Miksi miehillä on todella vihainen katse tuolla ulkona??
Kommentit (16)
Niillä on seksuuaalinen hätätila ja naiset ei auta.
Se on sitä kevätkiimaa. Ovat saaliin perässä.
Jokaisen uroksen pitää olla valmis taistelemaan toisen uroksen kanssa.
Nykyisen hallituksen aikana ei ole syytä pahemmin hymyillä. Sen enempää miehen, kuin naisenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä kevätkiimaa. Ovat saaliin perässä.
Metsästäjän silmät.
Olen huomannut. Saman. Nykyään sanon jokaiselle vastaantulevalle miekkoselle "tui tui, hymyilisit vähän".
Miten niin? Juuri tänäänkin hymyillyt useammalle vastaantulleelle, ja suojatiellä tietä antaen autosta - kaikki hymyilleet takaisin.
Minulla on neutraali ilme. Korkeintaan mummoille voin hymyillä.
Jos hymyilen 30-40v naiselle, se on creepyä, koska en ole komea ja siitä voi tulla flirtti mieleen.
Jos hymyilen alaikäiselle tytölle, se on creepyä, koska ikäero ja sitten olen pedari.
Ulkonäkö ja sukupuoli määrittää ihmisen liikkumavaran.
Nelikymppinen nainen voi hengailla lasten kanssa, vaikka ei olisi kaunis. Miesmallit ja naiset saavat hyvää kohtelua. Tavallisten ja rumien miesten pitää jotenkin todistaa olevansa hyviä tyyppejä.
Pitää paikkansa ja miehenä nolottaa sekä hävettää. En vaan saa hymyä aikaiseksi vaikka haluaisin vaikka aivan ihanat naiset hymyilee, kun tulee esim. lenkkipolulla vastaan. Tarkoitus ei ole näyttää nyrpeältä, mutta ei vain taitu. Silmää osaisin nikata, mutta se saattaisi pelästyttää tai käsitettäisiin väärin - tarkoitus ei ole iskeä, mutta niin haluaisin kyllä hymyyn vastata hymyllä - sorry
Ne ei ole saanut pllua ja suunnittelevat miten saisivat.
Eikä ainoastaan tuolla ulkona vaan myös tinder on täynnä vihaisennäköisiä miehiä, jotka näyttävät siltä kuin olisivat suunnittelemassa mur haa. Jotkut jopa näyttävät keskisormea profiilikuvassaan. Miksi ihmeessä?
Olen 50 vuotias valkoinen mies. En minä voi katsoa naista kohti saatikka hymyillä. Meille on tehty selväksi, että mikä tahansa ele tai katse tämän ikäiseltä ukolta voidaan tulkita häirinnäksi tai ahdisteluksi. Yritän nykyisin luikkia julkisilla paikoilla mahdollisimman näkymättömänä, jos julkisille paikoille on pakko mennä. Katse tiiviisti omiin kenkiin. Kerran olen kävellyt lyhtypylvästä päin ja kerran lentänyt turvalleni, kun ei näe mihin kulkee.
Tähän on tultu: nyky-yhteiskunnassa on mahdotonta päästä hammaslääkäriin, joten ihmiset eivät enää kehtaa hymyillä toisilleen, joten kaikki pelkäävät toisiaan eikä kukaan löydä kumppana, joten vauvoja ei synny, joten maamme on matkalla tuhoon.
Aurinko häikäisee silmään, siksi rutistan otsaa.