Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla päästää taaperoa mökille isovanhempien kanssa

Vierailija
16.07.2025 |

Miehen sukulaiset pitävät minua hysteerisenä kun en suostu päästämään alle 3 v tytärtäni mökille heidän kanssaan. Ehdottivat että ottaisivat sinne hoitoon yön yli. Lapsi on vilkas ja uhmaikäinen enkä vain pysty luottamaan että vahtivat niin tarkkaan kuin olisi tarve tuollaisessa paikassa. Mökillä on jyrkkiä kallioita ja syvä ranta. Tästä on nyt kehittymässä riitaa meidän välille. Ylireagoinko?

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmista ei tunnut ok:lta antaa lasta jonnekin, niin sitten niin ei vaan tule tehdä. Anopin mökille (syvä ranta, paljon kivikkoa, työmaa) en päästäisi lasta ilman minua tai isäänsä, jos olisi oma äitini paikalla niin päästäisin, tiedän 110% että vahtisi lasta jopa tarkemmin kuin minä itse.

Vierailija
122/123 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mummina edes ottaisi, jos ympäristö on noin vaarallinen, en yksinkertaisesti pääse juoksemaan enää niin nopeasti. Sen sijaan mummolaan on aina tervetullut yökylään, meillä on talo yhdessä tasossa ja täysin aidattu puutarha, jossa leikkipaikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai alle 3-vuotiasta tarvitse mihinkään laittaa kyläilemään tai oleilemaan ilman vanhempaa. Ainakaan yön yli.