Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janni Hussi ja Joel Harkimo: Ero

Kommentit (1756)

Vierailija
441/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten aika osuva tuo vertaus Lotta Hintsaan, jonka joku heitti aiemmin. Molemmilla eräänlaista missitaustaa (minulle fitnesskisat ovat enemmän missikisat kuin urheilulaji), molemmilla exänä jonkin verran (mutta ei kovin isosti) tunnettu jääkiekkolija, molemmilla avioliitto kesti vain parisen vuotta, molemmilla "äijämäinen" harrastus jossa leikitään hengellä, molemmilla tarve olla jatkuvasti esillä. Nyt vielä Jannille joku perheellinen julkkis kainaloon niin voi jatkaa Lotan kanssa samaa tietä :D

Kumpikaan ei halua omia lapsia, ovat aikalailla samanikäisiä, kummallakin menojalka vipattaa vaikka ei siinä perinteisessä merkityksessä.....

Vierailija
442/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalat ja neitsyt ovat toistensa vastamerkkejä. Erikoinen yhdistelmä. Itse kalana en pissiskään neitsytmiesten suuntaan, sen verran jäykkä, tosikko ja pikkusieluinen merkki kyseessä.

Vastakohdat joko täydentävät tosiaan tai eivät sovi lainkaan yhteen. Minä ja mieheni olemme neitsyt ja kalat. Minä kalat ja mies neitsyt. Olemme olleet yhdessä kohta 32v eikä ainakaan vielä tunnu, että olisi tarve erota. 

Mutta noillahan on ollut kädenlämpöistä koko oleminen. Sellaista ihan sama -meininkiä. Ainakaan intohimo ei ole paistanut läpi mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalat ja neitsyt ovat toistensa vastamerkkejä. Erikoinen yhdistelmä. Itse kalana en pissiskään neitsytmiesten suuntaan, sen verran jäykkä, tosikko ja pikkusieluinen merkki kyseessä.

Vastakohdat joko täydentävät tosiaan tai eivät sovi lainkaan yhteen. Minä ja mieheni olemme neitsyt ja kalat. Minä kalat ja mies neitsyt. Olemme olleet yhdessä kohta 32v eikä ainakaan vielä tunnu, että olisi tarve erota. 

Mutta noillahan on ollut kädenlämpöistä koko oleminen. Sellaista ihan sama -meininkiä. Ainakaan intohimo ei ole paistanut läpi mitenkään.

No eikös se ole käytännössä sama kuin eivät sovi lainkaan yhteen romanttisessa mielessä?

Vierailija
444/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan Jannin Jutan kisoista alkaen. Nostan hattua kuinka on rakentanut itse uransa. Jopa sen jälkeen, kun muutti lämärin kanssa ulkomaille, mies jätti ja Janni tuli takaisin Suomeen. Ura olisi voinut olla tauon jälkeen jo ohi. 

///

Mikä ura? Janni oli Laurin hänet lempatessa nippa nappa tuttu telkkarista. Ei hänellä mitään uraa vielä tuossa kohtaa ollut. 

Samaa mieltä. Uraa, julkisuutta, vanhaa rahaa. Mitä tahansa menestyksen merkkejä hinnalla millä hyvänsä. Pyr-pyr-pyrkyri!

Vierailija
445/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi tulee ulos kaapista? Oma veikkaukseni on jolle.

Jannilla on kohta käsipuolessa nainen joka näyttää pojalta. 

Onko Kiira Korpi vielä vapaana?

Eikös hän ole kookosmatonnuolijoita nykyään?

Vierailija
446/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko pitänyt molempia hieman rauhoittaa maailmalla menoa. Janni tänä vuonna 34, Joel 35. Ois ollut aika jo jäädä kotia perhettä perustamaan. Jannillakaan ei vuosia kovin montaa ole jäljellä äidiksi tulemiseksi.

Entä jos ei halua äidiksi. Se nyt on aika yleistä nykyään.

Vierailija
447/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagram oli kyllä olemassa 2010-luvun alussa. Suomessakin mainstream viimeistään 2012, varsinkin Jannin ikäisille.

Muistan Jannin Jutan kisoista alkaen. Nostan hattua kuinka on rakentanut itse uransa. Jopa sen jälkeen, kun muutti lämärin kanssa ulkomaille, mies jätti ja Janni tuli takaisin Suomeen. Ura olisi voinut olla tauon jälkeen jo ohi. 

///

Se, että kanava oli olemassa, ei vielä tee siitä mainstreamia. Ja edelleenkään se, että sinä muistat, ei tarkoita, että Janni oli erityisen tunnettu vielä tuolloin. Ja mitä uraan tulee: Mikä on helpompaa kuin rakentaa Suomessa uraa ex-lätkävaimona. Lisätietoja aiheesta voi antaa vaikka Helena Koivu. Hänellä toki hieman erilainen ura kuin Jannilla. 

Se, että sinä et käyttänyt Instagramia vielä 2012 ei tarkoita ettei se ollut laajasti tunnettu/käytetty silloin. Jannin alkuperäisiä seuraajia olivat naiset ja heille tuo lätkäjätkä sanoi ja sanoo hyvin vähän. Duuneihin sillä oli vielä vähemmän vaikutusta. Jos joku auttoi Jannia uran alussa niin Jutta (ja Bull) jotka olivat silloin isoja julkkiksia. Ja jos jääkiekosta on pakko jatkaa, en keksi ketään entistä tai nykyistä lätkänpelaajan partneria joka on menestynyt urallaan yhtä hyvin kuin Janni.

Olen aidosti yllättynyt, että Jannista edes keksitään mitään pahaa sanottavaa. Molemmat vaikuttavat ainakin julkisuuden kautta huipputyypeiltä.

Vierailija
448/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

H O R O S K O O P E I S T A  kohkaavat vain tyhjäpäisimmät tusinasääliöt.

Vierailija
449/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei harmita tällaiset erot ollenkaan, kun ei ole lapsia.

Vierailija
450/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H O R O S K O O P E I S T A  kohkaavat vain tyhjäpäisimmät tusinasääliöt.

Katso peiliin.

Vierailija
451/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon avioehtoon sanoisin että jos rikas sitoo vaimon kotiin ja lapsia hoitamaan niin silloin erossa turvattava vaimo eli rahaa riittävästi. Vai laitetaanko lapset päiväkotiin. Jannilla on omat työt ja some. En yhtään ihmettele ettei luovu siitä. 

Vierailija
452/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei harmita tällaiset erot ollenkaan, kun ei ole lapsia.

Tämä on totta. Hyvä, että huomasivat ajoissa.

Vierailija
453/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni on upea monitaitoinen omillaan toimeen tuleva nainen.

Vierailija
454/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instagram oli kyllä olemassa 2010-luvun alussa. Suomessakin mainstream viimeistään 2012, varsinkin Jannin ikäisille.

///

Se, että kanava oli olemassa, ei vielä tee siitä mainstreamia. Ja edelleenkään se, että sinä muistat, ei tarkoita, että Janni oli erityisen tunnettu vielä tuolloin. Ja mitä uraan tulee: Mikä on helpompaa kuin rakentaa Suomessa uraa ex-lätkävaimona. Lisätietoja aiheesta voi antaa vaikka Helena Koivu. Hänellä toki hieman erilainen ura kuin Jannilla. 

Se, että sinä et käyttänyt Instagramia vielä 2012 ei tarkoita ettei se ollut laajasti tunnettu/käytetty silloin. Jannin

Janni änkesi taviksena ja nobodyna vanhan rahan sukuun, ja kaikki muukin on ollut hyvin pyrkyrinäistä menoa. Varmaan se oksettaa ihmisiä.

Vierailija
455/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän surettaa Joelin ja Hartsan joutuminen erille toisistaan kuin Joelin ja Jannin ero.

Kieltämättä.

Vierailija
456/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla että ei lapsenteko ole onnistunut?

Vierailija
457/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannin ei kannattaisi nuhjuta pölyisissä ja rasvaisissa rallipiireissä vaan kannattaisi tavoitella isoa kalaa formuloista, Flavion tai Bernien kyytiin niin alkaaisi huvijahdit olemaan sitä luokkaa että some tykkää.

Ei riitä tason ihan noin korkealle tällä pimulla. Ja on jo liian vanhakin. 

Tarkoitatko Jasmiina Yidisiä ... Janni tekee juuri sitä mistä itse tykkää. 

Ihan Janni Hussia tarkoitan. Ei liki kolmevitonen ole haluttua tavaraa formulatähdille. Varsinkaan, kun se liki kolmevitonen ei ole mikään vimpan päälle puunattu ja täytetty malli, jota voi esitellä huvijahdeilla. Kukaan ei ole estämässä Jannia tekemästä asioista. Turhaan siitä vauhkoilet. 

Kyllä voi olla hyvinkin haluttu. Erilainen kun muut sievistelijät. Ja ei kuule tarvita kun yksi joka Jannin haluaa.

Vierailija
458/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni änkesi taviksena ja nobodyna vanhan rahan sukuun, ja kaikki muukin on ollut hyvin pyrkyrinäistä menoa. Varmaan se oksettaa ihmisiä.

Siellä päässä taitaa viirata? Julkkisten inhoaminen omakeksimien tarinoiden perusteella on yksi epämiellyttävin piirre ihmisessä. Sellaiset eivät ikinä saavuta itse mitään minimipalkkaa suurempaa.

Vierailija
459/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolle on kultalusikka suussa syntynyt mammanpoika. Jannissa on potkua paljon enemmän.

Vierailija
460/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eIKS TEILLÄKIN OO  NOITA EROJA JOKAISELLA,,MITÄ SITTEN,, WANHA KANSA SANOO MUUTEN, ETTÄ IHMISELLA ON KOLME RAUKKAUTTA) EI NIITÄ YHDEN YÖÄN...) nIIN EKA SE NUORUUS.HUORUUUUS, SIT SE RUUHKAVUODET,PESÄ,PENNUT JNE... SIT ERO JA SIT SE VANHUUSAJAN SULOSTUTTAJA, OLLAAN ISOISSÄÄ,-ÅIPPÄÄ JA  NAUTITAAN VAAN ELÄMÄSTÄ.

mUTTA TOI ON MYÖS KUTEN EDELLINENKIN TUTKITTU JUTTU, ETTÄ SE 3V KOHDALLA PARILLA KÄY NIIN, ETTÄ NS  HUUMA LOPPUU, SITTEN ALKAA  JOS ON ALKAAKSEEN -RAKASTAMINEN- JS JOO SE VOI ALKAA,MUTTA SITTEN TULLAAN SEISKA VAIHEESEEN, ELI SIINÄ ON SE TOINEN KOITOS JOSSA PARIT EROAA TAI EI. JOS TUON SELÄTTÄÄ, VOITAKIN OLLA YHDESSÄ PITKÄÄN. mITES TEILLÄ

LOPETA HUUTAMINEN!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi