Mies, ottaisitko puolisoksesi naisen, joka ei saa millään tavalla?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Seksi ilman orkkua on kuin juoksukilpailu ilman maaliviivan ylitystä.
Ei kuulosta kovin houkuttelevalta verrata seksiä kilpailuun tai juoksemiseen. Mihin sulla on kiire?
Vierailija kirjoitti:
"Mikähän sellainen fysiologinen asia voisi olla, joka estää orgasmin saamisen? Itselleni tulee mieleen ympärileikkaus, jossa on poistetettu klitoris kokonaisuudessaan (eli laajin mahdollinen ympärileikkaus). Sillä osa ympärileikatuistakin naisista pystyy saamaan orgasmin. Toinen mahdollinen on alavartalon halvaa"
No esimerkiksi se, ettei se klitoris ja vulva yksinkertaisesti saa mitään stimulaatiota. Ei mieskään laukea vain ajatuksen voimalla, vai kuinka. KYllä se fyysinen kosketus on tarpeen, ei meillä naisilla ole sen enempää piuhoja pillun ja aivojen välillä, kuin miehilläkään kalusta aivoihin. Ihan turha jauhaa mistään piuhoista jatkuvasti.
Mutta sehän ei ole fysiologiaa, vaan ihan vain taitamattomuutta tai kokemattomuutta. Fysiologisella syy viittaa fyysiseen mahdottomuuteen saada orgasmi, joista annoin esimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikähän sellainen fysiologinen asia voisi olla, joka estää orgasmin saamisen? Itselleni tulee mieleen ympärileikkaus, jossa on poistetettu klitoris kokonaisuudessaan (eli laajin mahdollinen ympärileikkaus). Sillä osa ympärileikatuistakin naisista pystyy saamaan orgasmin. Toinen mahdollinen on alavartalon halvaa"
No esimerkiksi se, ettei se klitoris ja vulva yksinkertaisesti saa mitään stimulaatiota. Ei mieskään laukea vain ajatuksen voimalla, vai kuinka. KYllä se fyysinen kosketus on tarpeen, ei meillä naisilla ole sen enempää piuhoja pillun ja aivojen välillä, kuin miehilläkään kalusta aivoihin. Ihan turha jauhaa mistään piuhoista jatkuvasti.
Mutta sehän ei ole fysiologiaa, vaan ihan vain taitamattomuutta tai kokemattomuutta. Fysiologisella syy viittaa fyysiseen mahdottomuuteen saada orgasmi, joista annoin esimerkkejä.
Mitä väliä mitä sanoja asiaan käyttää. Se syy on se juttu, ja usein se on nimenomaan miehessä. Mihellä usein vain kiire päästä panemaan, ja naisesta viis. Usein ei yhtään mitään muuta olekkaan kuin se pano, ja sehän ei riitä. Ja jos joku haluaa viisastella taas, niin ei siis riitä kuin todelle harvalle, ja silloinkin sen miehen pitää panna oikein!
Vierailija kirjoitti:
Haluaako AP osoittaa joillekin osalle naisia, että ovat epäkelpoja?
Ehdollista rakkautta siis mieheltä, eli se mies on epäkelpo.
Lukemattomat ketjut ovat täällä todistaneet, että naiset ei halua seksiä, jos eivät saa orgasmia siinä ja naisen haluttomuuden juurisyy on orgasmien puute seksissä. En halua seksitöntä liittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kumppanini oli tällainen. 20 vuotta meni ilman, että olisin kokenut naisen orgasmia. Seuraava sai lähetyssaarnaajassa alle viiden minuutin, ja mä kelasin että mitähän vittua just tapahtui vai feikkasiko nainen?
Et sitten 20 vuoteen tehnyt asialle mitään? Ja luultavasti tuo seuraava tosiaankin feikkasi.
😁
Jos miehellä on kiire päästä panemaan niin naisen sen tietäessä kukaan ei estä naista sanomasta että oota vähän ja samalla räplää itselleen stimulaatiota klitasta eli suorittaa omatoimisen pillun varkauksien ja ukkokun alkaa panern molemmat saa orkut
Tämähän on vain naisen puolelta järjestely kysymys mikä on helppo hoitaa omin pikku kätösin kuntoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kovin houkuttelevalta verrata seksiä kilpailuun tai juoksemiseen. Mihin sulla on kiire?
Kyllä kuulostaa. Vertaan sitä maratooniin ja syvyyssukellukseen. Keksitkö itse miksi, vai kerronko sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän ei ole fysiologiaa, vaan ihan vain taitamattomuutta tai kokemattomuutta. Fysiologisella syy viittaa fyysiseen mahdottomuuteen saada orgasmi, joista annoin esimerkk
Itse olet panosi valinnut. Älä siis valita.
"Itse olet panosi valinnut. Älä siis valita."
Onpa täällä lapsellista porukkaa. Eikö ymmärrys oikeasti riitä siihen, että orgasmin puutteesta voi keskustella sellainenkin nainen, joka saa orgasmin. Ei ilmeisesti.
"Mitä väliä mitä sanoja asiaan käyttää. Se syy on se juttu, ja usein se on nimenomaan miehessä. Mihellä usein vain kiire päästä panemaan, ja naisesta viis. Usein ei yhtään mitään muuta olekkaan kuin se pano, ja sehän ei riitä. Ja jos joku haluaa viisastella taas, niin ei siis riitä kuin todelle harvalle, ja silloinkin sen miehen pitää panna oikein!"
On niillä sanoilla aika paljonkin väliä, jos ei ymmärrä mitä toinen tarkoittaa. Lähdin miettimään asiaa fysiologian kannalta, kun siitä kirjoitit.
Syy voi olla väärä kumppani eli mies, mutta mielestäni sillä varauksella, että nainen ei arvosta seksiä riittävän korkealle, jos hänellä on kumppani, jota naisen nautinto ei kiinnosta. Osa saattaa luulla, että kaikki miehet ovat tuollaisia tai sitten nainen on vain liian nuori ja vasta harjoittelee seksiä. Myös uuden kumppanin kanssa saaminen on vaikeampaa ainakin oman kokemuksen perusteella. Parasta seksi on pitkissä ja onnellisissa suhteissa, sitähän on tutkittukin. Ja joku linkkasi tuosta artikkelinkin tänään tänne (vai olikohan se tänään, oli tuossa kärjessä äsken kuitenkin).
Ei miehiä voi mielestäni kaikkia syyttää, onhan osa heistäkin kokemattomia ja nuoria. Eiköhän valtaosa kuitenkin halua, että nainenkin saa orgasmin. Osalla on kuitenkin tarve puolustella itseään eri tavoin mikä tässäkin keskustelussa näkyy. Pieni osa vain on itsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuulostaa. Vertaan sitä maratooniin ja syvyyssukellukseen. Keksitkö itse miksi, vai kerronko sulle?
Mitäs järkeä tuollaisessa kommentoinnissa on. Kerroin oman mielipiteeni miltä kuulostaa ja sulla on omasi. Oletko kilpailemassa siitäkin kumman kuulostaminen on oikeassa? Huoh. Joskus ihmetyttää käyttäytyvätkö ihmiset myös oikeassa elämässä yhtä aggressiivisesti ja näsäviisaasti kuin täällä. Oli kommentti mikä tahansa, siihen vastataan taistelunhaluisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt on aika monta aspektia. Mistä saamattomuus johtuu, fysiologinen asia jolle ei mitään voi, vai jokin henkinen lukko. Naisen oma suhtautuminen asiaan, haluaako yrittää opetella (jos mahdollista), vai hyväksyykö asiantilan sellaisena jos ei sille mitään voi tehdä. Onko tämä kipupiste joka tekee seksin hänelle vastenmieliseksi vai pystyykö elämään normaalia parisuhde-elämää sellaisena kuin on. Jne.
Noin yleisesti varsinainen orgasmin saaminen tai saamattomuus ei ole kynnyskysymys, mutta sen vaikutukset yhteiseen seksielämään voisivat sellaiseksi tulla.
Tämä on oikeasti kauhean arka paikka monille miehille, minä itse mukaan lukien. Olin aikanaan pitkässä parisuhteessa naisen kanssa, joka ei saanut millään tavalla, ja koin seksielämämme jollain tavoin hyvin vajavaiseksi tämän takia. Olisin halunnut tuottaa hänelle nautintoa, mutta se ei onnistunut. Ei onnistunut minun kanssani, ei hänellä yksin, eikä kenenkään muunkaan kanssa aiemmin. Eikä asia näyttänyt häntä itseään kiusaavan. Ehdotin asian käsittelyä, mutta hän ei kokenut asiaa mitenkään tärkeäksi.
Minua se kuitenkin kiusasi. Hän ei millään tapaa näyttänyt ymmärtävän sitä, kuinka syvästi asia minua satutti, vaikka kerroin sen hyvinkin avoimesti. Minä tunsin itseni hylätyksi ja loukatuksi. En siksi, että en "kykenisi" tuottamaan hänelle orgasmia tai että olisin kokenut olevani jotenkin puutteellinen. Sitä kun ei kyennyt tuottamaan kukaan, ei edes hän itse.
Täällä näkee paljon kommentteja siitä, kuinka mies pitää itseään jonakin kuninkaana, joka "antaa" naisille orgasmeja ja toisaalta jos naisen orgasmittomuus satuttaa, niin kyse on jostain miehisen itsetunnon heikkoudesta. Jälkimmäisessä on varmaan totuuden siemen. Itsetunto kun on aika herkkä kapistus. Jos toinen osapuoli ei saa, se antaa viestiä siitä, että tämä ei pysty antautumaan, vapautumaan, päästämään toista intiimisti lähelleen. Se tuntuu toisesta osapuolesta torjunnalta. Jos tämä ei kolauta itsetuntoa, niin mikä sitten?
On tietenkin ymmärrettävää, että taustalla voi olla fysiologisia syitä. Mutta jos kyse on siitä, että ei pysty antautumaan, päästämään irti, paljastamaan itsestään herkintä sisintään toisen lähellä, niin silloin parisuhteessa ei ole kaikki kohdallaan. Ja jos tämä ei sitä saamatonta osapuolta hetkauta mitenkään, niin sitten parisuhteessa on vielä jotain paljon isommin pielessä.
Ero tuli, kun en jaksanut enää sitä hylätyksi tulemisen tunnetta.
Me miehet ollaan herkkiä otuksia myös. Joo, ja varmasti monen mielestä tyhmiäkin.
Kaikkea hyvää naisille, saamattomillekin. Ja varsinkin niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt on aika monta aspektia. Mistä saamattomuus johtuu, fysiologinen asia jolle ei mitään voi, vai jokin henkinen lukko. Naisen oma suhtautuminen asiaan, haluaako yrittää opetella (jos mahdollista), vai hyväksyykö asiantilan sellaisena jos ei sille mitään voi tehdä. Onko tämä kipupiste joka tekee seksin hänelle vastenmieliseksi vai pystyykö elämään normaalia parisuhde-elämää sellaisena kuin on. Jne.
Noin yleisesti varsinainen orgasmin saaminen tai saamattomuus ei ole kynnyskysymys, mutta sen vaikutukset yhteiseen seksielämään voisivat sellaiseksi tulla.
Tämä on oikeasti kauhean arka paikka monille miehille, minä itse mukaan lukien. Olin aikanaan pitkässä parisuhteessa naisen kanssa, joka ei saanut millään tavalla, ja koin seksielämämme jollain tavoin hyvin vajavaiseksi tämän takia. Olisin halunnut tuottaa hänelle nautintoa, mutta se ei onnistunut. Ei onnis
Olen eri kuin kommentoimasi, mutta tämä oli harvinaisen fiksu viesti (ollakseen täällä, tällä palstalla ;) ). Ymmärrän hyvin tunteesi, varmasti tuntisin itse samoin, jos miehellä olisi sama ongelma. Monilla naisilla on vaikeuksia seksin kanssa, seksihän on myös suhde itsen kanssa, minkä vuoksi sanotaan, että pisin seksisuhde ihmisellä on hänen itsensä kanssa. Orgasmi ei siis todellakaan ole kiinni vain kumppanista, vaikka tosiaan nuo "kuninkaat" haluavat käyttää sitä oman itsetuntonsa rakentajina (että kaikki ovat saaneet; rohkenen epäillä :) ).
Oletko sittemmin ollut seksisuhteessa naisen kanssa, joka osaa nauttia seksuaalisuudestaan ja pitää sitä tärkeänä? Omaa ja sinun nautintoasi, mikä mielestäni tekee seksistä parasta, että kyseessä on yhteinen nautintokokemus, vaikkei aivan joka kerta saisikaan. Omasta mielestäni parasta seksiä saa silloin, kun tuntee kumppanin hyvin ja siinä varmaankin syy, etten ole saanut muiden kuin aviomieheni kanssa. Olin liian nuori edeltävissä suhteissani, että olisin tarpeeksi rohkeasti puhunut siitä mikä saa minut tulemaan helposti ja nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti kauhean arka paikka monille miehille, minä itse mukaan lukien. Olin aikanaan pitkässä parisuhteessa naisen kanssa, joka ei saanut millään tavalla, ja koin seksielämämme jollain tavoin hyvin vajavaiseksi tämän takia. Olisin halunnut tuottaa hänelle nautintoa, mutta se ei onnistunut. Ei onnis
Täällä aika sama historia ja ehkä vielä enemmän satutti se, että ex-vaimo masturboi usein ja sai 10 minuutissa neljäkin orgasmia omin sormin tai vibralla. Mutta minä en 20 vuodessasaanut häntä laukeamaan millään, en edes sillä vibralla.
M52
Mikään muu ei tunnu niin hyvältä, kun orgasmista sykkivä ja lypsävä märkä pillu. Joen en ottaisi naista, joka ei pysty tulemaan.
Liika miettiminen ja analysointi pilaa usein seksin. Olenko minä sitä tai tätä, saiko se vai ei? Jne.
Toinen varma latistaja on kiire. Uuden partnerin kanssa kiimoissa kiire hommiin ja ensimmäinen yhteinen kokemus on kolmen minuutin pikapano, johon suhde sitten loppuukin.
Hyviä muistoja on kun herää uuden naisen vierestä, mutta joudutaan tyytymään peiton alla käsillä hyväilyyn kun samassa huoneessa yöpyy muitakin. Tuntuu parin kokemuksen perusteella paljon kiihottavalta kuin moni pikapano, vaikka ei edes päästy ns maaliin asti.
Ex oli tälläinen nainen. No ihan kivaa oli 3v sen jälkeen kun hän ei saanut mitään kiinnostusta seksi hommiin ei ollut. Käytännössä sitten elettiin selibaatissa molemmat. Ei ollut kuulemma ikinä saanut edes itse yrittämällä..
Seuraava sai mutta tolkuttoman hitaasti. Jokaikinen kerta vaati nuoleminen, pitkän yhdynnän ja vibran. Lopputulos todella harvoin seksiä, koska ruuhka vuodet..
Nykyinen on lottovoitto. Saa 99/100 orgasmin. Saa sormilla, kielellä, vibralla, penetraatiossa ja saa sen törkeän nopeasti. 10min penetraatiossa hän saattaa saada 3*.
Seksiä on jokaikinen päivä vielä 7v kohdilla. Koska alkulämmittelyt+ yhdyntä vie tyyliin Max 10min ja molemmat tyydytetty. Vkl sitten harrastetaan pitkiä sessioita.
Ei se suinkaan aina ole kumppanista kiinni.
Olen nainen ja kumppanini ovat oleet pääasiassa naisia. Naisten välillä on valtava ero siinä, kuinka helposti he saavat orgasmin, edes itsekseen. Jollakin voi masturboidessa mennä tunti eikä sittenkään ole varma, onnistuuko. Jollakin toisella menee 2-4 minuuttia.
Useimmiten vaikeuteen on syynä asioiden ja itsensä ylikontrollointi. Ei pysty heittäytymään, pelkää näyttävänsä rumalta tai olevansa halussaan jotenkin ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se suinkaan aina ole kumppanista kiinni.
Olen nainen ja kumppanini ovat oleet pääasiassa naisia. Naisten välillä on valtava ero siinä, kuinka helposti he saavat orgasmin, edes itsekseen. Jollakin voi masturboidessa mennä tunti eikä sittenkään ole varma, onnistuuko. Jollakin toisella menee 2-4 minuuttia.
Useimmiten vaikeuteen on syynä asioiden ja itsensä ylikontrollointi. Ei pysty heittäytymään, pelkää näyttävänsä rumalta tai olevansa halussaan jotenkin ällöttävä.
Olipa mielenkiintoinen viesti, kiva kun jaksoit sen naputella. On totta, että muiden naisten kokemuksista tietää varmaankin parhaiten lesbot. Miesten kohdalla aina epäilyttää monikin asia, kun he kertovat kokemuksistaan eri naisten kanssa. Lesbosuhteessa esim. orgasmin feikkaaminen on luultavasti harvinaista.
Itse olen tuota lajia, joka tulee 2-5 minuutissa, ellen itse pitkitä sitä, mutta se vaatii tietyt asiat, muuten ei onnistu.