Mies, ottaisitko puolisoksesi naisen, joka ei saa millään tavalla?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko enää itsekkäämpää ollakkaan; mies ei ollenkaan välitä siitä, ettei nainen saa orgasmia tämän itsensä takia, vaan omasta puolestaan. Kuten joku sanoi, on ihanampaa työntää se kalu sykkivään saaneeseen pilluun! Olette te jotkut miehet uskomattoman itsekkäitä.
Joo, väärin sammutettu. Ja epäitsekkäät naisethan haluaa orgasmia vain ja ainostaan miehen iloksi. Eiku.....
Mieshän saa aina kuitenkin, joten tuskin naisen pitää sitä murehtia kaiken muun lisäksi. Mutta monet (ainakin minä) teen silti kaikkeni myös miehen eteen.
Otatko loppuun asti suihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se saamiskyky loppuu äkkiä kun miehet arvostelee. Kun vähän on jo rentoutunut sängyssä ja mies sanoo että sulla on paksut jalat niin siinä meni se tunnelma. Ei tule ei, mies laskee kassit tyhjiksi ja se siitä.
Miksi jatkat tilannetta tuollaisen jälkeen. Itse olisin sanonut miehelle, että tämä oli tässä, alahan laputtaa. Ja sinä vielä jatkoit seksiä miehen saamiseen asti? En voi ymmärtää... vai trolliko tämä oli?
Ihan samaa ihmettelen. Mutta jos haluaa saada on pakko antaa.
Tämä!
Itse joskus sanonkin että anna vaan, samalla saat itsekin :)
Kiitos tästä viestistäsi!
Täällä tuntuu olevan epätietoisuutta miten naisen kanssa toimitaan. Näillä sun ohjeilla ja tunneälyllä pääsee pitkälle. Ihan sinne perille saakka, molemmat.
Eipä tulis kysymykseen jatkaa suhdetta pidemmälle sellaisen naisen kanssa, joka ei syystä tai toisesta nauti seksistä orgasmiin saakka. Ehkä sitten, jos itse olisi samanlainen, voisi suhde tulla kysymykseen. Nyt ei kuitenkaan niin ole. Yhtä hyvin voisi varmaan kysyä, ryhtyisikö joku suhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole yhtään mitään yhteistä. Varmaan joku ryhtyisi, mutta itse en sellaista yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko enää itsekkäämpää ollakkaan; mies ei ollenkaan välitä siitä, ettei nainen saa orgasmia tämän itsensä takia, vaan omasta puolestaan. Kuten joku sanoi, on ihanampaa työntää se kalu sykkivään saaneeseen pilluun! Olette te jotkut miehet uskomattoman itsekkäitä.
Joo, väärin sammutettu. Ja epäitsekkäät naisethan haluaa orgasmia vain ja ainostaan miehen iloksi. Eiku.....
Mieshän saa aina kuitenkin, joten tuskin naisen pitää sitä murehtia kaiken muun lisäksi. Mutta monet (ainakin minä) teen silti kaikkeni myös miehen eteen.
En ole aina saanut. Jos on löysä pimppi ja kortsu käytössä, niin se on kuin polkisi tulpatonta mopoa käyntiin. Ilman erektiolääkkeitä ei edes stondis olisi pysynyt. Nainen toki nautti mun kestävyydestäni.
Ainahan pokkeuksia on...mutta pääsääntöisesti mies saa aina. Turha keksiä muttia.
Mitä väliä sillä on,kunhan pinkka kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Ainahan pokkeuksia on...mutta pääsääntöisesti mies saa aina. Turha keksiä muttia.
No onko se sitten jotenkin miehen vika?
Hetki sitten lopeteltiin ihana aamupano.
Jos miettii tilannetta, että nainen olisi jäänyt ilman huippua, hommasta puuttuisi jotain hyvin oleellista. Haluaisinko naisen, joka ei saa? En todellakaan haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin, jos se ei ole naiselle ongelma. Olisi huojentavaa kun miehellä ei ole mitään rimaa ylitettävänä. Minulla se lisäisi intoa seksin harrastamiseen. Vielä jos hän suostuisi seksiin aina kun minä haluan, sen parempaa vaimoa ei voisi ollakaan. Minulla oli tällainen tyttöystävä, mutta en ymmärtänyt pyytää häntä vaimoksi.
Heh, tämä oli aidosti hupaisa viesti, siitä kiitos :D Harvoin täällä naurattaa, mutta tämä onnistui siinä.
Joo, meitä on moneksi. Yksi tykkää äitistä ja toinen tyttärestä. Mutta minulle se oli elämäni suurin virhe jättää hänet. Kaikki on hyvin, jos ihmiset pärjäävät itsensä ja puolisonsa kanssa.
No kaikkihan ei suinkaan ollut hyvin, kun jätit naisen?
Vai oletko täysi
Niin, se oli elämäni suurin virhe. Isän raiskaama tytär on varauksellinen miesten suhteen. Hän käytti myös psyykelääkkeitä.
Seurustelin kolme vuotta naisen kanssa joka sai ensimäisen kerran orgasmin yhdynnässä. Se oli ehkä kolme neljä kuukautta seurustelun aloituksesta, ja tämän jälkeen hän ei saanut kertaakaan. Ei edes suuseksillä. Hän osasi kuitenkin vakuuttaa minut siitä, että nautti silti seksistä ihan älyttömästi, ja se ei tosiaan haitannut, vaikka ei saanut. Hänelle oli sen sijaan tosi tärkeää, että minä sain aina, jos en normi rakastelussa, niin sitten hän otti suihin. Suihinotossa hän olikin aina intohimoinen ja muutenkin todella hyvä. Me ei erottu sen takia, että hän ei saanut orgasmeja seksissä, vaan ihan muista syistä.
Tietenkin ottaisin, jos olisimme ihastuneita ja nainen olisi sinut asian kanssa, eikä odottaisi minusta mitään ihmepelastajaa. Orgasmi ei sen paremmin miehillä kuin naisilla ole kaikki kaikessa seksissä. Muutenkin voi nauttia.
Miehenä sanon, että orgasmi yleensä pääsääntöisesti päättää seksin, enkä sitä erityisemmin edes odota, vaikka se edessä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ottaisin, jos olisimme ihastuneita ja nainen olisi sinut asian kanssa, eikä odottaisi minusta mitään ihmepelastajaa. Orgasmi ei sen paremmin miehillä kuin naisilla ole kaikki kaikessa seksissä. Muutenkin voi nauttia.
Miehenä sanon, että orgasmi yleensä pääsääntöisesti päättää seksin, enkä sitä erityisemmin edes odota, vaikka se edessä onkin.
Ihan kiva! Mutta eipä meillä lopu seksi koskaan ei minun eikä varsinkaan miehen orgasmiin. Tämä on hiukan outo jutuu, varsinkin miehen taholta, että loppuu. Kiinnostus voi loppua, mutta kai ihminen tajuaa, että jotain toimintaa voi jatkaa vaikka kalu oliskin slut! Mieheni ei ikinä jättäs minua vaille, vaikka itse oliskinsaanut.
Itse asiassa monasti antaa minulle orgasmin tai pari, vaikkei itse sattuisi just haluamaan. JA lähestulkoon aina ensin minulle.
Enkä minä liioin jättäis miestä ilman.
Naiset nyt feikkaa että miehelle tulee hyvä mieli.