Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla keski-ikäisillä samaa? Eivät kiinnosta ravintolat, elokuvat...

Vierailija
17.07.2025 |

... ei televisio, eivät kylpylät, eivät risteilyt, ei mökkeily... Mieluiten jää vapaalla vain kotiin ja hoitaa vaikka jotain rästihommia.

Olenko ainoa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa. Varsinkin matkailu ja konsertit.

Vierailija
2/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Itse en tosin saa tehtyä oikein niitä rästihommiakaan. Töistä kotiin päästyä iskee joku halvaus, ettei saa kuin ehdottoman pakolliset tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa mikä mua kiinnostaa keski-ikäisenä. En kuitenkaan sano kun turhaa se on kun täällä sensuroidaan suurin osa keskusteluista.

Vierailija
4/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinodta kuin se ettei jää hommia rästiin. Vie nuo pakolliset koko mielenkiinnon kaikkeen. Eläkettä odotellessa.

Vierailija
5/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisio ja etenkin penkkiurheilu kiinnostaa kovinkin! Reissuista parhaat on perheen kanssa, mutta mitkään etelän turistipaikat tai kohteet, joissa riistetään naisia ja lapsia, eivät ole koskaan kiinnostaneet, minulla tämä ei siis liity keski-ikäisyyteen. Myöskin mökkeily on sylettänyt aina. Ehkä ikä on tuonut sen, että ei ole hinku näkemään ja kokemaan jotain jossain muualla, kuten nuorena oli. Nyt olen täysin onnellinen lomalla kotona, välillä lepäillen, välillä hommia tehden.

Vierailija
6/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sen johtuvan siitä että nuo on niin nähty. Kun on käynyt tarpeeksi monta risteilyä buffetteineen ja yökerhoineen, kiertänyt tarpeeksi monta kylpylää, nähnyt tarpeeksi monet festarit joilla on aina samat artistit ja tyypit ympäripäissään, ja katsonut ne itseään toistavat sarjat ja leffat, on vaikea innostua saman toistosta.

Toiseksi en viihdy enää ihmispaljoudessa ja melussa. Arvostan omaa aikaani ja omaa seuraani sitä enemmän mitä enemmän ikää kertyy. 

Ne mitkä itseä kiinnostaa on matkailu uusiin kauniisiin  paikkoihin, liikunta iisimmin kuin nuorena, hyvät kirjat, luonto, oma koti, erilaiset kotiin liittyvät luovat projektit. Rauha. En mene enää yleisille uimarannoille, vaan pulahdan veteen rauhassa pikku poukamassa. Nuorempi menevä minä pitäisi itseäni tylsimyksenä. 

Tiedän että sosiaalisuus on tärkeää myös iän karttuessa, mutta valitsen seuran ja määrän ja laadun yhä tarkemmin. 

Vierailija
7/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi monikin asia, mutta ei ole rahaa tehdä mitään.

N43

Vierailija
8/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiinnosta kun koko aikuisikä sieltä 90-luvulta asti on ollut pelkkää köyhyyttä ja epävarmuutta, niin ei ole tullut minkäänlaista tottumustakaan käyttää rahaa minimipakollisia juttuja enempään.

Vierailija
9/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Televisio ja etenkin penkkiurheilu kiinnostaa kovinkin! Reissuista parhaat on perheen kanssa, mutta mitkään etelän turistipaikat tai kohteet, joissa riistetään naisia ja lapsia, eivät ole koskaan kiinnostaneet, minulla tämä ei siis liity keski-ikäisyyteen. Myöskin mökkeily on sylettänyt aina. Ehkä ikä on tuonut sen, että ei ole hinku näkemään ja kokemaan jotain jossain muualla, kuten nuorena oli. Nyt olen täysin onnellinen lomalla kotona, välillä lepäillen, välillä hommia tehden.

Kun on nähnyt paljon kaikkea ja kokenut paljon kaikkea, on oppinut tietämään mikä on oma juttu ja mistä tykkää. 

Nuorena näin itseni menevänä tätinä, mutta sellaista minusta ei tullut. Meno loppui noin nelivitosena. Voin tietysti syyttää hormoneja. 

Vierailija
10/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi kaikki nuo, mutta puolisoni elää vain koiralle ja mökille. Mitään muuta emme ole tehneet useaan vuoteen.

Vierailija
11/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi kaikki nuo, mutta puolisoni elää vain koiralle ja mökille. Mitään muuta emme ole tehneet useaan vuoteen.

Mikset tee itse. Mulla on omat juttuni ja kiinnostuksen kohteeni. 

Vierailija
12/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily kyllä kiinnostaa. Matkailussa museot ja lähimatkailu. 

Elokuvissa en viitsi käydä ja konserteissakin vaan harvoin. 

Vierailija
13/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kiinnostele. Kiinnostaa urheileminen, musisointi, kaikenlainen uuden oppiminen.

Vierailija
14/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa vain laadukkuus kaikessa. Tasokkaat matkakohteet, seura jne. ei viitsi vaivautua kovin herkästi turhan perässä. Rauha, perhe ja oma aika. Ei tarvi säntäillä, eikä ole enää sitä tunnetta mikä oli nuorena että piti olla kaikkialla kaiken aikaa ettei vaan menetä mitään. 

Vierailija
15/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun vähät ystäväni alkavat olla juuri tällaisia mistään kiinnostumattomia. Ennen reissattiin porukalla, keskusteltiin kaikesta ja seurattiin aikaa. Nykyään kaikki tämä on poissa. Kaipaan niitä.

Vierailija
16/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä terveys ei oikein kestä enää sellaista nuorempana säännöllisesti harrastamaani hyvää-ruokaa-hyvää-juomaa-musiikkia-tyyppistä koko illan ohjelmaa, mistä nautin paljon. Toki on kiva syödä hyvin vieläkin, mutta viinejä ei enää oikein jaksa kuin puolet entisestä.

Tykkään kyllä myös matkailusta, tosin nykyään ajellaan lähinnä eri maiden maaseuduilla ihan vaan noloja tilanteita etsimässä, kun kielitaito rajoittuu käytännössä englantiin.

Vierailija
17/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä edelliseen, että itse en ole ikinä kyllästynyt kylpylöihin. Miten kylpylä voi mennä vanhaksi jollekin? Käydäänhän sitä saunassakin joka viikko ja aina on kivaa.

Vierailija
18/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan nuo kiinnosta, sen sijaan tykkään marjastaa, sienestää ja harrastaa kotitarveviljelyä. 

Vierailija
19/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei pahemmin kiinnosta ..nuorempana kiinnosti käydä uusissa paikoissa ihan vain katsomassa mutta enää ei oikein iske .

Kaikista inhottavinya olisi lähteä juuri tuonne etelän rantalomalla  jossa matkustetaan pari päivää ja viikko asutaan hotellissa auringon paahteessa ja maataan vain uimaaltaalla ja yöllä väistellään torakkoja hotellihuoneessa

Vierailija
20/28 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista. Kiinnostaa vaikka mikä! Opiskelu, reissut, festarit, talkoot, musiikki, taide yms yms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä