Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihminen helppo tunnistaa kirjoitustyylistä?

Vierailija
17.07.2025 |

Kirjoittaminenhan ei ole yhtä vivahteikasta kommunikointia kuin puhuminen, mutta onko siitäkin helppoa erottaa yksilö massasta? 

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Ultra-lehden palsta? Kaikki paranormaali sun vastaava saa aina yläpeukkua, ja terve järki alapeukkua haukkujen kanssa.

Jokainen tunnistaa rikolliset jo naamasta (mutta ei selitystä miksi eivät ole poliisia auttamassa)

Ja suomen toiseksi suosituimmalla palstalla on vain pari henkilöä, joista molemmat tunnistaa anonyyminäkin!

Näyttää tosiaan siltä, että naisilla on suurempi taipumus hihhulointiin.

Vierailija
22/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaisikin.! Antaisi uskoa ryhtyä kirjailijaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten valtaosa palstalaisista ajattelee olevansa jotain huippuprofiloijia?

Tuleeko uupelo olo jos elää todellisuudessa vai mikä?

En minäkään luule olevani itseäni kummempi, ja ihan hyvin luonnistuu eläminen.

Niin miksi megalomania joissain asioissa?

Vierailija
24/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te vouhkat ketään tunnista :D

Vierailija
25/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaisikin.! Antaisi uskoa ryhtyä kirjailijaksi.

Miten liittyy asiaan?

Vierailija
26/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten valtaosa palstalaisista ajattelee olevansa jotain huippuprofiloijia?

Monesti itse asiat menevät ohitse kun on keskittynyt muihin asioihin.

Vierailija
27/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungissa sossulta huostaanotetiin lapsi. 

Kohta tulee taas se yksi, joka kirjoittaa mun kotikaupungin niin tiedetään minkä kaupungin sossulta huostaanotettiin lapsi päihteiden käytön takia, kovempien päihteiden. 

Ja kun kerron, että meidän kaupungissa yksi palomies/pelastaja pettää vaimoaan ja kuvailen sen ulkonäön niin kohta tulee taas se yksi joka laittaa mun kotikaupungin niin palomies tunnistetaan. 

Eikös vaimon ole kiva lukea vauvapalstalta, että pelastaja aviomies pettää?

Vierailija
28/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittamiseenkin saa vivahteita.

Voi tunnistaa tai sitten ei tunnisteta ollenkaan.

Minua esimerkiksi on tunnistettu hyvin paljon, olen jopa yllättynyt toisinaan asiasta mutta myös siitä etten ole tullut tunnistetuksi.

Tässä on taustalla sellainen seikka että minusta ei olla yleisesti pidetty ja siksikin olen tullut torjutuksi tai täysin ohitetuksi mutta minusta on myös kiinnostuttu hyvin paljon välillä.

Hyvä aihe aloituksessa!

Juu, on hyvä tietää, että tämä palomies pettää, heillä on 2019 rakennettu kerrostalo-osake, lapset jo aikuisia. 

Vierailija
29/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti itse asiat menevät ohitse kun on keskittynyt muihin asioihin.

Sori, taidan olla tyhmä kun en tajua miten tämä liittyy kommenttiini.

Vierailija
30/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanavalinnat, lauseiden pituus, kielioppi- ja oikeinkirjoitusnormien noudattaminen tai noudattamatta jättäminen (esim. Thaimaaseen, yhdys sanat) ja niin edelleen. On varmaan tuhansia piirteitä, jotka yhdessä muodostavat kirjoittajaprofiilin. Niiden kaikkien tietoinen muuttaminen lienee mahdotonta, siksi teksti ei ole koskaan täysin anonyymia.

Vierailija
31/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua esimerkiksi on tunnistettu hyvin paljon, olen jopa yllättynyt toisinaan asiasta mutta myös siitä etten ole tullut tunnistetuksi.

Tässä on taustalla sellainen seikka että minusta ei olla yleisesti pidetty ja siksikin olen tullut torjutuksi tai täysin ohitetuksi mutta minusta on myös kiinnostuttu hyvin paljon välillä.

Hyvä aihe aloituksessa!

Juu, on hyvä tietää, että tämä palomies pettää, heillä on 2019 rakennettu kerrostalo-osake, lapset jo aikuisia. 

Jos kuvailen tähän vähän lisää tästä palomiehestä ja sitten tulee tämä toinen anonyymi, joka laittaa mun palsta lempinimen ja kotikaupungin niin palomies tunnistetaan. 

Vierailija
32/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aihe aloituksessa!

Jos kuvailen tähän vähän lisää tästä palomiehestä ja sitten tulee tämä toinen anonyymi, joka laittaa mun palsta lempinimen ja kotikaupun

Itse en ole siis kotikaupunkiani laittanut. Mutta voin kirjoitella kotikaupunkini ihmisistä ja tämä toinen anonyymi paljastaa kaupungin. 

Eikö ole hauskaa. 

Vierailija
33/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan anonyymiakirjoituksesta voi mitään päätellä. 

Vierailija
34/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aihe aloituksessa!

Jos kuvailen tähän vähän lisää tästä palomiehestä ja sitten tulee tämä toinen anonyymi, joka laittaa mun palsta lempinimen ja kotikaupun

Onneksi kukaan ei tunnista. Kirjoitan myös linkkejä ja politiikkaa. 

Ja kohta kirjoitan stooreja kaupunkini ihmisistä, kuten tästä sossusta jonka lapsi huostaanotetiin kovien päihteiden takia. 

Vierailija
35/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanavalinnat, lauseiden pituus, kielioppi- ja oikeinkirjoitusnormien noudattaminen tai noudattamatta jättäminen (esim. Thaimaaseen, yhdys sanat) ja niin edelleen. On varmaan tuhansia piirteitä, jotka yhdessä muodostavat kirjoittajaprofiilin. Niiden kaikkien tietoinen muuttaminen lienee mahdotonta, siksi teksti ei ole koskaan täysin anonyymia.

Ja profilointi vaatii profiloijan, eikä siltikään aina onnistu.

Mutta palstanaisilla onnistuu! (?) Joten: Miksi palstanaiset eivät auta poliisia ilmiömäisillä taidoillaan?

Vierailija
36/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan kirjoittanut kotikaupunkiani ja en ole keksinyt sitä lempinimeävaan toinen joten tuskin kukaan sitten tunnistaa minkä kaupungin ylipainoisen sossun lapsi huostaanotettiin. 

Vierailija
37/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aihe aloituksessa!

Ei minulta!🥳

Vierailija
38/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pidetään niin valtavasti,

että saadaan obsessio ja tullaan

ovista ja iccunoista!🥳

Vierailija
39/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan kirjoittanut kotikaupunkiani ja en ole keksinyt sitä lempinimeävaan toinen joten tuskin kukaan sitten tunnistaa minkä kaupungin ylipainoisen sossun lapsi huostaanotettiin. 

En ole keksinyt itselleni tota 4 kirjaimen lempinimeä. 

Niin, sen pettävän palomiehen lapsi opiskelee haluatteko tietää mihin amnattiin? 

Vierailija
40/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole keksinyt itselleni tota 4 kirjaimen lempinimeä. 

Niin, sen pettävän palomiehen lapsi opiskelee haluatteko tietää mihin amnattiin? 

Meidän kaupungissa on vain yksi lukio. Ajattelin kirjoittaa sen kuvaamataidon opettajan ilkeitä mielipiteitä tänne.

En ole siis koskaan itse kirjoittanut kotikaupunkiani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi