Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko miten koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin ja vainottiin ja vihapuhein yllytettiin näiden kimppuun ?

Vierailija
16.07.2025 |

Marin ex viisikko halliinon aikana 2021-2022, rokottamattomat eristettiin yhteiskunnasta ja perheistä, ja nyt ollaan kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunut...

Missä ovat vankeusrangaistukset ko. ex hallinnolle?

Kommentit (1405)

Vierailija
541/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli synkintä aikaa Suomen historiassa. Koronarokottamattomien saalistus, kuin gestapo toisen maailmansodan aikaan. Ja nyt 2025 koronarokotteisiin on laitettu varoitus niiden aiheuttamista sydäntuhoista.

Ei vieläkään ole tullut vastausta siihen ketkä saalistivat.

katsopa mm. miten suomi24 :ltä on poistettu keskustelut 2021-2022 vuosilta jolloin koronarokottamattomia saalistettiin kaikkialla, sitä on totalitarismi  Suomessa

ahaa, siis jopa sellainenkin alusta joka sallii lähes kaiken valehtelun, on poistanut nämä törkeät valheet. Osoittaa selkärankaisuutta tältä osin.

Vierailija
542/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista näin tapahtuneen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin muistan hyvin. Rokotekeskusteluissa tuumittiin, että rokottamattomien ei tulisi saada hoitoa edes teho-osastolla, koska ovat piittaamattomuuttaan ajaneet itse itsensä siihen tilaan.

Jotkut sulkivat rokottamattomia ihmisiä pois perhepiiristään ja esiintyivät jumalhahmon kaltaisena "parempana ihmisenä", kun rokote oli otettu.

Rokotteista tulleita haittoja ei uskottu, vaikka niitä oli ja niitä edelleen esiintyy.

Koronapassit eriarvoistivat ihmisiä.

Muistan, miten olin kauhuissani siitä vihasta, jota rokottamattomia kohtaan osoitettiin. Aina sanotaan, että älkää uskoko mitä sanotaan keskustelupalstoilla, mutta tämä meni todella ihon alle. Jos kaikki oli vaan trollausta ja tyhmää läppää, niin kyllä todella onnistuitte viemään turvallisuudentunteeni ja uskon ihmisiin. Tuntuuko nyt hyvältä?

Muistatteko kun lupailitte 5G sirua rokotteessa. Taisin saada rikkinäisen, koska 4G puhelimeni on hitaampi kuin ennen rokotteita. Kerroit että kuolen 3kk sisällä, edelleen 4v myöhemmin olen täällä kummittelemassa . Kovat oli lupauksesi

Vierailija
544/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muisteta, vaan enemmän huolestuttaa tämä ihmisten muistamattomuus, jopa suoranainen valehtelu tai väärinymmärrys, vaikka tietoa kaikkialla saatavilla.

Ei ollut mitään pakko rokotuksia koronaa, ellei työskennellyt lääkärinä, mutta lääkärille se on itsestään selvää, sillä he eivät saa edes työskennellä, ellei ole rokotusohjelman mukaiset rokotukset voimassa, vaikka ei olisi edes mitään epidemiaa. . Jotkut perushoitajat julkisuudessa mesosi rokotteiden kanssa, mutta heillä se oli vapaaehtoinen.

Jos ap. oikeasti olisi tietoa ja ymmärrärrystå, niin pakkorokottamisesta voidaan puhua v. 1985 jolloin annettiin maailmanlaajuisesti poliorokote sokeripalassa ja näin säästettiin miljoonia henkiä ja lapsia ja nuoria vammautumista polio sairauteen, myös Suomessa. 

Ap. täytyy olla todella nuori ja naivi, kun ei ole ymmärrystä, mitä pahimmillaan tarttuvat taudit voi kylvää ympärille, kuten polia, sikainfluenssa, tuberkuloosi jne. Mustasurma epidemia vei Suomestakin kokonaisia kyliä tai tuberkuloosi perheen kaikki lapset tai lapsilta molemmat vanhemmat. 

Vierailija
545/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut minkäänlaista ahdistelua enkä ottanut yhtäkään rokotettu. Korona ei juurikaan vaikuttanut elämääni.

Vierailija
546/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, muistan vaan foliohattujen väittävän rokotteessa olevan 5G siru tai rokotetut kuolevat 3kk sisällä. Nyt aikaa mennyt 3v eikä mitään ole tapahtunut. 

Vierailija
547/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle paasattiin jopa sukulaistädin hautajaisissa rokotteen ottamisen tärkeydestä. En voinut niitä terveyssyistä ottaa. Silloin ajattelin, että kaikki ovat kyllä tulleet hulluiksi.

Vierailija
548/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin vain yhden rokotteen, enkä ehtinyt saada tehorokotetta, kun sairastuin pari kertaa peräkkäin koronan ja viimeisellä  olin kuolla siihen. Olin jopa kolme viikkoa sairaalassa. 

Muistan, kun rokote vastaiset pitivät mielenosoituksia ja häiritsivät jopa rokote paikalla ja väittivät rokotteen yhteydessä laitetaan ihmisiin sirut ja näyttivät tietämättömyyteensä ihan itse. Foliohattujen jutuista saisi hauskan kirjan. 

Vierailija
549/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin oli järkyttävää vihatoimintaa koronarokomattomia kohtaan. 

Vaikka minulle ei terveydenhoito suositellut koronarokotuksia. Niin kyllä sai selitellä ihmisille vieläkin miksen ottanut rokotteita. 

Ihmetyttää, että missä tilanteessa jouduit tekemään selvitystä rokotuksistasi ihmisille? En muista et kukaan olisi minulta kysynyt rokotuksistani yhtään mitään, enkä minä asiaa ottanut kenenkään kanssa puheeksi. 

Sitä ei varmaan huomaa silloin, kun ei ole mitään "salattavaa". Minulla ainakin muodostui tavaksi vain nyökkäillä ja myötäillä, kun suurin osa työkavereista puhui rokotuksista ja ihan tosissaan siitä, että rokottamattomilla pitäisi olla  näkyvä merkki vaikka hihassa,ja miten itsekkäitä rokottamattomat ovat, miten tyhmiä he ovat, miten he tuhoavat kaiken, millaisia pelkureita he ovat jne. 

Tämä oli ainakin meillä töissä uusi normaali keskustelunaihe, ja oli ihan käsittämätöntä se viha, mikä aiemmin normaaleina pitämissäni ihmisissä kehittyi. Kai se omq pelko koronaa tqi rokotuksia kohtaan oli helppo kanavoida sitten noin, kun oli löytynyt syyllisryhmä.

Enkä työskentele siis missään sellaisella alalla, että olisi työt jääneet hoitamatta koronapandemian takia. Teimme etätöitä , paitsi oma esihenkilöni halusi nähdä meitä joka toinen viikko toimistolla, maskit päällä toki, koska hänen mielestään se suojasi tarpeeksi. 

Että kyllä sitä tosi paljon kyseltiin ja smalltalkattiin joka puolella, ja kun asenne oli 99,9% tuo, ei huvittanut kertoa omaa mielipidettään. Edelleen on näin.

Vierailija
550/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ottanut yhtään rokotetta ja edelleen olen elossa. Silloin moni sanoi että kuolen koronaan kun en ota rokotteita siihen. 

Minäkään en ottanut eikä eräs työtoverini, karmeasta painostuksesta ja solvauksesta&syyllistämisestä huolimatta. Olimme ainoat työpaikassa jotka emme sairastuneet koronaan. osa rokotetuista sai sen jopa 2-3 kertaa.

nimenomaan rokotetut sairastivat koronaa ja onhan jo useaan otteeseen kerrottu koronarokotuksen lisänneen koronaa

Vierailija
551/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muistatteko kun lupailitte 5G sirua rokotteessa. Taisin saada rikkinäisen, koska 4G puhelimeni on hitaampi kuin ennen rokotteita. Kerroit että kuolen 3kk sisällä, edelleen 4v myöhemmin olen täällä kummittelemassa . Kovat oli lupauksesi"

Eivät olleet minun lupauksiani ja älyttömyyksiä ei tietenkään pidä uskoa eikä niistä loukkaantua. Lähinnä niille voi nauraa.

Nuo mitä tuossa yllä luettelin olivat ihan todellisia asioita.

Juu, ihan todellisia, joita vain sinä näit ympärilläsi.

Vierailija
552/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PASKANJAUHAJA AKTIVOITUI.

Et siis kestä totuutta. Kohtelu rokottamattomia kohtaan oli karmeaa ja nyt sitten vähättelette koko asiaa.

Vierailija
553/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aika paljasti suomalaisen yhteiskunnan varjopuolet. Vaikka monissa muissa maissa ylilyönnit olivat vielä hurjempia, tapahtui Suomessakin asioita, joita ei olisi uskonut ellei olisi nähnyt. Ammattilaisten määrääminen kokeellisen rokotuksen koekaniineiksi työpaikan menetyksen uhalla, koronapassin vaatiminen harrastuksiin, lounasravintoloihin ja Suomeen palatessa, vappumotti 2021 ja sitä seuranneet  "oikeudenkäynnit", käyttäytymistieteilijöiden valjastaminen ihmisten manipulointiin, median massiivinen aivopesukampanja. Miten voisi unohtua?

Korona-ajan tapahtumat vetävät vertoja 1930-luvun nazzi-Saksan kampanjoinnille. Sanna Marin yritti saada vielä nazzi-passeja väkisin käyttöön. Pitää olla kyllä sairas, joka lähti tuohon psyko-hysteriaan mukaan. Tätä nykyä Brysselin Neljäs Valtakunta (Fourth Reich) diktaattori Ursula von der Leyenin johdolla ovat keksineet jo uusia tyrannimaisia keinoja hallita ja sortaa ihmisiä, kuten sananvapauden riistäminen ja itsepuolustuksen kieltäminen islamilaiselta väkivallalta. 

Vierailija
554/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona-aika paljasti suomalaisen yhteiskunnan varjopuolet. Vaikka monissa muissa maissa ylilyönnit olivat vielä hurjempia, tapahtui Suomessakin asioita, joita ei olisi uskonut ellei olisi nähnyt. Ammattilaisten määrääminen kokeellisen rokotuksen koekaniineiksi työpaikan menetyksen uhalla, koronapassin vaatiminen harrastuksiin, lounasravintoloihin ja Suomeen palatessa, vappumotti 2021 ja sitä seuranneet  "oikeudenkäynnit", käyttäytymistieteilijöiden valjastaminen ihmisten manipulointiin, median massiivinen aivopesukampanja. Miten voisi unohtua?

Korona-ajan tapahtumat vetävät vertoja 1930-luvun nazzi-Saksan kampanjoinnille. Sanna Marin yritti saada vielä nazzi-passeja väkisin käyttöön. Pitää olla kyllä sairas, joka lähti tuohon psyko-hysteriaan mukaan. Tätä nykyä Brysselin Neljäs Valtakunta (Fourth Reich) diktaattori Ursula von der Leyenin johdolla ovat keksineet jo uusia tyra

erittäin hyvä kommentti

Vierailija
555/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ottanut yhtään rokotetta ja edelleen olen elossa. Silloin moni sanoi että kuolen koronaan kun en ota rokotteita siihen. 

Minäkään en ottanut eikä eräs työtoverini, karmeasta painostuksesta ja solvauksesta&syyllistämisestä huolimatta. Olimme ainoat työpaikassa jotka emme sairastuneet koronaan. osa rokotetuista sai sen jopa 2-3 kertaa.

Alapeukku tosiasialle. Kertoo paljon rokotehulluista.

Vierailija
556/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PASKANJAUHAJA AKTIVOITUI.

Et siis kestä totuutta. Kohtelu rokottamattomia kohtaan oli karmeaa ja nyt sitten vähättelette koko asiaa.

koko asia on yritetty peitellä kaikin tavoin mutta onneksi se ei niin vain onnistu enää

Vierailija
557/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole perhettä eikä kavereita, ja viettää vapaa-ajat kotona tv:tä katsellen, oli riski saada korona paljon pienempi.

Eli otan osaa, yksinäistä ja ankeaa on elämäsi.

Vierailija
558/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se aika itsekästä olla ottamatta rokotteita, niillä koitettiin suojella mm. Ikäihmisiä, mutta ei kaikki välitä

Vierailija
559/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Muistatteko kun lupailitte 5G sirua rokotteessa. Taisin saada rikkinäisen, koska 4G puhelimeni on hitaampi kuin ennen rokotteita. Kerroit että kuolen 3kk sisällä, edelleen 4v myöhemmin olen täällä kummittelemassa . Kovat oli lupauksesi"

Eivät olleet minun lupauksiani ja älyttömyyksiä ei tietenkään pidä uskoa eikä niistä loukkaantua. Lähinnä niille voi nauraa.

Nuo mitä tuossa yllä luettelin olivat ihan todellisia asioita.

Juu, ihan todellisia, joita vain sinä näit ympärilläsi.

Selkärangattomuuden huippu, jos ei edes osata myöntää, että mitään rokottamattomien vainoamista ei ole tapahtunut.

Vierailija
560/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se aika itsekästä olla ottamatta rokotteita, niillä koitettiin suojella mm. Ikäihmisiä, mutta ei kaikki välitä

koronarokotetut levittivät koronaa ja kun vierailivat ikäihmisten luona tartuttivat koronan ikäihmisiin

Ketju on lukittu.