Mies, ottaisitko puolisoksesi naisen, joka ei saa millään tavalla?
Kommentit (96)
En ymmärrä, mistä on syntynyt ajatus, että naisen halussa olisi jotain ällöttävää?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mistä on syntynyt ajatus, että naisen halussa olisi jotain ällöttävää?
Kysy siltä naiselta. Tuskin miehet ovat naisille opettaneet, että naisen halussa seksiin on jotain ällöttävää. Taitaa olla kateellisten seksiin kyllästyneiden naisten katkeraa kulttuuriperintöä nuoremmille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se suinkaan aina ole kumppanista kiinni.
Olen nainen ja kumppanini ovat oleet pääasiassa naisia. Naisten välillä on valtava ero siinä, kuinka helposti he saavat orgasmin, edes itsekseen. Jollakin voi masturboidessa mennä tunti eikä sittenkään ole varma, onnistuuko. Jollakin toisella menee 2-4 minuuttia.
Useimmiten vaikeuteen on syynä asioiden ja itsensä ylikontrollointi. Ei pysty heittäytymään, pelkää näyttävänsä rumalta tai olevansa halussaan jotenkin ällöttävä.
Useimmiten vaikeuteen on syynä asioiden ja itsensä ylikontrollointi. Ei pysty heittäytymään, pelkää näyttävänsä rumalta tai olevansa halussaan jotenkin ällöttävä.
Tässä teille saamattomille faktaa. Väitän, että 90% tapauksista tämä on syynä saamattomuuteen.
Tämä on se syy miksi itselleni orgasmikyvytön nainen ei olisi mieluinen kumppani: ylikontrollointi, ei pysty heittäytymään, estoinen..... Haluan intohimoista elämää kaikilla tasoilla elämässä, ei vain seksissä. Ja tuskin se peittokaan kuvatun kaltaisen naisen kanssa heiluisi kovin taajaan.
Nyt aletaankin pääsemään asian ja koko ongelman ytimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä naiselta. Tuskin miehet ovat naisille opettaneet, että naisen halussa seksiin on jotain ällöttävää. Taitaa olla kateellisten seksiin kyllästyneiden naisten katkeraa kulttuuriperintöä nuoremmille naisille.
TÄMÄ! Meille kerrotaan auliisti, että paha ja kontrolloiva sovinistinen patriarkaatti on se joka naisen luontaisen seksuaalisuuden ja halun nitistää. Tosiasiassa taitaa olla hiekkapill#inen matriarkaatti, joka tytöt sukupolvi toisensa perään tähän seksikammoisuuteen indoktrinoi.
Ottaisin, jos se ei ole naiselle ongelma. Olisi huojentavaa kun miehellä ei ole mitään rimaa ylitettävänä. Minulla se lisäisi intoa seksin harrastamiseen. Vielä jos hän suostuisi seksiin aina kun minä haluan, sen parempaa vaimoa ei voisi ollakaan. Minulla oli tällainen tyttöystävä, mutta en ymmärtänyt pyytää häntä vaimoksi.
Kyllä ne kaikki on saatu tulemaan tavalla tai toisella. Toisilla vain kauhea kontrolli tarve niin ei tahdo irrotaa
Homma kuin homma, nainen saa siihen enemmän aikaa tärvättyä kuin mies. Puhutaan sitten tiskikoneen täytöstä tai mistä vaan.
En olisi itsekään miehen kanssa joka ei saa ikinä, koska eihän silloin seksissä olisi mitään järkeä. Eli ymmärrän hyvin miehiä, jotka ei olisi saamattoman naisen kanssa.
Ulkonäkökeskeinen kulttuuri: jos heittäytyy omalle himolleen, ei voi hallita vartaloaan koko aikaa. Jotkut naisethan kiristää vatsalihaksia sängyssä koko ajan, ettei maha pömpöttäisi. Siinä ei kyllä ole helpoo saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ! Meille kerrotaan auliisti, että paha ja kontrolloiva sovinistinen patriarkaatti on se joka naisen luontaisen seksuaalisuuden ja halun nitistää. Tosiasiassa taitaa olla hiekkapill#inen matriarkaatti, joka tytöt sukupolvi toisensa perään tähän seksikammoisuuteen indoktrinoi.
Omassa nuoruudessani 90-luvulla ilkeät kommentit tuli kyllä omanikäisiltä ja vanhemmilta pojilta/miehiltä. Itse en ollut selsuaalisuuteni suhteen avoin, mutta paras kaverini oli ja hän sai aivan uskomattoman määrän sontaa siitä niskaansa, nimenomaan vastakkaiselta sukupuolelta. Ehkä ajat ovat muuttuneet, toivottavasti, mutta minulle kävi siinä vieressä kyllä selväksi että itsensä ja halunsa esiintuova nainen on vastenmielinen ja mahtava maalitaulu kaikille ääliöille. Näin keski-ikäisenä yritän edelleen pysyä huomaamattomissa ja pitää seksuaalisuuteni tiukasti piilossa, sillä olen tosi herkkä tuollaiselle kommentoinnille. Kaveri onneksi ei niin välittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se suinkaan aina ole kumppanista kiinni.
Olen nainen ja kumppanini ovat oleet pääasiassa naisia. Naisten välillä on valtava ero siinä, kuinka helposti he saavat orgasmin, edes itsekseen. Jollakin voi masturboidessa mennä tunti eikä sittenkään ole varma, onnistuuko. Jollakin toisella menee 2-4 minuuttia.
Tässä teille saamattomille faktaa. Väitän, että 90% tapauksista tämä on syynä saamattomuuteen.
&n
Sitten taas kun hyvin pidättyväinen ihminen vihdoinkin vapautuu (toisen lempeyden, hellyyden ja kärsivällisyyden ansiosta), intohimo voi roihuta hyvinki isosti!
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin, jos se ei ole naiselle ongelma. Olisi huojentavaa kun miehellä ei ole mitään rimaa ylitettävänä. Minulla se lisäisi intoa seksin harrastamiseen. Vielä jos hän suostuisi seksiin aina kun minä haluan, sen parempaa vaimoa ei voisi ollakaan. Minulla oli tällainen tyttöystävä, mutta en ymmärtänyt pyytää häntä vaimoksi.
Heh, tämä oli aidosti hupaisa viesti, siitä kiitos :D Harvoin täällä naurattaa, mutta tämä onnistui siinä.
Mä en ajatellut odottaa ihmettä tapahtuvaksi.
Mulla on ollut yksi tuollainen nainen. En jäänyt katselemaan tilannetta pitkäksi aikaa vaan siirryin parempiin pöytiin.
Päästä tuo saaminen on kiinni. Ex sai kerran 18v-40v välissä. Tämä vaati pienen kännin. Vuorokauden kiusoittelun ja Pilvi Sätkän.
Vierailija kirjoitti:
Päästä tuo saaminen on kiinni. Ex sai kerran 18v-40v välissä. Tämä vaati pienen kännin. Vuorokauden kiusoittelun ja Pilvi Sätkän.
Ilmeinen kosketushäiriö pään ja pilluun välillä.
Luulin etten voi koskaan saada, kun en saanut yksin lelulla tai ilman enkä kumppanin kanssa. Sitten vaihtui kumppani (5-10v seksielämän aloituksesta) ja aloin saada orgasmeja, nykyään onnistuu yksin ja yhdessä sormilla/leluilla/kielellä/pelkällä penetraatiolla.
Se, että nainen ei saa, ei voi olla aina miehen vika. Ei kertakaikkiaan voi.