Muistatteko miten koronarokottamattomia saalistettiin ja jahdattiin ja vainottiin ja vihapuhein yllytettiin näiden kimppuun ?
Marin ex viisikko halliinon aikana 2021-2022, rokottamattomat eristettiin yhteiskunnasta ja perheistä, ja nyt ollaan kuin tätä ei olisi koskaan tapahtunut...
Missä ovat vankeusrangaistukset ko. ex hallinnolle?
Kommentit (1405)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli yksi historian pahimmista nazzipsykooseista ja noitajahdeista. Myrkkypiikin ottaneet muuttuivat yhtäkkiä psykopaateiksi ja näkivät piruja seinillä ja joka puolella ja olivat heti valmiita vaikka väkivaltaan. Nyt on kuitenkin jo selvinnyt, onneksi, että myrkkypiikit ovat olleet erittäin turhia ja vaarallisia ja rokottamattomat olivat oikeassa ja säilyttivät sekä kehollisen- että mielenterveytensä.
pitää paikkansa pahempi kuin Hitler Saksa, Suomi 2021-2022
Enpä arvannut, että rokotteen ottamatta jättäminen tekee mielisairaaksi. Onneksi otin kolme.
Miksi et enää ota? Onko mieli muuttunut? Eikö psykoosi enää jyllää?
SEN SAA YLI 65V. TAI RISKIRYHMÄLÄINEN, OLET TÄYSI TOLLO.
Rauhoitu hyvä ihminen. Saat sen kyllä, kun esität asiasi kohteliaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollutta ja mennyttä. Kyllä on helvetin järkevää jauhaa tuostakin asiasta vuosi toisensa perään.
missä ovat kaikki miljardit mitä käytettiin, missä ovat kaikki tuhotut ihmiset jotka eivät suostuneet rokotteisiin?
Niin, missä ne tuhotut ihmiset ovat? Kai heistä joku olisi kuullut jos heitä olisi?
aloitetaan rahasta se on suurin syy aina, EU Ursula Von Der Leyen jäi kiinni valtavista korruptioista Pfizerin kanssa / korruptiorokotteet eikä silti saanut potkuja? sai omille tileilleen miljardeja myös suomalaisten rahoja...
Eipä ole jäänyt kiinni korruptiosta, iigori.
Jäi kiinni siitä, ettei julkaissut sähköposteja.
Haluatko oikeasti puhua niistä 200 miljardista, jotka Putin teiltä varasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli yksi historian pahimmista nazzipsykooseista ja noitajahdeista. Myrkkypiikin ottaneet muuttuivat yhtäkkiä psykopaateiksi ja näkivät piruja seinillä ja joka puolella ja olivat heti valmiita vaikka väkivaltaan. Nyt on kuitenkin jo selvinnyt, onneksi, että myrkkypiikit ovat olleet erittäin turhia ja vaarallisia ja rokottamattomat olivat oikeassa ja säilyttivät sekä kehollisen- että mielenterveytensä.
pitää paikkansa pahempi kuin Hitler Saksa, Suomi 2021-2022
Enpä arvannut, että rokotteen ottamatta jättäminen tekee mielisairaaksi. Onneksi otin kolme.
oletko ottanut shotit tänä vuonna
Otahan PELLE iltaläkkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin oli järkyttävää vihatoimintaa koronarokomattomia kohtaan.
Vaikka minulle ei terveydenhoito suositellut koronarokotuksia. Niin kyllä sai selitellä ihmisille vieläkin miksen ottanut rokotteita.
Ihmetyttää, että missä tilanteessa jouduit tekemään selvitystä rokotuksistasi ihmisille? En muista et kukaan olisi minulta kysynyt rokotuksistani yhtään mitään, enkä minä asiaa ottanut kenenkään kanssa puheeksi.
MInä jouduin puoleksi vuodeksi etätöihin, kun en ottanut koronarokotteita. Olen lääkäri ja olin töissä poliklinikalla. Potilaani tulivat bussilla ja junalla poliklinikalle mutta minä olin "uhka" potilailleni. Lopulta sairastin pcr-varmennetun koronainfektion ja pääsin takaisin vastaanottotyöhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollutta ja mennyttä. Kyllä on helvetin järkevää jauhaa tuostakin asiasta vuosi toisensa perään.
missä ovat kaikki miljardit mitä käytettiin, missä ovat kaikki tuhotut ihmiset jotka eivät suostuneet rokotteisiin?
Niin, missä ne tuhotut ihmiset ovat? Kai heistä joku olisi kuullut jos heitä olisi?
aloitetaan rahasta se on suurin syy aina, EU Ursula Von Der Leyen jäi kiinni valtavista korruptioista Pfizerin kanssa / korruptiorokotteet eikä silti saanut potkuja? sai omille tileilleen miljardeja myös suomalaisten rahoja...
Eipä ole jäänyt kiinni korruptiosta, iigori.
Jäi kiinni siitä, ettei julkai
Säälittävää kommentointia, parempaa yritystä seuraavalla kerralla
Kyllähän tuo aika näin liikunta-alan yrittäjänä kirpaisi kun firma oli kiinni moneen otteeseen, meni melkein elinkeino alta eikä kävijämäärät ole vieläkään palautuneet kun ihmiset tottuivat treenaamaan kotona. Mutta sellainen on maailma. On ties mitä poikkeusaikoja ja kulkutauteja tulee vastakin. Tuo oli loppupeleissä tosi pientä ja huolettaa, miten kestämme vielä kovempia aikoja jos kansastamme osa on niin heikkoja henkisesti että traumatisoituivat jopa tuosta.
ei kai sitä kusetusta voi kukaan kieltää :D olihan rokote 95% suojaava, eikä rokotettu tartuta toista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin oli järkyttävää vihatoimintaa koronarokomattomia kohtaan.
Vaikka minulle ei terveydenhoito suositellut koronarokotuksia. Niin kyllä sai selitellä ihmisille vieläkin miksen ottanut rokotteita.
Ihmetyttää, että missä tilanteessa jouduit tekemään selvitystä rokotuksistasi ihmisille? En muista et kukaan olisi minulta kysynyt rokotuksistani yhtään mitään, enkä minä asiaa ottanut kenenkään kanssa puheeksi.
MInä jouduin puoleksi vuodeksi etätöihin, kun en ottanut koronarokotteita. Olen lääkäri ja olin töissä poliklinikalla. Potilaani tulivat bussilla ja junalla poliklinikalle mutta minä olin "uhka" potilailleni. Lopulta sairastin pcr-varmennetun koronainfektion ja pääsin takaisin vastaanottotyöhön.
Juuri näin. Tällaista mielipuolisuutta tarkoitan. Päättäjien pitäisi tulla nyt selittämään, että mikä tässä meni vihkoon ja miten se vältetään seuraavalla kerralla. Ja pyytäköön anteeksi esimerkiksi sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo aika näin liikunta-alan yrittäjänä kirpaisi kun firma oli kiinni moneen otteeseen, meni melkein elinkeino alta eikä kävijämäärät ole vieläkään palautuneet kun ihmiset tottuivat treenaamaan kotona. Mutta sellainen on maailma. On ties mitä poikkeusaikoja ja kulkutauteja tulee vastakin. Tuo oli loppupeleissä tosi pientä ja huolettaa, miten kestämme vielä kovempia aikoja jos kansastamme osa on niin heikkoja henkisesti että traumatisoituivat jopa tuosta.
Tuskin mikään kansa jaksoi koronaa.
Korona-aika paljasti suomalaisen yhteiskunnan varjopuolet. Vaikka monissa muissa maissa ylilyönnit olivat vielä hurjempia, tapahtui Suomessakin asioita, joita ei olisi uskonut ellei olisi nähnyt. Ammattilaisten määrääminen kokeellisen rokotuksen koekaniineiksi työpaikan menetyksen uhalla, koronapassin vaatiminen harrastuksiin, lounasravintoloihin ja Suomeen palatessa, vappumotti 2021 ja sitä seuranneet "oikeudenkäynnit", käyttäytymistieteilijöiden valjastaminen ihmisten manipulointiin, median massiivinen aivopesukampanja. Miten voisi unohtua?
Itsellä kumpikin vanhempi sai aivoveritulpan 21 kesällä, sen muistan hyvin.
En muista eikä kiinnosta muistella.
Vierailija kirjoitti:
ja sairaanhoitajat joutuivat jättämään työnsä jos eivät suostuneet ottamaan koronarokotteita joihin on nyt laitettu tänä vuonna varoitus niiden tekemistä sydäntuhoista
Höpsis ! Sydätuhoista ? ?
Vihapuhein yllytettiin rokottamattomien kimppuun missä päin suomea tätä oikein tapahtui.
Missä päin Suomea media ja some sijaitsee tai hallituksen, kansanedustajien ja ylilääkäreiden suustaan päästämät sammakot?
Tuollaista ei toki tapahtunut kuin ap:n päässä. Vain otettu lääkke auttaa.
juuri näin, historiaa yritetään tuhota mutta se ei onnistu (Orwell 1984)