Lasagne on valmis, nyt syömään.
On tässä jo nälkä, päivän eka ruoka. Lasagnesta riittää 2 päiväksi ja maksoi joku 8 euroa ainekset.
Kommentit (23)
Täytyypä tehdä itsekin, en ole tehnyt vuosiin.
Kerrotko vielä odoitteen mihin voi tulla syömään, yöllä unta odotellessa alkoi jo tekemään lasagnea mieli
Miten noin halvalla teet? Itsellä se on aina 20 euroa tai ylikin.
No mutta eihän tuo ole ruokaa. Potut ja soossi oikeeta.
Mä en koskaan oo saanut niin hyvää lasagnea kuin mielikuvissa oon tehnyt. Jotenkin puuttuu se mehevyys. Liian vähän rasvaa/ kastiketta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä lasaa sä teit?
Porkkanaa joukossa. En tehnyt juustokastikkeeella mutta juustoa on lasagnen päällä.
Samalla vaivalla voi tehdä isomman annoksen. Mulla tulee 2,5 kg kerralla.
Ai mä luulin että kutsuit meidätkin syömään
Maistuis kyllä. Lasagne on aina hyvää. Jos 400g jauhelihaa riittää, niin ei tuohon enempää rahaa mene. Kasvislasagnea oon tehnyt mm sienistä.
Vierailija kirjoitti:
Maistuis kyllä. Lasagne on aina hyvää. Jos 400g jauhelihaa riittää, niin ei tuohon enempää rahaa mene. Kasvislasagnea oon tehnyt mm sienistä.
Jauheliha maksaa 4-5€. Siihen tomaattimurskaa usea purkki, pecorinoa, mozzarellaa, ricottaa, levyt, maitoa ym. 8€ ei riitä edes Namibian hinnoilla.
Ei noin halvalla hyvää voi tulla, tai sitten se on joku lastenannos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauheliha maksaa 4-5€. Siihen tomaattimurskaa usea purkki, pecorinoa, mozzarellaa, ricottaa, levyt, maitoa ym. 8€ ei riitä edes Namibian hinnoilla.
Mozzarella ja ricotta eivät kuulu lasagneen missään pöin Italiaa.
Jauheliha maksaa 2.90, porkkanat 0.79, maito 0.75, sipuli 0.30 euroa, juusto pari euroa., lasagnelevyt 2.30
Kai haudutit ragun kunnolla? Väh. neljä tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lasaa sä teit?
Lasagne on bolognese.
Vierailija kirjoitti:
Jauheliha maksaa 2.90, porkkanat 0.79, maito 0.75, sipuli 0.30 euroa, juusto pari euroa., lasagnelevyt 2.30
Lasagnelevyt tehdään munapastasta itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mozzarella ja ricotta eivät kuulu lasagneen missään pöin Italiaa.
En ole Italiassa. Toisekseen, olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Miten noin halvalla teet? Itsellä se on aina 20 euroa tai ylikin.
Jospa lasagne levyjä ja maitoa oli jo ennestään. Jauheliha 4,50 ja tomaattimurska halvin 400g noin 0,5 euroa ja juustoraaste noin 2 euroa
Mitä lasaa sä teit?