AKT:lta täystyrmäys Riikka Purralle: Ministeritasolta tällaista pötyä
Kommentit (117)
En tiedä varmaan yhtäkään lakkoa, jossa ei akt olisi mukana tukilakkojen kautta
Siinä se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko enää epätoivoisemmaksi Purran toiminta vajota?
Kaikki Persujen yhdessä Kokoomuksen ja muiden hallituspuolueiden kanssa ovat heikentäneet työntekijöiden asemaa.
Että kehtaakin.
Ainakaan purra ei palkkaa satoja spämmijöitä joka palstalle kuten ay-laardit valehtelemaan että kaikki on jonkun muun kuin ay-laardien vika.
Punikit saa mielipiteenhallintaan rahoitusta EU:n varoista.
Ja persut itänaapurin varoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ATK ajaa siis vastoin omia etujaan mamutusta vain, koska sen vastustaminen olisi "oikeistolaista". AKT:n jäsenten edut on uhrattavissa, jotta se voisi tunnustaa punaista väriä.
Vasemmiston arvot on nähty. Vasemmisto on enemmän kiinnostunut ulkomaalaisista kuin suomalaisista.
Osa heistähän sen on ihan suoraan tunnustanutkin. Ettei suomalaisia voi laittaa etusijalle.
No persutko näillä suomalaisten ihmisten ymmärrystä aliarvioivilla ulostuloillaan on suomalaisten puolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä itsekkään kehtaisi myöntää jos olisin persuja äänestänyt että Riikka ja muun persujen johto pissi tavis äänestäjiä oikein kunnolla silmään
Minä äänestin persuja eikä minua ole petetty millään tavalla.Yhtä hyvin pärjään kuin ennenkin.Jatkossakin äänestän persuja.
Et näe miten työttömyys ja kurjuus lisääntyy? Et näe ettei keskituloisilla ole enää perusturvaa.
Tämäkö edistyisi maahanmuuton lisäämisellä, rajalakeja vastustamalla, veroja korottamalla ja wokeilun lisäämisellä?
persu taas olkiukkoja rakentelemassa, mikä siinä on että persut ei ikinä osaa argumentoida asiallisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli täälläkin kannatetaan ma mu työvoimaa.Hyvä,suomalaiset työttömäksi ja ma mut tilalle.
Ja onko meillä tunkua bussikuskeiksi? Mitä väliä sillä on, missä esimerkiksi bussikuski tai sinun ruokasi marketiin kuljettava rekkakuski on syntynyt, jos maksaa veronsa Suomen valtiolle? Ei Suomessa syntyminen ole mikään ammattitaidon tae nykyaikana.
Minun elämääni ei muuten vaikuta millään tavalla toisen ihmisen synnyinmaa. Ihmiset tekevät töitä, maksavat veronsa ja fiksuin osa järjestäytyy myös ammattiliiton jäseniksi. Ei ole minulta millään tavalla pois.Ongelma on siinä, kun se suomalainen menee kysymään bussifirmasta töitä, niin töitä ei löydy.
No, ei AY-liike voi vaikuttaa yksityisfirmojen rekry
Se on huomattavasti yksinkertaisempi syy, eli palkka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli täälläkin kannatetaan ma mu työvoimaa.Hyvä,suomalaiset työttömäksi ja ma mut tilalle.
Ja onko meillä tunkua bussikuskeiksi? Mitä väliä sillä on, missä esimerkiksi bussikuski tai sinun ruokasi marketiin kuljettava rekkakuski on syntynyt, jos maksaa veronsa Suomen valtiolle? Ei Suomessa syntyminen ole mikään ammattitaidon tae nykyaikana.
Minun elämääni ei muuten vaikuta millään tavalla toisen ihmisen synnyinmaa. Ihmiset tekevät töitä, maksavat veronsa ja fiksuin osa järjestäytyy myös ammattiliiton jäseniksi. Ei ole minulta millään tavalla pois.
Mietipä sitten sitä että mikä on ajanut siihen että enää suomalaiset eivät muka halua ajaa busseja. Tietenkään kyse ei ole siitä että mikä on bussikuskin synnyinmaa. Kyse on siitä että myös bussikuskin ammatti sopii suomalaisille. Sitä varten ei tarvitse hakea halpatyövoimaa ulkomailta, polkea palkkoja ja työehtoja, järjestää vain maahanmuuttajille ilmaiskoulutusta. Oikeasti, jos Suomessa olisi pulaa joskus, jonkun alan työntekijöistä, niin myös suomalaisille ilmainen koulutus ko ammattiin ilman lainanottovelvoitetta. Tajuatteko yhtään mitä maksaa pitää suomalaisia työttöminä ja roudata työntekijöitä ulkomailta työllistymissuhteella 4 sisään, yksi töihin matalapalkka-alalle. Tottakai työnanatajat kusettavat kustannuksia valtiolle jos siihen saavat mahdollisuuden. Eikä Ay-liike pistä hanttiin vaan myötäilee demarien sosiaalituki ideologiaa.
Tämä puheenvuoro Purralta oli ehkä typerin ja hävyttömin, joita häneltä on kuultu. Rima oli kuitenkin jo valmiiksi aika matalalla. Toki hänellä on hanurinnuolijoita työnantajissa, miljonääreissä ja tyhmimmissä työläisissä sanoi hän mitä tahansa.
Ei ketään haluta nykyään enää palkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä itsekkään kehtaisi myöntää jos olisin persuja äänestänyt että Riikka ja muun persujen johto pissi tavis äänestäjiä oikein kunnolla silmään
Minä äänestin persuja eikä minua ole petetty millään tavalla.Yhtä hyvin pärjään kuin ennenkin.Jatkossakin äänestän persuja.
Olet sen verran hidasälyinen ettet ole vielä huomannut. Persu kun olet niin et ole mikään älyn jättiläinen. Mutta ei se mitään, oma paikkasi sinullakin on tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näe miten työttömyys ja kurjuus lisääntyy? Et näe ettei keskituloisilla ole enää perusturvaa.
Tämäkö edistyisi maahanmuuton lisäämisellä, rajalakeja vastustamalla, veroja korottamalla ja wokeilun lisäämisellä?
persu taas olkiukkoja rakentelemassa, mikä siinä on että persut ei ikinä osaa argumentoida asiallisesti
Vassareille heille tärkeiden asioiden mainitseminen on asiatonta argumentointia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sen verran hidasälyinen ettet ole vielä huomannut. Persu kun olet niin et ole mikään älyn jättiläinen. Mutta ei se mitään, oma paikkasi sinullakin on tässä maailmassa.
Voi-voi,vassariressukkaa.Kun tyhmässä päässä ei ole yhtään järkevää ajatusta niin haukutaan eri mieltä olevia.Tämähän on teille tuttua jo Stalinin ajoilta .Tukielättejä kun olette niin kirpaiseehan se kun jää vähemmän rahaa makaamiseen.Ei se teidän vassarihallitus teitä pelasta,aikovat jatkaa samoilla linjoilla kuin nykyhallitus.Että mä nauran teitä,tyhmiä kun olette.
Huomaan, että persujen pohjamutiin laskenut kannatus kirpaisee.🤣
Aivan ihanaa PersuPoikien 5% kannatusulinaa.Lisää.Lisää.
AKT on ajanut kiitettävästi suomalaista yhteiskuntaa nykyiseen alemmuustilaan jatkuvilla lakoillaan. Ilmailuala on ottanut mallia ja nyt on Finnair virallisesti maailman huonoimpia lentoyhtiöitä. Venäjälle nauretaan, mutta ei täällä asiat paljon paremmin ole näiden kotimaisten punikkien johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi-voi,vassariressukkaa.Kun tyhmässä päässä ei ole yhtään järkevää ajatusta niin haukutaan eri mieltä olevia.Tämähän on teille tuttua jo Stalinin ajoilta .Tukielättejä kun olette niin kirpaiseehan se kun jää vähemmän rahaa makaamiseen?
Paljonko Stalinin aikoina maksettiin tukia? Vaikka 1949?
Kyllä voi ja vaikuttaa miksi kukaan enää palkkaisi vakituisia, kun koko ajan lakkoillaan? Lakkoillaan milloin mistäkin syystä ja lakkoilun iloksi tukilakko, tukilakon lakkolakko, lakon lakko, lakoton lakko, lakon ajatuksen lakon lakko
tosi asia on, että turha itkeä, ettei vakityötä löydy, kun parempi vain palkata määräaikaisia ja nollatuntisopimuksella tässä lakkoyhteiskunnassa.