Janni Hussi ja Joel Harkimo: Ero
Kommentit (1756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sä et voi tietää miten tunnettu Jannista olis tullu peruspetterin puolisona ihan omilla avuillaan. Get over it.
Miksi sä jankkaat tuota itsestääselvyyttä? Ei tuo ole minulle mikään uutinen. Eikä minun tarvitse siitä päästä yli, koska elämässä noin muutenkaan ei voi tietää, mitä olisi tapahtunut, jos asiat olisivat menneet toisin. Mutta Jannin kohdalla asiat nyt menivät niin, että tuli tunnetuksi NHL-miehensä avulla. Turha siitä on pillastua. Sellaista on elämä. Hyvin moni nainen tai mies tulee tunnetuksi puolisonsa kautta. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Jannihan tuli eka kerran tunnetuksi vuonna 2010, kun valittiin Miss bikiniksi ja vuonna 2012 kilpaili jossain fitness kilpailussa. Minä en edes muista tuota hänen ensimmäistä miestään.
Olihan heistä
Nyt on vähän huonot vertauskuvat sulla. Janni on nimittäin nuoruudessaan pelannut paljonkin jalkapalloa, tuli ilmi tv-ohjelmasta, joten on saattanut treenata eri urheilulajit yhteen laskettuina jopa enemmän kuin Helmarin pelaaja, jotka tokin hekin ovat aloittaneet kait jalkapallon lapsina.
Jos ajatellaan kumpi näistä oikeasti kiinnostaa jatkossa tai kumman tekemiset, niin se on kyllä Jolle.
Veikkaan, että Janni on joko Kauris tai Neitsyt aikaansaavia merkkejä ja Joel joku epämääräinen, veltto ja laiska Vesimies tai Kaksonen.
Eipä noita veikkailla tarvise, kun ihan voi 2 sekunnin googlauksella katsoa, että Janni on syntynyt 14.9.1991 ja Joel 5.3.1990. Nyt voit sitten päteä, miten hienosti osasit veikata, kun olit ensin googlannut totuuden :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä luulet, että tämä Lauri bongasi Jannin? No varmaan sen takia, että Janni tuli tunnetuksi noista kisoista.
Meinaatko, että Late luki jonkun pikkujutun fitnesskisoista ja päätti sen perusteella valita Jannin kumppanikseen :D
Ei, vaan näki lehtijutun ja katsoi sen jälkeen Jannin instan.
Voi lapsipieni. Ei 2010-luvun alussa vielä ollut instaa, mitä katsoa. Facebook oli silloin kuuminta hottia. Nykyiset "konkarivaikuttajat" vasta hädin tuskin aloittelivat someuraansa tuolloin. Janni ei ollut yksi heistä, vaan Janni oli tavallinen kouvolalaistyttö, joka sattui pärjäämään fitnesskisoissa. Ei se tuohon aikaan vielä riittänyt meriitiksi muualla kuin siellä fitnesspiireissä. Taidat
Instagram oli kyllä olemassa 2010-luvun alussa. Suomessakin mainstream viimeistään 2012, varsinkin Jannin ikäisille.
Muistan Jannin Jutan kisoista alkaen. Nostan hattua kuinka on rakentanut itse uransa. Jopa sen jälkeen, kun muutti lämärin kanssa ulkomaille, mies jätti ja Janni tuli takaisin Suomeen. Ura olisi voinut olla tauon jälkeen jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannin ja Joelin horoskooppimerkit ovat ehkä tähtikartan huonoin match.
Mitä ovat horoskoopeissa ?
Veikkaan, että Janni on joko Kauris tai Neitsyt aikaansaavia merkkejä ja Joel joku epämääräinen, veltto ja laiska Vesimies tai Kaksonen.
Minä veikkaan, että 5.3. syntynyt Joel on Kalat. Enkös olekin taitava veikkaaja? ;)
Instagram oli kyllä olemassa 2010-luvun alussa. Suomessakin mainstream viimeistään 2012, varsinkin Jannin ikäisille.
Muistan Jannin Jutan kisoista alkaen. Nostan hattua kuinka on rakentanut itse uransa. Jopa sen jälkeen, kun muutti lämärin kanssa ulkomaille, mies jätti ja Janni tuli takaisin Suomeen. Ura olisi voinut olla tauon jälkeen jo ohi.
///
Se, että kanava oli olemassa, ei vielä tee siitä mainstreamia. Ja edelleenkään se, että sinä muistat, ei tarkoita, että Janni oli erityisen tunnettu vielä tuolloin. Ja mitä uraan tulee: Mikä on helpompaa kuin rakentaa Suomessa uraa ex-lätkävaimona. Lisätietoja aiheesta voi antaa vaikka Helena Koivu. Hänellä toki hieman erilainen ura kuin Jannilla.
Vierailija kirjoitti:
Oisko pitänyt molempia hieman rauhoittaa maailmalla menoa. Janni tänä vuonna 34, Joel 35. Ois ollut aika jo jäädä kotia perhettä perustamaan. Jannillakaan ei vuosia kovin montaa ole jäljellä äidiksi tulemiseksi.
No tää on kyllä ihan naurettavaa. Noihan on vielä nuoria molemmat. Ehtiihän nuo olemaan rauhottuneena sitte haudassa. Miksi pakottaa nuoria ihmisiä oottelemaan jotain kuolemaa. Ehtiihän sitä ootella.
Itse olen kyllä 35 ollut jo 2 lapsen äiti mutta en silti ole kuunnellut noita rahoittumishöpinäitä herranen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannin ja Joelin horoskooppimerkit ovat ehkä tähtikartan huonoin match.
Mitä ovat horoskoopeissa ?
Mutta uusi on dynaaminen oinas. Mitäs siitä sanot ?
///
Mikä ura? Janni oli Laurin hänet lempatessa nippa nappa tuttu telkkarista. Ei hänellä mitään uraa vielä tuossa kohtaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Janni on koko elämänsä ratsastanut miehien menestyksellä. Nousukas ja pyrkyri.
Nyt on katkeraa tekstiä.
Laita rohkeesti vaan uudestaan verkot vesille ja nappaa Jolle tällä kertaa.
Jos joku alkaa väittämään että avioliitto on kahden välinen taloudellinen sopimus vain, niin se rakkaus sitten tulee toisen osapuolen luo ennemmin tai myöhemmin. Koska tuolla perusteella sitä ei välttis ole ollut. Rakastuminen, syvä rakkaus
Ei yllätä. Sen vaan näkee joistain päällepäin ettei tuu kestämään. Oli julkkis tai tavis siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannin ei kannattaisi nuhjuta pölyisissä ja rasvaisissa rallipiireissä vaan kannattaisi tavoitella isoa kalaa formuloista, Flavion tai Bernien kyytiin niin alkaaisi huvijahdit olemaan sitä luokkaa että some tykkää.
Ei riitä tason ihan noin korkealle tällä pimulla. Ja on jo liian vanhakin.
Äläs nyt. Venetsiassa vietettiin häät, jonka morsian on 55-vuotias Jokeri-kasvo. Ja rahasta ei todellakaan tule olemaan puutetta.
Oli muuten aika osuva tuo vertaus Lotta Hintsaan, jonka joku heitti aiemmin. Molemmilla eräänlaista missitaustaa (minulle fitnesskisat ovat enemmän missikisat kuin urheilulaji), molemmilla exänä jonkin verran (mutta ei kovin isosti) tunnettu jääkiekkolija, molemmilla avioliitto kesti vain parisen vuotta, molemmilla "äijämäinen" harrastus jossa leikitään hengellä, molemmilla tarve olla jatkuvasti esillä. Nyt vielä Jannille joku perheellinen julkkis kainaloon niin voi jatkaa Lotan kanssa samaa tietä :D
Rai rai rai. Elämä on edessä harhaa, se kuluu jo hyvää vauhtia. Tulevat tai se toinen tulee katumaan myöhemmin.
Kappas vaan, puolen vuoden kuluttua saadaan uutiset. Perheidylli, lapsiasiaa, tunnustuksia.
Kalat ja neitsyt ovat toistensa vastamerkkejä. Erikoinen yhdistelmä. Itse kalana en pissiskään neitsytmiesten suuntaan, sen verran jäykkä, tosikko ja pikkusieluinen merkki kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Kalat ja neitsyt ovat toistensa vastamerkkejä. Erikoinen yhdistelmä. Itse kalana en pissiskään neitsytmiesten suuntaan, sen verran jäykkä, tosikko ja pikkusieluinen merkki kyseessä.
Vastakohdat joko täydentävät tosiaan tai eivät sovi lainkaan yhteen. Minä ja mieheni olemme neitsyt ja kalat. Minä kalat ja mies neitsyt. Olemme olleet yhdessä kohta 32v eikä ainakaan vielä tunnu, että olisi tarve erota.
Vierailija kirjoitti:
Oisko pitänyt molempia hieman rauhoittaa maailmalla menoa. Janni tänä vuonna 34, Joel 35. Ois ollut aika jo jäädä kotia perhettä perustamaan. Jannillakaan ei vuosia kovin montaa ole jäljellä äidiksi tulemiseksi.
Miksi ihmeessä pitäs tulla äidiksi???
Harmi, että suomen kuninkaalliset erosivat
Ja joka on hyvästä, vanhan rahan perheestä. Suutari pysyköön lestissään.