Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, ottaisitko puolisoksesi naisen, joka ei saa millään tavalla?

Vierailija
16.07.2025 |

Minä en ottaisi, enkä ole myöskään ottanut.

Mies, ottaisitko puolisoksesi naisen, joka ei saa millään tavalla?

Vaihtoehdot

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin, jos se ei ole naiselle ongelma. Olisi huojentavaa kun miehellä ei ole mitään rimaa ylitettävänä. Minulla se lisäisi intoa seksin harrastamiseen. Vielä jos hän suostuisi seksiin aina kun minä haluan, sen parempaa vaimoa ei voisi ollakaan. Minulla oli tällainen tyttöystävä, mutta en ymmärtänyt pyytää häntä vaimoksi.

Heh, tämä oli aidosti hupaisa viesti, siitä kiitos :D  Harvoin täällä naurattaa, mutta tämä onnistui siinä. 

Joo, meitä on moneksi. Yksi tykkää äitistä ja toinen tyttärestä. Mutta minulle se oli elämäni suurin virhe jättää hänet. Kaikki on hyvin, jos ihmiset pärjäävät itsensä ja puolisonsa kanssa.

Vierailija
62/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin, jos se ei ole naiselle ongelma. Olisi huojentavaa kun miehellä ei ole mitään rimaa ylitettävänä. Minulla se lisäisi intoa seksin harrastamiseen. Vielä jos hän suostuisi seksiin aina kun minä haluan, sen parempaa vaimoa ei voisi ollakaan. Minulla oli tällainen tyttöystävä, mutta en ymmärtänyt pyytää häntä vaimoksi.

Heh, tämä oli aidosti hupaisa viesti, siitä kiitos :D  Harvoin täällä naurattaa, mutta tämä onnistui siinä. 

Joo, meitä on moneksi. Yksi tykkää äitistä ja toinen tyttärestä. Mutta minulle se oli elämäni suurin virhe jättää hänet. Kaikki on hyvin, jos ihmiset pärjäävät itsensä ja puolisonsa kanssa.

No kaikkihan ei suinkaan ollut hyvin, kun jätit naisen?

Vai oletko täysi i.iootti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan kolmasosa naisista ei yllä kliimaksiin. Tilastojen mukaan kolmasosa naisista on wanhoja, menopausaalisia.

Vierailija
64/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan kolmasosa naisista ei yllä kliimaksiin. Tilastojen mukaan kolmasosa naisista on wanhoja, menopausaalisia.

Mikäs tieteilijä luulet olevasi! Aivan huuhaata.

Vierailija
65/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko enää itsekkäämpää ollakkaan; mies ei ollenkaan välitä siitä, ettei nainen saa orgasmia tämän itsensä takia, vaan omasta puolestaan. Kuten joku sanoi, on ihanampaa työntää se kalu sykkivään saaneeseen pilluun! Olette te jotkut miehet uskomattoman itsekkäitä.

Vierailija
66/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko enää itsekkäämpää ollakkaan; mies ei ollenkaan välitä siitä, ettei nainen saa orgasmia tämän itsensä takia, vaan omasta puolestaan. Kuten joku sanoi, on ihanampaa työntää se kalu sykkivään saaneeseen pilluun! Olette te jotkut miehet uskomattoman itsekkäitä.

Kalua ei sinne pilluun työnnetä siinä vaiheessa. Se on ollut siellä jo pitkään.

Vierailija
67/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän nainen tiedä panemisesta juurikaan mitään.

Vierailija
68/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän nainen tiedä panemisesta juurikaan mitään.

Siksipä kannattaakin harrastaa seksiä vain toisten miesten kanssa.

Vierailija
69/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saamiskyky loppuu äkkiä kun miehet arvostelee. Kun vähän on jo rentoutunut sängyssä ja mies sanoo että sulla on paksut jalat niin siinä meni se tunnelma. Ei tule ei, mies laskee kassit tyhjiksi ja se siitä.

Vierailija
70/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se saamiskyky loppuu äkkiä kun miehet arvostelee. Kun vähän on jo rentoutunut sängyssä ja mies sanoo että sulla on paksut jalat niin siinä meni se tunnelma. Ei tule ei, mies laskee kassit tyhjiksi ja se siitä.

No onko sulla paksut jalat?

Vierailija
71/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se suinkaan aina ole kumppanista kiinni.

Olen nainen ja kumppanini ovat oleet pääasiassa naisia. Naisten välillä on valtava ero siinä, kuinka helposti he saavat orgasmin, edes itsekseen. Jollakin voi masturboidessa mennä tunti eikä sittenkään ole varma, onnistuuko. Jollakin toisella menee 2-4 minuuttia.

Useimmiten vaikeuteen on syynä asioiden ja itsensä ylikontrollointi. Ei pysty heittäytymään, pelkää näyttävänsä rumalta tai olevansa halussaan jotenkin ällöttävä. 

Olipa mielenkiintoinen viesti, kiva kun jaksoit sen naputella. On totta, että muiden naisten kokemuksista tietää varmaankin parhaiten lesbot. Miesten kohdalla aina epäilyttää monikin asia, kun he kertovat kokemuksistaan eri naisten kanssa. Lesbosuhteessa esim. orgasmin feikkaaminen on luultavasti harvinaista.

Itse olen tuota lajia, joka tulee 2-5 minuutissa, ellen itse pitkitä si

2-5min Vaaaaaau =)

Vierailija
72/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on mennyt naisen kanssa sänkyyn niin eikö siinä ole jo päättänyt että kestää panna paksujalkaista. Miten mies kuvittelee että asian laukomisessa on mitään hyvää sängyssä. 

Vierailija
73/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on mennyt naisen kanssa sänkyyn niin eikö siinä ole jo päättänyt että kestää panna paksujalkaista. Miten mies kuvittelee että asian laukomisessa on mitään hyvää sängyssä. 

Ehkä naisella oli jalassa väljät housut?

No oliko ne jalat nyt paksut vai ei?

Vierailija
74/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä kannattaa harrastaa vain miesten kanssa, jotka osaavat nuolla, sormettaa ja myös panna samalla kun sormettavat, näin saa juhlavat orgasmit, ja voin kertoa, että sen silloin naapuritkin kuulee.

Kassien tyhjentäjät, saavat tyhjennellä itsekseen!

Vierailija
75/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, väärin sammutettu. Ja epäitsekkäät naisethan haluaa orgasmia vain ja ainostaan miehen iloksi. Eiku.....

Vierailija
76/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, väärin sammutettu. Ja epäitsekkäät naisethan haluaa orgasmia vain ja ainostaan miehen iloksi. Eiku.....

No luonnollisesti täällä pelataan eri säännöillä...

Vierailija
77/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkat tilannetta tuollaisen jälkeen. Itse olisin sanonut miehelle, että tämä oli tässä, alahan laputtaa. Ja sinä vielä jatkoit seksiä miehen saamiseen asti? En voi ymmärtää... vai trolliko tämä oli?

Vierailija
78/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkat tilannetta tuollaisen jälkeen. Itse olisin sanonut miehelle, että tämä oli tässä, alahan laputtaa. Ja sinä vielä jatkoit seksiä miehen saamiseen asti? En voi ymmärtää... vai trolliko tämä oli?

Ihan samaa ihmettelen. Mutta jos haluaa saada on pakko antaa.

Vierailija
79/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa ihmettelen. Mutta jos haluaa saada on pakko antaa.

Siis trolli. Eipä täällä oikein jaksa käydä, kun on suurin osa jotain tyttöilijöitä tyhmine juttuineen.

Vierailija
80/96 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä piti kuitenkin kaikesta huolimatta saada munaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän