Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinäkin nyt helteillä kotona pelkisssä alkkareissa tuulettimen puhaltaessa ilmaa?

Vierailija
17.07.2025 |

ja välillä menet alkkareissa parvekkeelle katselemaan maisemia?

miehellä tämä on helppoa kun ei tarvii peittää edes rintoja, bokserit jalassa on kotosalla aamusta iltaan

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nukuttua yllättävän hyvin pelkissä alkkareissa, yöpöydällä hurisee tuuletin ja peittona pelkkä pussilakana :) semmoinen vinkki kuumuudesta kärsiville, että jäätyneet kylmäkallet jalkopäässä lakanan alla voivat auttaa nukkumisessa.

Vierailija
42/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tosiaan tuuletin on päällä ja pelkät väljät ohuet shortsit jalassa ettei ihonmyötäiset alkkaritkaan hiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen taitanut syntyä kaksi luokkaa, jotka helteet tuovat aina näkyviin. On ne joilla on kotona ilmalämpöpumppu tai ilmastointi ja kotona on miellyttävä lämpötila ja sitten on se luokka, joiden hellepäivien koko energia menee kaikenlaiseen kikkailuun, miten selviäisivät päivän kuumuudesta, miten saisivat yöllä nukuttua ja helteestä valittamiseen!

Kesällä 2024 Suomessa mitattiin hellepäiviä 71 kappaletta. Nyt on vasta muutama päivä ollut.  Luulisi, että jotain kannattaisi tehdä oman elämänsä ja olonsa parantamiseksi?

Niin no aika iso osa kansasta asuu kerrostaloissa vuokralla eikä pysty mitään ilmalämpöpumppuja asentelemaan. 

Kukaan lähipiiristäni ei asu vuokralla kerrostalossa. Muuttakaa maalle niin saatte talon ostettua.

Vierailija
44/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleissa vaatteissa olen, viilentävä ilmalämpöpumppu pitää sisälämpötilan taivaallisessa 23 asteessa. Paras hankinta ikinä.

Ja asun pienkerrostalossa asossa, sain taloyhtiöltä luvan asennuttaa ilmalämpöpumpun koska nyt sitä ei tuoreen oikeuskäytännön mukaan saa kategorisesti kieltää, vaan jos antaa luvan yhdelle niin on annettava kaikille. Ulkoyksikkö on parvekkeella.

Vierailija
45/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmalämpöpumppu tekee sisätiloista niin viileät, että puen hupparin päälle. Ulkona sitten vähemmissä vaatteissa.

Vierailija
46/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla vedossa vähissä vaatteissa. 

Normaali t-paita ja sisähousut. 

Vierailija
47/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, meillä ILP pitää lämpötilan 23-24 C:ssa.

Vierailija
48/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmalämpöpumppu tekee sisätiloista niin viileät, että puen hupparin päälle. Ulkona sitten vähemmissä vaatteissa.

Miksi viilennät turhaan noin kylmäksi? 

Vierailija
49/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti tietenkin.

Vierailija
50/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pidetään talo ilpillä "liian" viileänä siksi, että meillä on isoja koiria jotka viihtyy paremmin viileässä. Ei sitä jatkuvaa läähätystä jaksa kuunnella sisällä, siksi meillä ihmiset kulkee sisällä pitkähihaisissa vaatteissa ja sukat jalassa.

Vierailija
51/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkkarit ja sellainen topin rimpula. Jos olen täysin alasti niin mies kiihottuu liikaa ja haluaa panna koko ajan. Joten tisuliinot piiloon. 

Vierailija
52/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi viilennät turhaan noin kylmäksi? 

Minä en kaipaisi mitään viilennystä, mutta mies ei kestä lämpöä lainkaan. En jaksa vängätä, voin nauttia lämmöstä ulkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi