Naisena rakastan hellepäiviä, olen sisällä koko päivän kun ilmastopumppu pitää huoneiston ihanan viileänä! Olenko ainoa?
Kommentit (44)
Kuulostaa aika miehekkäältä touhulta. Oletko vaihtanut sukupuolesi ilmoituksella?
Moskovassa tuo on ihan yleinen tapa myös miehillä. Eihän ne muuten jaksaisi illalla juoda viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Moskovassa tuo on ihan yleinen tapa myös miehillä. Eihän ne muuten jaksaisi illalla juoda viinaa.
Pitää vaan varoa avoimia ikkunoita.
Minä olen vain osan päivää. Yritän aina välillä käydä tekemässä ulkona jotain ja tulen sitten sisälle viilentymään.
Ei sinulla incelli ole mitään "ilmastopumppua" saati muuta viilennystä kuin kahden kympin tuuletin hikisessä neukkukuutiossasi.
Kas taasko miehesi jätti sinut Ap-Pertti? Yleensä silloinhan alat kirjoitella näitä "naisena minä" juttujasi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastopumppu on parasta hellepäivinä
Onkohan muuten kukaan laskenut, mitenkä paljon nuo oikeasti rasittavat ilmastoa? Ainakin sähköä ne vievät. Kotitaloudet voisivat muuten päästä kesäaikaan pienemmillä sähkölaskuilla, kun ei tarvita lämmitystä. Ehkäpä ilpin käyttäjät rakastavat isoja sähkölaskuja, laitetaan pöhinät päälle, jotta laskut eivät pienenisi yhtään. Meillä hoidetaan ilmastoinnit ikkunoiden kautta läpivedolla ja auringon suoraan porottaessa ikkunat kiinni ja verhot eteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika miehekkäältä touhulta. Oletko vaihtanut sukupuolesi ilmoituksella?
Ei vaan Pertti kävi leikkauksessa 5-7 vuotta sitten. Naps pip peli pois.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vain osan päivää. Yritän aina välillä käydä tekemässä ulkona jotain ja tulen sitten sisälle viilentymään.
Lämpimät päivät on parhautta
Vierailija kirjoitti:
Ilmastopumppu on parasta hellepäivinä
Tämähän se olisi
Et varmasti ole ainoa!