Janni Hussi ja Joel Harkimo: Ero
Kommentit (1756)
En tiedä onko jutut JM+Janni-kuviosta täysin tuulesta temmattuja, mutta luulen että heillä olisi ainakin lapsiasiaan samanlainen näkemys https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/580aaea6-4c45-45d0-8b9a-b5f995…
He ovat molemmat vähän amis-tyyppiä (Janni on itse usein korostanut tätä piirrettä itsessään) ja näyttävät viihtyvän toistensa seurassa. Joten why not
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa vaan, kun Janni ja Jarimatti alkavat postata someen samanlaisia kuvia illalliselta, uima-altaalta ja vapaa-ajalta 😍😍😍
Ei ole sattumaa, että Janni on värjännyt hiuksensa ruskeiksi, kun Jarimatti tykkää enemmän bruneteista.
Mutta Jannille ei sovi yhtään ruskea tukka, enempi vaalea tukka sopii
Kauanko menee, että Seiska uutisen Jannista ja JM:stä, tyyliin suhdepaljastus?
Niin ilmiselvää on. JM hankki Jannille töitä Toyotalta, että voivat nähdä kisoissa koko ajan, plus historicin EM sarjan kisat päällä. Näkevät toisiaan käytännössä siis koko ajan. Kätevää. Jolle vaan ei tätä kuviota tajunnut
Ei tule sitä päivää, että he pariutuisivat. JM on EP:llä p
Minä taas luulen, että näistä tulee pari. Jari varmaan kannustaisi Jannia kartturin uralla.
Vierailija kirjoitti:
Janni änkesi taviksena ja nobodyna vanhan rahan sukuun, ja kaikki muukin on ollut hyvin pyrkyrinäistä menoa. Varmaan se oksettaa ihmisiä.
Siellä päässä taitaa viirata? Julkkisten inhoaminen omakeksimien tarinoiden perusteella on yksi epämiellyttävin piirre ihmisessä. Sellaiset eivät ikinä saavuta itse mitään minimipalkkaa suurempaa.
Söpöä kun superjannittajalla menee noin kovasti tunteisiin, kun kaikki eivät sokeasti palvokaan tätä idolia, jonka jannittaja löysi instassa jannittajan ollessa 7v.
Vierailija kirjoitti:
Oisko pitänyt molempia hieman rauhoittaa maailmalla menoa. Janni tänä vuonna 34, Joel 35. Ois ollut aika jo jäädä kotia perhettä perustamaan. Jannillakaan ei vuosia kovin montaa ole jäljellä äidiksi tulemiseksi.
Mikä aika jäädä kotiin perhettä perustamaan? Entäpä jos ei halua? Elämä menee ihan hukkaan tolla sun ajattelutavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalat ja neitsyt ovat toistensa vastamerkkejä. Erikoinen yhdistelmä. Itse kalana en pissiskään neitsytmiesten suuntaan, sen verran jäykkä, tosikko ja pikkusieluinen merkki kyseessä.
Vastakohdat joko täydentävät tosiaan tai eivät sovi lainkaan yhteen. Minä ja mieheni olemme neitsyt ja kalat. Minä kalat ja mies neitsyt. Olemme olleet yhdessä kohta 32v eikä ainakaan vielä tunnu, että olisi tarve erota.
Mutta noillahan on ollut kädenlämpöistä koko oleminen. Sellaista ihan sama -meininkiä. Ainakaan intohimo ei ole paistanut läpi mitenkään.
No eikös se ole käytännössä sama kuin eivät sovi lainkaan yhteen romanttisessa mielessä?
Eivät sovi lainkaan yhteen tarkoittaa sitä, että eivät siedä toisiaan, ovat kuin kissa ja koira, eivät mahdu saman katon alle. Tämä tulee jo alussa hyvin selväksi. Mutta tämä liittohan ei ollutkaan rakennettu romanttiselle yhteenkuuluvuudelle, vaan mille lie.
Parilla ei naimanäköä yhtään. Ei siis ollut uskottava pari alkuunkaan.
Ei se Jollen ego sitten kestänytkään olla kotirouvana tuon pidempään. Kävi merillä vähän miettimässä asioita, ja totesi, että ei jatkoon.
Janni vaikuttaa niin ihanalta! Eläinrakas ihminen.
tosi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalat ja neitsyt ovat toistensa vastamerkkejä. Erikoinen yhdistelmä. Itse kalana en pissiskään neitsytmiesten suuntaan, sen verran jäykkä, tosikko ja pikkusieluinen merkki kyseessä.
Vastakohdat joko täydentävät tosiaan tai eivät sovi lainkaan yhteen. Minä ja mieheni olemme neitsyt ja kalat. Minä kalat ja mies neitsyt. Olemme olleet yhdessä kohta 32v eikä ainakaan vielä tunnu, että olisi tarve erota.
Mutta noillahan on ollut kädenlämpöistä koko oleminen. Sellaista ihan sama -meininkiä. Ainakaan intohimo ei ole paistanut läpi mitenkään.
No eikös se ole käytännössä sama kuin eivät sovi lainkaan yhteen romanttisessa mielessä?
Eivät sovi lainkaan
Ei tarkoita. "Ei sovi lainkaan yhteen" voi viitata vaikka vain seksielämään. Muuten on kivaa, mutta kemiat ei vaan kohtaa parisuhdetasolla vaikka miten yrittäisi.
Janni ja Jari-Matti, hauskaa yhdessä. Jari-Matti on Toyotan tallipäällikkö, ihan omilla anisoioillaan. Jari-Matilla kivat vanhemmat, toivottavasti heille alkaa yhteiselämä ja lapset. Toivon todella. Joel on symppis mutta nuo purjehdustouhut ei sovi parisuhteeseen. Joel rakennuttaa talon isän naapuriin isän tontille ja asuu muka Töölössä isän kanssa samassa asunnossa. Isällä nuori tyttöystävä. Ymmärrän Jannia!
Siis Jannillahan ei ole edes alempaa korkeakoulututkintoa? Ei suoritettua virkamiesenkkua- tai ruotsia? Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni änkesi taviksena ja nobodyna vanhan rahan sukuun, ja kaikki muukin on ollut hyvin pyrkyrinäistä menoa. Varmaan se oksettaa ihmisiä.
Siellä päässä taitaa viirata? Julkkisten inhoaminen omakeksimien tarinoiden perusteella on yksi epämiellyttävin piirre ihmisessä. Sellaiset eivät ikinä saavuta itse mitään minimipalkkaa suurempaa.
Söpöä kun superjannittajalla menee noin kovasti tunteisiin, kun kaikki eivät sokeasti palvokaan tätä idolia, jonka jannittaja löysi instassa jannittajan ollessa 7v.
Vähemmän söpöä kun keski-ikäinen nainen purkaa omaa katkeruuttaan nuoreen naiseen.
Minä en ole käyttänyt Insstgramia ikipäivänä. Silti jopa minä tiedän, että Insta oli vielä 2010-luvun alussa varsin pienten piirien juttu. Facebook oli tuohon aikaan "the" mesta. Ymmärrän, että sinulle Jannin og-fanina voi olla syntynyt illuusio, että Janni oli jo tuolloin joku suuri kuuluisuus. Niin ei kuitenkaan ollut kuin siellä teidän seuraajien pienessä piirissä. Iso yleisö kuuli Janni Hussista vasta sitten, kun Iholla oli tapetilla. Tuo viimeinen kommenttisi kertoo hyvin konkreettisella tasolla, miten syvällä Janni-fani kuplassa elät. Sieltä käsin voi toisaan olla vaikea nähdä, miltä Jannin toiminta näyttää ei-fanin silmissä. Ei-fanin, joka on oppinut tuntemaan Jannin lätkävaimona, ei niinkään fitnesspimuna.
Harva kai häntä pitää suurena kuuluisuutena edes tänään? Silti tiesin hänestä ensimmäisenä Jutan hehkutusten kautta. En ole fani enkä seuraa häntä edelleenkään. Mutta arvostan uutteruutta, kuten kaikissa.
Mutta kerro ihmeessä, miksi sinä aktiivisesti et pidä Jannista? Millaista hänen toimintansa on?
Ero vaikuttaa ihan klassiselta. Vähän aikaa yhdessä ja kasvu erilleen. Yleensä tuo vain tapahtuu kymmenen vuoden ja parin lapsen jälkeen. Hyvä, että tässä tapauksessa kävivät keskustelut ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Janni on upea monitaitoinen omillaan toimeen tuleva nainen.
Vuotuiset ansiotkin isommat kuin Joelilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ei kannata mennä vihille, pitää ökyhäät. Erossa sitten omaisuudesta saattaa tulla riitaa.
Avioehto
Mitä siitä? Mikko ja Helena Koivullakin oli avioehto. Just saying.
Janni Hussi ei sentään ole Helena Koivu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee aina tää Janni Hussi ja Lotta Hintsa sekaisin. Vähän samantyylisiä ja molemmilla nämä lätkämiehet ja joku "ah olen niin erilainen kuin muut tavalliset naiset" extreme-harrastus.
Jannin ja Lotan pitäisikin löytää toisensa. Siinä kyllä vakka kantensa valitsisi, ja somekiinnostus olisi taattu!
Mua säälittää ihmiset jotka ajattelee, että iän takia pitäisi olla joku tietty elämänvaihe menossa. Oma elämä menee ihan hukkaan, jos lampaana ajattelee vain miten muka pitäisi olla tietyssä iässä.
ei ole yhtä oikeaa tapaa elää.
Janni on pelannut korttinsa ihailtavan taitavasti. Ensin nuorena likkana elämään lätkävaimoelämää Jenkkilään (hyvin monen nuoren unelma asua siellä). Sitten jätettynä keräämään säälipisteet Suomen mediassa. Sen jälkeen kiinni varakkaan ja tunnetunut suvun vesaan. Ja nyt sitten oletettavasti johonkin varakkaaseen ja tunnettuun rallikuskiin. Ja kaikki tämä toteutettu siten, että on säilyttänyt eräänlaisen "viaton naapurintyttö" imagon eikä sen vuoksi ole tarvinut sortua esim. Niko Ranta-ahon kaltaisiin miehiin. Nyt sen rallimiehen kanssa voi kyllä imago kärsiä, jos valinta oikeasti on JM "nussii kaikkea mikä liikkuu" Latvala. Epäilen vahvasti, että ei ole, koska Janni osaa pelata korttinsa paremmin eikä halua Sofia Belörffin ja kumppaneiden kastiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee aina tää Janni Hussi ja Lotta Hintsa sekaisin. Vähän samantyylisiä ja molemmilla nämä lätkämiehet ja joku "ah olen niin erilainen kuin muut tavalliset naiset" extreme-harrastus.
Jannin ja Lotan pitäisikin löytää toisensa. Siinä kyllä vakka kantensa valitsisi, ja somekiinnostus olisi taattu!
alkuperäinen kirjoittaja on vaan kateellinen kun jotkut naiset löytää oman juttunsa joka ei olekaan ihan tyypillinen kaikille naisille. Miksei naiset sais harrastaa extremeä siinä missä miehetkin?