Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AKT:lta täystyrmäys Riikka Purralle: Ministeritasolta tällaista pötyä

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä itsekkään kehtaisi myöntää jos olisin persuja äänestänyt että Riikka ja muun persujen johto pissi tavis äänestäjiä oikein kunnolla silmään

Minä äänestin persuja eikä minua ole petetty millään tavalla.Yhtä hyvin pärjään kuin ennenkin.Jatkossakin äänestän persuja.

Vierailija
82/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistakymmentä vuotta yhteiskunnan elättinä ja kolmevuotta Kelan maksamassa psykoosi terapiassa ja huutelee muille:MENKÄÄ TÖIHIN.MENKÄÄ TÖIHIN.

Tämä. Hattaranmyyjän työkokemuksella valtiovarainministeriksi. Kokoomuksen sätkynukkena sitten julkisesti haukutaan lyttyyn koko AY-liike, kun ei ymmärretä eikä tiedetä liittojen merkitystä. Käytännössä jokainen etu ja oikeus, mikä työntekijällä työelämässä on, on liittojen ansiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suomalaisen työläisen pahin uhka ole PeRUSSuomalaiset ja Kok. Kai Riikka sen itsekin tietää?

Eilen sensuroitiin palstalta pois kaikki aloitukset tästä Purran täysin ala-arvoisesta purkauksesta, jossa sätti liittoja ja syytti niitä suomalaisen duunarin aseman heikentymisestä. Vaikka hallitus on tehnyt kaikkensa käydäkseen liittoja vastaan ja heikentääkseen työntekijän asemaa!

Liitothan haluaa maahanmuuttajia vaikka suomalaisia on työttömänä.Joten Purra on oikeassa.

Vierailija
84/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tuohon Riikkulin psykoosiin auttaa edes vahvemmat lääkkeet.....

Vierailija
85/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Riikka ja hallitus mamuttaa niin paljon? Lähettää ihan ministerit hakemaan ulkomailta tulijoita?

Samalla tuhoaa suomalaisen duunarin oikeudet ja huutelee ay-mafiaa. Miksi Riikka tekee tällaista paskaa suomalaisille ja mamuttaa niin vtukseen?

Vierailija
86/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tuohon Riikkulin psykoosiin auttaa edes vahvemmat lääkkeet.....

Lepareihin loppuelämäkseen

Vierailija
87/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AKT on lakkoliitto. En tiedä mitä ne tekee muuta kuin että menevät yo-kirjoitusten aikaan tukilakkoon ties minkä tekaistun lomapäivän tarpeessaan.

Siinä on liitto joka pitää oikeasti duunarien puolia eikä ole kieli työnantajien hanurissa.

AKT pitää muutaman satamajätkän puolta, kaikki muut hommat ne on jo hävinneet.

Vierailija
88/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä itsekkään kehtaisi myöntää jos olisin persuja äänestänyt että Riikka ja muun persujen johto pissi tavis äänestäjiä oikein kunnolla silmään

Minä äänestin persuja eikä minua ole petetty millään tavalla.Yhtä hyvin pärjään kuin ennenkin.Jatkossakin äänestän persuja.

Et näe miten työttömyys ja kurjuus lisääntyy? Et näe ettei keskituloisilla ole enää perusturvaa. 

Vierailija
89/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistakymmentä vuotta yhteiskunnan elättinä ja kolmevuotta Kelan maksamassa psykoosi terapiassa ja huutelee muille:MENKÄÄ TÖIHIN.MENKÄÄ TÖIHIN.

Tämä. Hattaranmyyjän työkokemuksella valtiovarainministeriksi. Kokoomuksen sätkynukkena sitten julkisesti haukutaan lyttyyn koko AY-liike, kun ei ymmärretä eikä tiedetä liittojen merkitystä. Käytännössä jokainen etu ja oikeus, mikä työntekijällä työelämässä on, on liittojen ansiosta.

Vassareiden aivopesua.Miten Virossa on kaikki samat edut kuin täällä ja liittoihin kuuluu n.6 prosenttia työntekijöistä?Eli liitoilla ei ole sananvaltaa.Liittojen merkitys täällä on olemattomien korotusten ja huonojen sopimusten neuvotteleminen ja liittopomojen taskujen täyttäminen.

Vierailija
90/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Riikka ja hallitus mamuttaa niin paljon? Lähettää ihan ministerit hakemaan ulkomailta tulijoita?

Samalla tuhoaa suomalaisen duunarin oikeudet ja huutelee ay-mafiaa. Miksi Riikka tekee tällaista paskaa suomalaisille ja mamuttaa niin vtukseen?

Luuletko että aikanaan tehtyjä sopimuksia pystyy helposti muuttamaan?Vassarit ja liitot ovat heti kitisemässä vastaan.

Vierailija
91/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen sanoi Putkinen ja pieraisi  puhelimeen. Onko persuilla joku dementian esimuoto? Eikö perussuomalaiset itse mahdollistanut tässä hallituksessa jälleen kerran massiiviset heikennykset työntekijälle (sama homma Sipilän hallituksessa). Käytännössä kaikki kokoomuksen märimmät päiväunet toteuttiin, lisäksi tehtiin vielä kohdemaamalli, jolla haalitaan ulkomaalaista työvoimaa tietyistä kohdemaista Suomeen. Itse Satonen lähti vielä rekrymatkalle Aasiaan. Jopa ay-jäsenmaksujen verovähennysoikeus poistettiin, jotta ihmiset eroaisivat liitoista ja jäsenmäärä tulisi alas, ja päästäisiin eroon yleissitovuudesta. Sitä työvoimaa tule jopa EU ja ETA-maiden ulkopuolelta rakennusalalle;

"Lapin ely-keskus on päättänyt työlupalinjauksessaan pitää ennallaan rakennusalan ammattien saatavuusharkinnasta vapauttamisen. Se tarkoittaa, että kyseisiin ammatteihin voidaan pestata työntekijöitä EU- tai ETA-maiden ulkopuolelta ilman, että t

Nimenomaan työtätekevä on debiili jos äänestää vasemmistoa.

Vierailija
92/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näe miten työttömyys ja kurjuus lisääntyy? Et näe ettei keskituloisilla ole enää perusturvaa. 

Jos minä pärjään pienituloisena niin ei säälitä keskituloiset jotka eivät pärjää.Tiedätkö kuinka paljon köyhiä oli edellisen hallituksen aikana?Muistitteko silloinkin valittaa?Muuallakin on työttömyys lisääntynyt ,ihan ilman persuja.

Vierailija
93/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on seuraus sosialismista.

Vierailija
94/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli täälläkin kannatetaan ma mu työvoimaa.Hyvä,suomalaiset työttömäksi ja ma mut tilalle.

Ja onko meillä tunkua bussikuskeiksi? Mitä väliä sillä on, missä esimerkiksi bussikuski tai sinun ruokasi marketiin kuljettava rekkakuski on syntynyt, jos maksaa veronsa Suomen valtiolle? Ei Suomessa syntyminen ole mikään ammattitaidon tae nykyaikana. 

Minun elämääni ei muuten vaikuta millään tavalla toisen ihmisen synnyinmaa. Ihmiset tekevät töitä, maksavat veronsa ja fiksuin osa järjestäytyy myös ammattiliiton jäseniksi. Ei ole minulta millään tavalla pois.

Vierailija
95/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku EK:n SätkyAkka Riikkuli ottaa jokaviikko 300 miljoonaa egee lisää uutta velkaa kaiken maailman hilipatipippaapompanpää hommiin.Rikkaiden veronalennuksiin yritystukiin....

Vierailija
96/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli täälläkin kannatetaan ma mu työvoimaa.Hyvä,suomalaiset työttömäksi ja ma mut tilalle.

Ja onko meillä tunkua bussikuskeiksi? Mitä väliä sillä on, missä esimerkiksi bussikuski tai sinun ruokasi marketiin kuljettava rekkakuski on syntynyt, jos maksaa veronsa Suomen valtiolle? Ei Suomessa syntyminen ole mikään ammattitaidon tae nykyaikana. 

Minun elämääni ei muuten vaikuta millään tavalla toisen ihmisen synnyinmaa. Ihmiset tekevät töitä, maksavat veronsa ja fiksuin osa järjestäytyy myös ammattiliiton jäseniksi. Ei ole minulta millään tavalla pois.

Ongelma on siinä, kun se suomalainen menee kysymään bussifirmasta töitä, niin töitä ei löydy.

Vierailija
97/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akt taitaa olla hädissään, kun ehdotetaan veroalen poistamista 😭

Vierailija
98/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuukauttakaan vuodessa, kun akt ei ole lakossa? 

Vierailija
99/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän persujen mielestä nämä hallituksen työntekijöihin kohdistuvat päätökset on niin hyviä, niin miksi ihmeessä Riikka ja Jani näitä näyttävästi kritisoivat mediassa aivan kuin eivät olisi itse olleet näitä päättämässä? 

Outoa on, eikö näistä päästöksistä pitäisi olla ylpeä kun Persut kerran tykkää? 

Vierailija
100/117 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, kun se suomalainen menee kysymään bussifirmasta töitä, niin töitä ei löydy.

No, ei AY-liike voi vaikuttaa yksityisfirmojen rekrytointiin. Yleensä rekrytoijaa kiinnostaa ammattitaito ja työkokemus sekä mahdollisuus tehdä alan töitä. Kuinka sidottu on tiettyyn aikatauluun? Tuollaista kysytään työhaastattelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme