Naisena rakastan hellepäiviä, olen sisällä koko päivän kun ilmastopumppu pitää huoneiston ihanan viileänä! Olenko ainoa?
Kommentit (44)
Minä olen viettänyt kaikki hellepäivät ulkona. Ihanaa!!
Kerrankin tarkenee.
Olette te pimeitä🤣🤣
Terkut Italiasta, päivän korkein lämpö 34 ja nyt klo 21.45 yhä 26 astetta.
Ulkona oltu 07 lähtien koko päivä, mitään viilennystä ei ole kaivattu
Pidän sälekaihtimet koko ajan kiinni, niin olen pärjännyt tähän asti ilman mitään ilmalämpöpumppuja. Ilmanvaihto kerrostalossamme toimii hyvin, toivotaan, että selvitään näin jatkossakin. N75
Vierailija kirjoitti:
Ilmastopumppu on parasta hellepäivinä
Hellepäivän pelastaja
Kauhea numero kun Suomessa on kesällä muutama kuuma päivä. Täällä missä asun on joka päivä jotain +33 -35 ja yölläkin kuuma ja tätä kestää tauotta lokakuuhun. Päivisin liikutaan ulkona vaan pakolliset, muuten kotona ja töissä ilmastoinnissa. Eihän se kivaa ole että ulkoa tullessa pitää ripustaa hiestä läpimärät vaatteet kuivumaan eikä voi ulkoilla paljoa mutta tämmöiseenkin tottuu. Suomessa ei sentään jatku kovin pitkään ja säät ja vuodenajat vaihtelee
Etkö rakasta niitä päiviä, jolloin huoneisto pysyy viileänä ilman "ilmastopumppua"?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika miehekkäältä touhulta. Oletko vaihtanut sukupuolesi ilmoituksella?
Joo. Se oli mielestäni paras ratkaisu kun pilini on pieni ja tykkään miehistä. Lisäksi olen yksinäinen, istun sisällä kuolinkammiossani ja kulutan kaljaa.
Ap (Maunulan muumio II)
Pidän helteestä, vaikka asunnossa on 31 lämmintä. Se riittää ilmastoinniksi, että olen hoikka ja hyväkuntoinen. Naisetkin sen rannalla huomaavat.
M44
Miten sukupuolesi liittyy asiaan?
Mulla lattiaviilennys. Villasukat jalassa tälläkin hetkellä. Ja nyt taidan hakea hupparin päälle.
n45, kerrostaloasuja, Hki
Mä vietin eilisen Heldingissä. Kävin Oodissa ja pikku-Italia-fesrareilla, kävelin Ruttopuiston ja Fredrikintorin kautta Tähtitorninmäen observatoriolle, ostin museokortin, kiipesin kahteen tähtitorniin (voitteko kuvitella, että niitå pystyy pyörittämään lihasvoimalla haluttuun suuntaan?) ja palasin Senaatintorin kautta katusirkusta katseltuani (länsi-afrikkalaisia/karibialaisia? tulisirkustaiteilijoita) Hotelli Tornin Ateljee-baarin kautta (pikkuhissillä krs 12 ja kierreportaat ylös, elsassilainen kuohuviini 75€/pullo) asemalle ja kotiin.
Oli kiva kävellä ja talojen välissä oli sekä varjoa että kiva tuulitunneli. Tuli sellainen 6-7 km kävelyä kun ennen tuonne lähtöäkin kävelin lenkin.
Allas Sea Poolissa oli joku live-bändi ja Vanhan kauppahallin vieressä ulkoilmateatterissa pyöri Intohimon Tuulet.
Kiva asua lähellä Helsinkiä. En nähnyt yhtään persua, vain iloisia turisteja ja stadilaisia. Rautatieasema lähes tyhjä.
Tulimme kotiin 10.45 ja valmistimme ja söimme välimerellisen päivällisen.
Koiran kanssa neljä lenkkiä päivässä, pyöräilyä, terassillaistumista. En ole kokenut mahdottomina näitä kesäpäiviä, pystynyt toimimaan ulkona ihan hyvin. Aurinkorasvaa. Vettä ja kevyttä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea numero kun Suomessa on kesällä muutama kuuma päivä. Täällä missä asun on joka päivä jotain +33 -35 ja yölläkin kuuma ja tätä kestää tauotta lokakuuhun. Päivisin liikutaan ulkona vaan pakolliset, muuten kotona ja töissä ilmastoinnissa. Eihän se kivaa ole että ulkoa tullessa pitää ripustaa hiestä läpimärät vaatteet kuivumaan eikä voi ulkoilla paljoa mutta tämmöiseenkin tottuu. Suomessa ei sentään jatku kovin pitkään ja säät ja vuodenajat vaihtelee
Valittaminen ihan kaikesta on ikävän yleinen harrastus. Se kertoo heikosta resilienssistä ja puuttuvasta elämänsisällöstä.
Onneksi ap:n elämä on parani hänen ryhdyttyään naiseksi.
Miehenä hän ei ilmeisesti kelvannut muille miehille.
Ei tuo ole helteistä nauttimista vaan helteiltä pakenemista hölmö.
Mutta röllihän tämä on tai harvinainen tyhjäpää.