Naapurilla ollut parvekelasit kiinni koko kesän
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
No oletko tsekannut onko yöllä auki?
Olen. Herään tunnin välein tarkastamaan.
T. Ap
Meilläkin aina kiinni, vain pienet raot tuuletusta varten. Kissa ja lokit eivät tule toimeen... näin ainakin kissa on turvassa ja lokitkin ovat lopettaneet riehumisen. ;) Parvekkeen ovi avataan iltamyöhään koko yöksi, samoin ikkunat, jos olet sitäkin ihmetellyt, tällöin myös kaihtimet ja verhot ns. normaaliasentoon.
Jössus näitä naapurikyyliä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se avaaminen auttaa, kun lasin toisella puolellakin ilma on kuumaa? Laseissahan on joka tapauksessa raot, joista ilman pääsee kiertämään.
Tiedätkö miten kasvihuone toimii?
Tiedän. Tiedätkö sinä, miksi ihmiset eivät yleensä halua parvekkeensa olevan kasvihuone?
Laseja kiinni pitämällä parveke muuttuu kuin kasvihuoneeksi, joten laseja kiinni pitävät ihmiset ilmeisesti haluavat parvekkeidensa olevan kasvihuoneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
No ette kai te tätä tosissanne ottaneet?!
😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se avaaminen auttaa, kun lasin toisella puolellakin ilma on kuumaa? Laseissahan on joka tapauksessa raot, joista ilman pääsee kiertämään.
Tiedätkö miten kasvihuone toimii?
Tiedän. Tiedätkö sinä, miksi ihmiset eivät yleensä halua parvekkeensa olevan kasvihuone?
Laseja kiinni pitämällä parveke muuttuu kuin kasvihuoneeksi, joten laseja kiinni pitävät ihmiset ilmeisesti haluavat parvekkeidensa olevan kasvihuoneita.
Paitsi, ettei muutu, kun siellä on ne ilmaraot, joista ilma kiertää. Taas opit jotain uutta, lapsukainen.
Mitä hevon v**tua kenellekään kuuluu, jos joku pitää parvekelaseja kiinni?
Ehkä voisit ap ahdistuksesi hoitoon elvyttää tämän sivuston uuteen kukoistukseen.
Miksi mun pitäisi lasit avata, kun en mä sinne parvekkelle ole näillä keleillä kuitenkaan menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sulla on jonkunlainen valvontakamera joka osoittaa naapurin parvekkeelle 24/7 vai mistä tollaisen tiesit.
Ihan pihalla kävelemällä näkee parvekkeelle.
Sä kävelet siinä 24/7?
No jos käyn vaikka aamulla 7 aikaan, töistä tullessa 16 jälkeen ja illalla kauppareissun jälkeen ja aina vaan on kiinni, niin aika todennäköistä, että ei avaa niitä ollenkaan.
Älä oleta naapurin tekemisiä. Koita elää ihan omaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
No ette kai te tätä tosissanne ottaneet?!
😃
No tietenkin otimme. Ei vauvapalstalla saa hassutella. Täällä kirjoitetaan vain tosissaan tiukkaa faktaa!
Vierailija kirjoitti:
Ilmastointi pitää parvekkeen mukavan viileänä keitaana.
Ilmastointi parvekkeella? Meinaatko jäähdyttää koko ilmakehän?