamiseen. Eli jos et suostu ottamaan vastuuta muista asioista kun nainen ottaa näistä, kumppanisi on siis mies.

Vierailija
182/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä itseään tavismieheksi kutsuvat eivät ole oikeasti tavismiehiä. Vastauksia ei tule, koska heitä ei kiinnosta luonne, arvomaailma tai se, mitä he itse tuovat suhteeseen. Heille tärkeintä on, että nainen näyttää Instagram-mallilta, on aina valmis seksiin ja tekemään kaikki kotityöt.

#miesvihanäkyväksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä palstalla ole tavismiehiä :D

Tulet saamaan vastuksia pelkiltä inkkeleiltä ja voit ihan itse päätellä, että heillä ei ole muuta tuomista pöydälle kuin vihaa ja epälogiikkaa.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
184/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Elo-pistemääräsi laskee riittävän alas johtuen esimerkiksi siitä, että tunnuksesi on vanha, et ole ollut johdonmukaisesti aktiivinen tai et maksa palvelusta, niin profiiliasi ei näytetä enää lähes kenellekään. Silloin ei ole merkitystä miten hyvä profiili on, sillä tykkäyksiä ei vain tule. Tämän takia seuranhakusovellukset ovat huonompi vaihtoehto kuin perinteiset seuranhakupalstat.

Naiset tykkäävät älypuhelinsovelluksista ja käyttävät niitä mielellään seuranhakuun muiden seuranhakupalstojen sijaan, koska luulevat, että sovelluksissa on helpointa suodattaa pois huonot miehet ja estää heitä lähettämästä viestejä. Sen voi vieläpä tehdä tavalla, joka on helppo ja sosiaalisesti hyväksyttävä. He eivät kuitenkaan ymmärrä miten peliä on peukaloitu heidän haitakseen.

Kukaan ei pakota käyttämään tinderiä.

Jos vertaan omaa elämääni esimerkiksi äitini elämään, missä perheen miehet pätkivät muita perheenjäseniä päin pläsiä ja r aiskasivat talon naisia - useimmiten sitä yhtä joka suostui ottamaan seks. hyväksikäytön vastaan, olen erittäin onnellinen että sosiaaliset suhteet hoituvat nykyään teknologian välityksellä.

Kaikista parasta on se, että kun sukulainen tai "ystävä" käy erittäin väkivaltaiseksi tai ongelmaiseksi, tämän voi vaan blokata ja todeta, että se on moro nauti draamastasi - yksin.

Elikkäs dystopian sijaan tilanne on erittäin hyvä ja kohti parempaa mennään koko ajan!

Vierailija
185/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä itseään tavismieheksi kutsuvat eivät ole oikeasti tavismiehiä. Vastauksia ei tule, koska heitä ei kiinnosta luonne, arvomaailma tai se, mitä he itse tuovat suhteeseen. Heille tärkeintä on, että nainen näyttää Instagram-mallilta, on aina valmis seksiin ja tekemään kaikki kotityöt.

Olipa toksinen kommentti.

Kun luet tuota Anna mahis tavismiehelle -ketjua niin ymmärtää kyllä täysin mihin kommentti pohjautuu. Sen verran toksista tekstiä tulee niiltä 'tavismiehiltä' itseltään. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/6138642/naisten-kannattaisi-edes-antaa-…

Mistä tiedät heidät tavallisiksi miehiksi? Yleensä toksiset kommentit tulevat naisilta jotka esittävät väitteitä miehistä.

TIedätkös, vähän sama mitä sinä teet

Vierailija
186/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden vastauksien perusteella tavismies haluaa

- naisen, joka antaa anaaliseksiä

- kauniin naisen mustikkaan

Niin, miehethän eivät ole yksilöitä

Vierailija
187/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Elo-pistemääräsi laskee riittävän alas johtuen esimerkiksi siitä, että tunnuksesi on vanha, et ole ollut johdonmukaisesti aktiivinen tai et maksa palvelusta, niin profiiliasi ei näytetä enää lähes kenellekään. Silloin ei ole merkitystä miten hyvä profiili on, sillä tykkäyksiä ei vain tule. Tämän takia seuranhakusovellukset ovat huonompi vaihtoehto kuin perinteiset seuranhakupalstat.

Naiset tykkäävät älypuhelinsovelluksista ja käyttävät niitä mielellään seuranhakuun muiden seuranhakupalstojen sijaan, koska luulevat, että sovelluksissa on helpointa suodattaa pois huonot miehet ja estää heitä lähettämästä viestejä. Sen voi vieläpä tehdä tavalla, joka on helppo ja sosiaalisesti hyväksyttävä. He eivät kuitenkaan ymmärrä miten peliä on peukaloitu heidän haitakseen.

Kuulostaa hirveältä. Mutta onko netissä mitään muita paikkoja missä voi tu

Todellisuudessa asia on juuri noin. Mies joka vaikuttaa siltä, ettei tällä ole itselle mitään annettavaa, ei koskaan pääse edes jutteluetäisyydelle. Toisin kuin paikoissa, missä viestitys onnistuu ilman mätsiä. Puhumattakaan live-tilanteista, missä mies kirjaimellisesti vaatii huomiosi ja pakottaa sinut vuorovaikuttamaan hänen kansaan, jos näkee sinut, ilman että olet antanut mitään signaalia lähestyä. Siihen päälle jos tällä on vaikeuksia kestää pakkeja tai ei:tä, niin ilta on nopeasti pilalla kun isokokoinen taapero saa raivarit. Ihan vaan siksi, että satuit olemaan olemassa.

Miesten mielestä vika on tietysti kaikessa muussa kuin heissä. Milloin tinderissä, algoritmissa, juutalaisissa, hyvä ettei jumalaa syytetä. 

188/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne miehet on lähinnä seksiä vailla, en ole koskaan ajatellut että olisivat ensisijaisesti suhdetta hakemassa.

Naiset hakevat suhdetta ja siksi kuvittelevat, että miehetkin etsivät suhdetta. Eivät hae. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
189/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua kun selailee ja katselee miesvihaa tihkuvien kommenttien saamia tykkäyksiä... No, hyvä se on että taas yksi ketju jossa naiset näyttävät mitä he ovat.

Muistetaan että se raskaana ollutta opettajaa aseella uhkaillut on myös aikoinaan selaillut palstaa. Se on ihan teistä itsestänne kiinni miten naisiin suhtaudutaan nuorten parissa. Jos jää epäselväksi: ei nuo tarvitse mitään Andrew Tatea kun heillä on teidät täällä ja kotona.

Vierailija
190/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi?

Minulla olisi paljon tarjottavaa naiselle, joka etsii syvää yhteyttä. Nainen, joka jakaisi kanssani yhteisen elämän, saisi minusta herkän ja huolehtivan kumppanin. Voisin olla naiselle kumppani, joka osaa kuunnella ja on tarvittaessa valmis tarjoamaan ratkaisuja tai vain olkapään, johon nojata. Tarjoaisin naiselle silityksiä, hellää kosketusta, lämmintä läheisyyttä ja seksiä aina kun hän sitä kaipaa. Käytännön tasolla voisin myös kattaa meidän molempien asumiskulut, sillä en yksinäni tee kaikella varallisuudellani mitään.

Olen sivistynyt ja hyvä keskustelukumppani, kehoni on sopusuhtainen ja treenattu, käyn töissä ja opiskelen korkeakoulussa. Hyvien puolien sijaan, joita minulla on, voisin poikkeuksellisesti listata

Tosiaan, yksi parisuhteen huonoimmista puolista on seksuaalinen hyväksikäyttö. Mies kuvittelee, että se = jatkuva siittäminen. Naisen seksuaalisuus on sen sijaan äitiys, joka vaatii mieheltä taloudellista kantokykyä. 

Jos haluaa s eksiorjan, niin kumipilluja saa kaupoista, ja niitä anaaleja varmaan myös. Myös miehillä on kaksi reikää, mitä käyttää - voitte vaikka vaihdella kumpi antaa ja vastaanottaa. 

Naisten ei tarvitse tuhlata elämäänsä tuollaiseen enää.

Vierailija
191/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Kai ne miehet on lähinnä seksiä vailla, en ole koskaan ajatellut että olisivat ensisijaisesti suhdetta hakemassa.

Naiset hakevat suhdetta ja siksi kuvittelevat, että miehetkin etsivät suhdetta. Eivät hae. 

Kiitos kun taas kerran todistat miesvihasi.

Vierailija
192/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti millainen sinä olet ja miksi naisen kannattaisi ryhtyä suhteeseen juuri sinun kanssasi?

Minulla olisi paljon tarjottavaa naiselle, joka etsii syvää yhteyttä. Nainen, joka jakaisi kanssani yhteisen elämän, saisi minusta herkän ja huolehtivan kumppanin. Voisin olla naiselle kumppani, joka osaa kuunnella ja on tarvittaessa valmis tarjoamaan ratkaisuja tai vain olkapään, johon nojata. Tarjoaisin naiselle silityksiä, hellää kosketusta, lämmintä läheisyyttä ja seksiä aina kun hän sitä kaipaa. Käytännön tasolla voisin myös kattaa meidän molempien asumiskulut, sillä en yksinäni tee kaikella varallisuudellani mitään.

Olen sivistynyt ja hyvä keskustelukumppani, kehoni on sopusuhtainen ja treenattu, käyn töissä ja opiskelen korkeakoulussa. Hyvien puolien sijaan,

Tosiaan, yksi parisuhteen huonoimmista puolista on seksuaalinen hyväksikäyttö. Mies kuvittelee, että se = jatkuva siittäminen. Naisen seksuaalisuus on sen sijaan äitiys, joka vaatii mieheltä taloudellista kantokykyä. 

Jos haluaa s eksiorjan, niin kumipilluja saa kaupoista, ja niitä anaaleja varmaan myös. Myös miehillä on kaksi reikää, mitä käyttää - voitte vaikka vaihdella kumpi antaa ja vastaanottaa. 

Naisten ei tarvitse tuhlata elämäänsä tuollaiseen enää.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
193/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan tasa-arvoa ja tuon samat asiat suhteeseen kuin mitä siltä itse odotan. Ensiksi mieleeni tulee nainen, jolla on

1. samat toiveet elämältä kuin minullakin,

2. hyvä yleiskunto niin kuin minunkin ja

3. yhtä vähän kokemusta parisuhteista kuin minullakin.

Nämä ovat ehkä kolme tärkeintä yhteensopivuuden määrittävää seikkaa.

Et voi tuoda suhteeseen kohtua ja nisiä, eikä sinulla olem yöskään aivorakennetta ja hormonitoimintaa joka soveltuu lasten hoivaamiseen ja kasvattamiseen. Eli jos et suostu ottamaan vastuuta muista asioista kun nainen ottaa näistä, kumppanisi on siis mies.

Itse olen jo kohta 50v, joten lasten hankkimisen aika meni jo ja seuraavan kumppanin kanssa ei todellakaan ole aikomus lisääntyä tai hoivatan lapsia. Omat lapseni ovat pian aikuisia ja tässä iässä oletan kumppaniltani samaa.

Vierailija
194/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Tarzan 67v.💪

Sinä Jane 18v. ja instabeibe.😘

Vierailija
195/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni varsin tärkeä osa suhdetta on yhteensopiva huumorintaju ja mieltymykset. Enkä nyt puhu mistään petihommista. Se kun tulee niitä yhteisiä juttuja, mille kumpikin voi nauraa. Tai jos näen jotain mistä tiedän toisen innostuvan, niin se on ihan mahtava fiilis. 

Se, että kummallakin on niin omia juttujaan kuin niitä yhteisiä meidän juttuja on minusta toimiva pohja suhteessa. Minusta olisi kauhea, jos suhde olisi linjalla "päätä sinä mitä tehdään lauantaina ja minä roikun vain mukana, koska saan sitten päättää mitä teemme sunnuntaina". Tämä ajatus menee minusta myös arvojen ja tapojen toimia puolellekin. Mitä enemmän olemme samankaltaisia, niin sitä paremmat edellytykset minusta suhteelle on. Tämän takia en esimerkiksi voisi kuvitella seurustelevani ulkomaalaisen kanssa, jonka kanssa kulttuuripohja olisi tyystin erilainen. Olen päätynyt ajatuksen, että minulle tavallinen suomalainen nainen on paras vaihtoehto. 

Vierailija
196/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä Tarzan 67v.💪

Sinä Jane 18v. ja instabeibe.😘

#miesvihanäkyväksi

197/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Mitä miesvihaa se on, että toteaa miesten haluavan seksiä? Sitähän he itse aina näillä palstoilla puhuvat, että naista ollaan vailla. En minä näe siinä mitään pahaa. Seksi on luonnollista. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
198/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiöpsykologi vauhdissa? 

Vierailija
199/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hitto tällaiseen ketjuun jaksaa tosissaan vastata😂

Joissain miehiä haukkuvissa kommenteissa on muutama sata tykkäystä

Aika moni nainen tänne siis tulee vilkaisemaan miten miehiä solvataan ja eiköhän teksti jotain värinää saa alakerrassa aikaiseksi.

Vierailija
200/208 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Mitä miesvihaa se on, että toteaa miesten haluavan seksiä? Sitähän he itse aina näillä palstoilla puhuvat, että naista ollaan vailla. En minä näe siinä mitään pahaa. Seksi on luonnollista. 

Miesvihaa on se, että yleistät ja kerrot miesten suulla mitä he haluavat.

vrt. joku mies selittämässä että KAIKKI NAISET NYT VAIN AINA.... ja siihen perään jotain negatiivista jonka paikkansapitämättömyyden tiedämme jokainen.

Mutta jatka toki miesvihasi levittämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän