Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko miten koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin ja vainottiin ja vihapuhein yllytettiin näiden kimppuun ?

Vierailija
16.07.2025 |

Marin ex viisikko halliinon aikana 2021-2022, rokottamattomat eristettiin yhteiskunnasta ja perheistä, ja nyt ollaan kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunut...

Missä ovat vankeusrangaistukset ko. ex hallinnolle?

Kommentit (1405)

Vierailija
581/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin mielenkiintoista, miksi asiallinen keskustelu näistä asioista on niin vaikeaa. Johtuisiko samoista juurisyistä, miksi kriittisiä näkemyksiä sensuroitiin aggressiivisesti vuosina 2020 -2022?

Vierailija
582/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Koska ei tuollaista tapahtunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolivakavissani miettinyt, että pitäisikö <aseta tähän sorrettu kansanosa, johon kuulut> nousta barrikadeille ja alkaa vaatimaan oikeuksiaan pride-liikkeen tapaan. Marsseja, lippuja, medianäkyvyyttä. Se tuntuu olevan ainut tapa, jolla nykyään saa aikaiseksi keskustelua!

Vierailija
584/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos ne kaikki rokotetut on joukkohaudoissa vai milloin se rokote alkaa oikein toimia?

Vierailija
585/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ottanut yhtään rokotetta ja edelleen olen elossa. Silloin moni sanoi että kuolen koronaan kun en ota rokotteita siihen. 

Minäkään en ottanut eikä eräs työtoverini, karmeasta painostuksesta ja solvauksesta&syyllistämisestä huolimatta. Olimme ainoat työpaikassa jotka emme sairastuneet koronaan. osa rokotetuista sai sen jopa 2-3 kertaa.

Kun ei ole perhettä eikä kavereita, ja viettää vapaa-ajat kotona tv:tä katsellen, oli riski saada korona paljon pienempi.

Eli otan osaa, yksinäistä ja ankeaa on elämäsi.

Noinko kerroin? En sanonut sanaakaan ystävistä tai perheestä, en myöskään vapaa-ajan vietostani. Mutta ymmärrän ajojahtia harrastaneen rokotetun tarpeen kiistää oma syyllisyytensä ja yhä alistaa uhriansa laittamalla tähän keksittyjä negatiivisia ominaisuuksia. Sellaisihan te olitte ja olette näköjään edelleen. Mieli ei kestä myöntää sitä että sokeasti lähditte kokeiluun jossa testattiin kuinka pitkälle ihmisiä voi manipuloida ja ohjailla. "Lampaita" ja omilla aivoilla ajattelemattomia olivat ihan muut kuin rokotteista kieltäytyvät.

Vierailija
586/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista.

Sinun täytyy edelleen öyhöttää aiheesta?

Vierailija
587/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo rokotusvastustajat ovat niin tyhmää, vastenmielistä ja hullua perseporukkaa ettei minulta irtoa muuta kuin syvä inho ja halveksunta. 

Olet hyvä esimerkki siitä miten hysteriaan kriitisesti suhtautuneita jopa vihattiin.

Vierailija
588/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta oli kun meidän ammattikorkeassa tarjottiin rokotteita koulupäivän aikana ja jopa painostettiin siellä ottamaan rokotte. Olisi mukava tietää, kuka tästä kaikesta oli vastuussa.

Tarkemmin sanottuna painostettiin.

Vierailija
589/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokote taisi olla varsinainen aivopesijä. Niin moni on tyhmistynyt ja muisti mennyt, kun sen on ottanut.

Vierailija
590/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ottanut yhtään rokotetta ja edelleen olen elossa. Silloin moni sanoi että kuolen koronaan kun en ota rokotteita siihen. 

Minäkään en ottanut eikä eräs työtoverini, karmeasta painostuksesta ja solvauksesta&syyllistämisestä huolimatta. Olimme ainoat työpaikassa jotka emme sairastuneet koronaan. osa rokotetuista sai sen jopa 2-3 kertaa.

Kun ei ole perhettä eikä kavereita, ja viettää vapaa-ajat kotona tv:tä katsellen, oli riski saada korona paljon pienempi.

Eli otan osaa, yksinäistä ja ankeaa on elämäsi.

Tyyppiesimerkki defenssistä ja erittäin huonosta keskustelutaidosta. Itse toki kuvittelet olevasi kovinkin naseva ja sivaltava.

Vierailija
591/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, koska meidän saunan takana on joukkohauta, johon hautasimme vainoamamme rokotteiden vastustajat. Oli hienoa aikaa sai vapaasti metsästää ihmisiä viranomaisten puuttumatta asiaan. Onneksi seuraava hallitus on demari-hallitus, niin saadaan metsästää vähintään perussuomalaisia kenenkään puuttumatta siihen.

Me rakennettiin uuni johon ohjattiin suihkun kautta kaikki kieltäytyjät. Lapset oppinut rakastamaan palavan lihan hajua ja toivottavasti saadaan uusi hallitus, joka ei puutu asioihin kuten Perussuomalaiset tekee.

Vierailija
592/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä sekoilua voi unohtaa..

- Apteekkiin pääsi vain 5 asiakasta kerrallaan,loput odotti ulkona ja piti turvaväliä 

- Koulusta haettiin ruokaa kotikoulussa olevalle lapselle,miestäni ei päästetty sisään ilman maskia 

- Heinänuhasta tuli ihan noitavaino että tuo tuolla,se niistää koko ajan epäilyttävästi

- Vanhempani eivät tulleet kylään eivätkä huolineet minua kylään koska olin ottanut vain ekan rokotteen,itse ottivat kaikki kolme

- Kaupoista loppui vessanpaperi ja käsidesi

Taisi olla ensimmäinen pahempi epidemia pitkään aikaan. Virheitä tehtiin, tautia ja sen vakavuutta ei tunnettu. Leviäminen matkustelun vuoksi oli todella nopeaa. Tauti muuttui mutaatioiden kautta, eikä aina tiedetty pahempaan vai parempaan suuntaan. Teho-osastot ja sairaalat täyttyivät politlaista. Riskiryhmille tauti oli vakava uhka.

Nyt olisi aika analysoida tehdyt päätökset ja virheet ja ottaa oppia seuraavaan pandemiaan.

Miksi esimerkiksi maski oli miehellesi vaikea asia tuossa tilanteessa? Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä ja maski oli isoin ongelmasi? Kun itsekkyys ajaa pandemiassa kaiken, pyhä sylvi meitä suomalaisia.

Vierailija
593/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtäkään koronarokotetta, koska yhdessä vaiheessa rokotetta ei annettu, mikäli koronan sairastamisesta oli aikaa alle puoli vuotta. Testituloksen mukaan sairastin koronan, vaikkei mitään oireita ollutkaan. Jäi sitten ottamatta. Kaikki muut rokotteet olen kyllä ottanut.

Vierailija
594/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin oli järkyttävää vihatoimintaa koronarokomattomia kohtaan. 

Vaikka minulle ei terveydenhoito suositellut koronarokotuksia. Niin kyllä sai selitellä ihmisille vieläkin miksen ottanut rokotteita. 

Ihmetyttää, että missä tilanteessa jouduit tekemään selvitystä rokotuksistasi ihmisille? En muista et kukaan olisi minulta kysynyt rokotuksistani yhtään mitään, enkä minä asiaa ottanut kenenkään kanssa puheeksi. 

En tuedä missä asut mutta kyllä ainakin pääkaupungissamme oli melkoinen härdelli. Ravintoloihin pääsy oli kielletty jos ei ollut todisteellisesti koronarokotettu. Ja kaikkiin muihinkin tapahtumiin muistaakseni myös. 

Raja läänien välillä suljettiin eikä Varsinais-Suomesta saanut matkustaa Uudellemaalle!!!

Vierailija
595/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Meitä rokottamattomia demonisoitiin ja haukuttiin mm mt potilaiksi ja mrhaajiksi.  Koskaan  ei anteeksi pyydetty, koko suomi sekosi. 

Vierailija
596/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että aluksi kerrottiin että rokotteen ottajat kuolevat ihan viikoissa, osana suurta v-vaihtoteoriaa. Sitten määräaika piteni kuukausiin. Olen (erään perussairauden takia) käynyt joka vuosi rokotettavana, onko tässä nyt 5 rokotetta tullut, ja influenssa myös :) ja vielä täällä keikutaan. 

Mikä mahtaa tällä hetkellä olla rokotettujen elinikäennuste? 

Olin kyllä myös tilaisuudessa jossa kaikilta katsottiin rokotuspassi. En pitänyt sitä pahana, eikä sieltä ketään käännytetty. 

Kyllähän näistä toimista voi loputtomiin jossitella, mutta tauti siinä muodossa kun se vuonna 2020 Suomeen tuli oli vielä lääketieteelle tuntematon, oli levinnyt koko maailmaan vain muutamassa kuukaudessa ja oli jo tappanut vanhuksia ja monisairaita. yksi tuttu eläkeläinen jolla oli omasta takaa vähän verrenpainetta sai koronan ja kuoli 2020, toinen tuttu sai long covidin ja kärsii siitä vieläkin. 

Tauti vertautuu aika tavalla espanjantautiin. sekin tappoi tai vammautti väkeä ensimmäisellä kierroksella, ja sekin muuttui lopulta perusflunssaksi flunssien joukkoon. 

Toisaalta olihan meillä tuberkuloosin aikaan toteutettu myös sairaiden ja tartuntavaarallisten  eristäminen ihan lainsäädännön voimalla.

Vierailija
597/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Muistatteko kun lupailitte 5G sirua rokotteessa. Taisin saada rikkinäisen, koska 4G puhelimeni on hitaampi kuin ennen rokotteita. Kerroit että kuolen 3kk sisällä, edelleen 4v myöhemmin olen täällä kummittelemassa . Kovat oli lupauksesi"

Eivät olleet minun lupauksiani ja älyttömyyksiä ei tietenkään pidä uskoa eikä niistä loukkaantua. Lähinnä niille voi nauraa.

Nuo mitä tuossa yllä luettelin olivat ihan todellisia asioita.

Juu, ihan todellisia, joita vain sinä näit ympärilläsi.

Selkärangattomuuden huippu, jos ei edes osata myöntää, että mitään rokottamattomien vainoamista ei ole tapahtunut.

Samalla tavalla sinä ja muut vainoatte rokotettuja, uhkaatte kuolemalla ja valvontasiruilla, sairas

Minä en ole tuollaisia puhunut kenellekään, ilmaisin kyllä huoleni mistä ehkä saattaa olla kyse. Ja neljä lähipiirissäni sai massiivisen infarktin ja menehtyi melko pian rokotteen ottamisen jälkeen, voi tietty olla sattumaa. Mutta on ihan eri asia "vainota" mainitsemillasi tavoilla kuin uhkailla suoraan t a ppamisella ym mitä rokotetut joutuivat kuulemaan.

Vierailija
598/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Muistan. Meitä rokottamattomia demonisoitiin ja haukuttiin mm mt potilaiksi ja mrhaajiksi.  Koskaan ei anteeksi pyydetty, koko suomi sekosi.'

Ei minulta. Vaikka totta.

Vierailija
599/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasu huara viisikko vastuuseen

Vierailija
600/1405 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänne oikeasti tulisi jokin todella tappava tauti, en usko suomalaisten yhteistyökykyyn enää hetkeäkään näillä korona-ajan opeilla. Se on itsekästä minäminä-meininkiä hetkestä 0. Ei välitetä pätkääkään muista eikä siitä, tartutetaanko sitä tautia eteenpäin vai ei. Ehkä naiivisti uskoin alkuun, että suojeltaisiin toisia ihmisiä ja niitä rokottamattomia, mutta ei, heistä tehtiin matoakin alhaisempia. 

Ketju on lukittu.