Muilla keski-ikäisillä samaa? Eivät kiinnosta ravintolat, elokuvat...
... ei televisio, eivät kylpylät, eivät risteilyt, ei mökkeily... Mieluiten jää vapaalla vain kotiin ja hoitaa vaikka jotain rästihommia.
Olenko ainoa?
Kommentit (28)
Kymmenen vuoden ajan olen saanut työnantajaltani epassisaldoa tai vastaavaa. Käyttämättä ovat jääneet kaikki. Kävin elokuvissa viimeksi kymmenkunta vuotta takaperin. Epassin käyttöäminen on työnantajan puolelta niin tarkkaan säädeltyä ja sanktioitettua, etten edes tiedä miten sitä saisi käyttää ja mihin. Parempi kun en käytä ollenkaan, niin ei tarvi tehdä tiliä tekemisistäni.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäyksenä edelliseen, että itse en ole ikinä kyllästynyt kylpylöihin. Miten kylpylä voi mennä vanhaksi jollekin? Käydäänhän sitä saunassakin joka viikko ja aina on kivaa.
Liikaa meteliä, räiskettä, huutoa. Sitä tuli kuunneltua tarpeeksi aikanaan kun lapset oli pieniä. Aikuisten kylpylät ok toisinaan.
Olen 36 v eikä mua kiinnosta elämässä muut kuin työn (=rahan) teko ja matkustelu. En koskaan poistu kotoa kuin ruokakauppaan tai lentokentälle. Työtkin onneksi etätyötä.
Kaikenlaiset asiat kiinnostavat. Mökkeily kiinnostaisi, jos olisi mökki ja aikaa sellaiseen. Kiinnostaa ystävien ja sukulaisten tapaaminen. Matkailu kiinnostaisi, mutta sen kanssa on sama kuin mökkeilyn kanssa (ja tietty rahaakin puuttuu). Kiinnostaa kiinnostavat keskustelut ja kirjat. Kiinnostaa hevoshommat. Kiinnostaa moottoripyöräily sorateillä. Kiinnostaa uiminen ja luonto. Kiinnostaa perheen kanssa oleskelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi kaikki nuo, mutta puolisoni elää vain koiralle ja mökille. Mitään muuta emme ole tehneet useaan vuoteen.
Mikset tee itse. Mulla on omat juttuni ja kiinnostuksen kohteeni.
Aiemmin teimme yhdessä ja haluaisin tehdä vieläkin. Kai se jotain riippuvuutta on.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Itse en tosin saa tehtyä oikein niitä rästihommiakaan. Töistä kotiin päästyä iskee joku halvaus, ettei saa kuin ehdottoman pakolliset tehtyä.
Minulla myös on tämä halvaus.
Itseäni ainakin kiinnostaa matkailu (ja kyllä myös ihan turistipaikoissa), ravintolat, konsertit, kylpylät, risteilyt, luonto ja ystävien ja perheen kanssa ajanvietto. Onneksi en ole mieleltäni mummoutunut. N47