Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena rakastan hellepäiviä, olen sisällä koko päivän kun ilmastopumppu pitää huoneiston ihanan viileänä! Olenko ainoa?

Vierailija
16.07.2025 |

Että näin

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea numero kun Suomessa on kesällä muutama kuuma päivä. Täällä missä asun on joka päivä jotain +33 -35 ja yölläkin kuuma ja tätä kestää tauotta lokakuuhun. Päivisin liikutaan ulkona vaan pakolliset, muuten kotona ja töissä ilmastoinnissa. Eihän se kivaa ole että ulkoa tullessa pitää ripustaa hiestä läpimärät vaatteet kuivumaan eikä voi ulkoilla paljoa mutta tämmöiseenkin tottuu. Suomessa ei sentään jatku kovin pitkään ja säät ja vuodenajat vaihtelee 

Valittaminen ihan kaikesta on ikävän yleinen harrastus. Se kertoo heikosta resilienssistä ja puuttuvasta elämänsisällöstä.

Onneksi ap:n elämä on parani  hänen ryhdyttyään naiseksi.

Miehenä hän ei ilmeisesti kelvannut muille miehille.

Eikä kelpaa naisenakaan,  Konala-versio Markku Kuotesahosta (joka, toisin kuin ap) on hyvä tyyppi ja oma itsensä.

Vierailija
42/44 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä rakasta helteitä jos pysyt sisällä viileässä. Oikeasti vihaat helteitä kuten minä ja siksi pysyt sisällä viileässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla incelli ole mitään "ilmastopumppua" saati muuta viilennystä kuin kahden kympin tuuletin hikisessä neukkukuutiossasi.

Mulla pari tuuletinta kotona. Hyvin auttavat hellepäivinä. Ei ole ollut tarvetta ostaa ilmastointilaitetta t:eri

Vierailija
44/44 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastopumput on hintansa veroisia olleet tänä kesänä