Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihminen helppo tunnistaa kirjoitustyylistä?

Vierailija
17.07.2025 |

Kirjoittaminenhan ei ole yhtä vivahteikasta kommunikointia kuin puhuminen, mutta onko siitäkin helppoa erottaa yksilö massasta? 

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, harva osaa sitä myöskään muuttaa.

Vierailija
2/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun tunnistaa aina:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä

Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi palstan vakiokommentoija on helppo tunnistaa.

Onko tunnistettavuus vai joku muu asia. Kirjoitustyylejä on erilaisia ja jokainen ihminen on oma yksilönsä. Sulkakynä tai kuulakärkikynä. Kirjoittaminen historiallinen tapa ilmaista itseään tai ehkä jopa persoonallisuus.

Vierailija
4/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus onkin että tunnistat kun muuten ei mene perille eikä edes silloinkaan mene perille.

Vierailija
5/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jäljitellyt jonkun toisen tyyliä, että ei. Jotkut kuulostavat myös keskenään aika samalta. 

Vierailija
6/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova pää. Ei mee perille ei sitten millään. Ei mee livenä perille eikä mee perille kun netissä kirjoittaa.

Vierailija
7/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan lähiesihenkilöni tekstit. Samoin esihenkilöni esihenkilön tekstit.

Käyttävät tiettyjä heille tyypillisiä maneereja, vaikka ihan taitavia kirjoittajia ovatkin.

Vierailija
8/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin yksi palstan vakiokommentoija on helppo tunnistaa.

Onko tunnistettavuus vai joku muu asia. Kirjoitustyylejä on erilaisia ja jokainen ihminen on oma yksilönsä. Sulkakynä tai kuulakärkikynä. Kirjoittaminen historiallinen tapa ilmaista itseään tai ehkä jopa persoonallisuus.

Ei ole, mutta luulet niin. 

Vierailija
9/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tänne kopioida toisten viestejä. 

Vierailija
10/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, enimmäkseen ihmisen voi tunnistaa ja yksilöidä kirjoitustyylin perusteella.

Vierailija
11/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tånne voi kopioida vaikka jonkun facebookista tekstit. 

Vierailija
12/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina oli eräs asiantuntija, joka kirjoitti artikkeleita alan lehteen. Saman alan nettipalstalle taas kirjoitti tietty nimimerkki hyvin samalla tyylillä. Pienellä fundeeraamisella oli helppo huomata että nimimerkki oli johdettu asiantuntijan nimestä. Fiksu mies, mutta ei tarpeeksi fiksu peittääkseen identiteettinsa kunnolla.

Vierailija
13/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat facebookkiin perheestäsi ja joku kopioi sen tänne. 

Vierailija
14/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takavuosina oli eräs asiantuntija, joka kirjoitti artikkeleita alan lehteen. Saman alan nettipalstalle taas kirjoitti tietty nimimerkki hyvin samalla tyylillä. Pienellä fundeeraamisella oli helppo huomata että nimimerkki oli johdettu asiantuntijan nimestä. Fiksu mies, mutta ei tarpeeksi fiksu peittääkseen identiteettinsa kunnolla.

Ja mistä tiedät, että kirjoittaja oli just tuo mies eikä joku lukija. 

Vierailija
15/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kahvilaan Helsingissä ja juttelet sairauksistasi ja lähellä istuva kirjoittaa kaiken tänne mitä puhuit. 

Vierailija
16/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan tänne kopioida toisten viestejä. 

Sen oon huomannut. Mä oon pari omaa kokemustani kertonut pariin kertaan eri ketjuihin. Joku on sitten ottanut ne kokemukseni trollikäyttöön.

Vierailija
17/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungissa sossulta huostaanotetiin lapsi. 

Kohta tulee taas se yksi, joka kirjoittaa mun kotikaupungin niin tiedetään minkä kaupungin sossulta huostaanotettiin lapsi päihteiden käytön takia, kovempien päihteiden. 

Vierailija
18/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allun tunnistaa aina:

MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

Allu käyttää vain kahta pistettä..

Vierailija
19/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungissa sossulta huostaanotetiin lapsi. 

Kohta tulee taas se yksi, joka kirjoittaa mun kotikaupungin niin tiedetään minkä kaupungin sossulta huostaanotettiin lapsi päihteiden käytön takia, kovempien päihteiden. 

Ja kun kerron, että meidän kaupungissa yksi palomies/pelastaja pettää vaimoaan ja kuvailen sen ulkonäön niin kohta tulee taas se yksi joka laittaa mun kotikaupungin niin palomies tunnistetaan. 

Vierailija
20/87 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittamiseenkin saa vivahteita.

Voi tunnistaa tai sitten ei tunnisteta ollenkaan.

Minua esimerkiksi on tunnistettu hyvin paljon, olen jopa yllättynyt toisinaan asiasta mutta myös siitä etten ole tullut tunnistetuksi.

Tässä on taustalla sellainen seikka että minusta ei olla yleisesti pidetty ja siksikin olen tullut torjutuksi tai täysin ohitetuksi mutta minusta on myös kiinnostuttu hyvin paljon välillä.

Hyvä aihe aloituksessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi