Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme elotonta lasta nostettiin vedestä Espoossa

Vierailija
16.07.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011368504.html

Helkkarin mammat, pitäkää kupeittenne hedelmistä huolta!

Kommentit (268)

Vierailija
21/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkälaiset ihmiset menee lapsen kanssa uimarannalle ja lapsi meinaa hukkua mutta sivulliset onnistuvat elvyttämään lapsen, sitten lähetään vaan pois ennenkuin viranomaiset kerkeävät paikalle.

Mitäs luulet? Muistuuko mieleen hukkuneet lapset Kuusijärvellä ja taustansa.

Vierailija
22/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkälaiset ihmiset menee lapsen kanssa uimarannalle ja lapsi meinaa hukkua mutta sivulliset onnistuvat elvyttämään lapsen, sitten lähetään vaan pois ennenkuin viranomaiset kerkeävät paikalle.

Sellaiset ihmiset, jotka eivät osaa itse uida eivätkä ole opettaneet lapsiaankaan uimaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nostettiin. Eiväthän elottomat itse pysty itse vedestä nousemaan.

Vierailija
24/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lta kysyisin, miten mammat pystyvät etävahtimaan lapsia, jos lapset ovat isänsä kanssa rannalla?

Ilmeisesti vieraidan mammojen odotetaa valvovan lapsia, jos lapset ovat isänsä kanssa rannalla. Itsekin olen meinannut hukkua isäni "valvonnassa", mutta täysin vieras, mutta valpas teinipoika pelasti minut.

Satutäti. Isät tarkkailevat rannalla todella tarkkaan. 

Vierailija
25/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikalla ollut palstalaisia? Onko tarkempaa tietoa mistään näistä tapauksista?

Vierailija
26/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tarkistaa ketjun aloituksen päiväys ja vuosiluku, mutta uskottava se on: taas uusia samanlaisia tapauksia. Uimarannoilla lasten kanssa oleskeltaessa ja ilmeisesti myös uimataidossa on tapahtunut jokin iso romahdus.

Vierailija
27/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lta kysyisin, miten mammat pystyvät etävahtimaan lapsia, jos lapset ovat isänsä kanssa rannalla?

Ilmeisesti vieraidan mammojen odotetaa valvovan lapsia, jos lapset ovat isänsä kanssa rannalla. Itsekin olen meinannut hukkua isäni "valvonnassa", mutta täysin vieras, mutta valpas teinipoika pelasti minut.

Älä naurata. Oma isäni pelasi korttia kaverinsa kanssa, kun meinasin hukkua. Täällä parjataan aina teinipoikia, mutta minulle sellainen oli pelastus. Usein näkee rannalla isämiehen kaljatölkin kanssa "lapsiaan valvomassa".

Vierailija
28/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkailevat tarkkailevat, nimittäin peililasiensa takaa tiiraavat kuolaa nieleskellen narubikineissä keekoilevien nuoren naisten paljasta pintaa. Tosi tarkkaan. Miksi luulet, että kaavutettujen naisten miehet menee mieluusti rannalle lasten kanssa?

Vierailija
29/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paikalla ollut palstalaisia? Onko tarkempaa tietoa mistään näistä tapauksista?

Oli otsikko, jossa joku pelastaja kertoi kuulleensa hennon "help".

Vierailija
30/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsille tapahtuu huomattavasti todennäköisemmin onnettumuus silloin, kun he ovat isänsä "valvonnassa". Isien tapa hoitaa ja vahtia on "rennompi" eli ei vahdita.

Vierailija
31/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset ihmiset, jotka eivät osaa itse uida eivätkä ole opettaneet lapsiaankaan uimaan?

Ja ovat tottuneet, että kyllä yhteiskunta hoitaa, kun se hoitaa kaiken muunkin. Näille pitäisi oikeasti antaa tuntuvia rangaistuksia, rannoilla jatkuvaa lasten heitteillejättöä.

Vierailija
32/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
33/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne vaan haluaa hukuttaa ne.

Vierailija
34/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkailevat tarkkailevat, nimittäin peililasiensa takaa tiiraavat kuolaa nieleskellen narubikineissä keekoilevien nuoren naisten paljasta pintaa. Tosi tarkkaan. Miksi luulet, että kaavutettujen naisten miehet menee mieluusti rannalle lasten kanssa?

Ei siihen mitään narubikineitä vaadita, että miehet tiiraavat. Miehet tiiraavat toppa-asuisiakin naisia. Jos harrastus on tiiraus, ei pidä mennä rannalle niin, että on vahdittavia lapsia mukana. Nuorten naisten osasyyllistäminen on törkeää.

Vierailija
35/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsesta huolehtineet aikuiset tulivat poliisin mukaan paikalle vasta elvytyksen päätyttyä."

"Toisaalla ollut lapsen huoltaja saapui paikalle kesken elvytystilanteen."

"Huoltaja oli kadottanut (4-vuotiaan) lapsen."

Vierailija
36/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsille tapahtuu huomattavasti todennäköisemmin onnettumuus silloin, kun he ovat isänsä "valvonnassa". Isien tapa hoitaa ja vahtia on "rennompi" eli ei vahdita.

No kyllä mun mieheni ja veljeni vahtivat kuin haukat lapsia jos ollaan rannalla. 

Vierailija
37/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös pitää pitää huoli niistä isommista lapsista jotka juoksevat rannalla ja heittelee vettä toisten päälle, siinä on moni pieni kaatunut veteen kun kouluikäiset juoksee ja tönäisee ohimennen.

ja moni tekee tahallaankin tietävät ettei tule mitään seuraamuksia Suomessa

Vierailija
38/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset ihmiset - maahanmuuttajat

Vierailija
39/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapuakka taas asialla .  Veteen ei voi mennä vaatteet päällä mutta kun MIEHET ON VAATINUT NIIN TYHMÄT NAISET USKOO MIESTEN VALHEET. 

Vierailija
40/268 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivenlahden uimarannalla ei taida enää käydä juurikaan kantasuomalaisia, ainakaan siellä ei kuule suomenkieltä, vaan kaikkea mahdollista muuta aina venäjästä arabiaan, italiaan, intiaan ja somalimurteisiin. Valtava määrä muun maalaisia ja tosi äänekkäitä tapauksia, oli kyse sitten lapsista tai aikuisista. Eivätkä kaikki suinkaan ole uimataitoisia, mutta menevät silti veteen ja hyppivät laiturilta. Ranta on myös niin tupaten täynnä, että valvojien on lähes mahdotonta pystyä seuraamaan tapahtumien turvallisuutta kaiken pärskeen, huudon ja rääkymisen keskellä.

intiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä