Janni Hussi ja Joel Harkimo: Ero
Kommentit (1756)
Vierailija kirjoitti:
Janni ja Jari-Matti, hauskaa yhdessä. Jari-Matti on Toyotan tallipäällikkö, ihan omilla anisoioillaan. Jari-Matilla kivat vanhemmat, toivottavasti heille alkaa yhteiselämä ja lapset. Toivon todella. Joel on symppis mutta nuo purjehdustouhut ei sovi parisuhteeseen. Joel rakennuttaa talon isän naapuriin isän tontille ja asuu muka Töölössä isän kanssa samassa asunnossa. Isällä nuori tyttöystävä. Ymmärrän Jannia!
No luulisi sinun sitten myös ymmärtävän sen, että Janni ei halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalat ja neitsyt ovat toistensa vastamerkkejä. Erikoinen yhdistelmä. Itse kalana en pissiskään neitsytmiesten suuntaan, sen verran jäykkä, tosikko ja pikkusieluinen merkki kyseessä.
Vastakohdat joko täydentävät tosiaan tai eivät sovi lainkaan yhteen. Minä ja mieheni olemme neitsyt ja kalat. Minä kalat ja mies neitsyt. Olemme olleet yhdessä kohta 32v eikä ainakaan vielä tunnu, että olisi tarve erota.
Mutta noillahan on ollut kädenlämpöistä koko oleminen. Sellaista ihan sama -meininkiä. Ainakaan intohimo ei ole paistanut läpi mitenkään.
No eikös se ole käytännössä sama kuin eivät sovi lainkaan yhteen romanttisessa mielessä?
Eivät sovi lainkaan yhteen romanttisessa mielessä ja ovat silti menneet naimisiin pitkän seurusteluajan päätteeksi? Jokin ei nyt täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Janni on pelannut korttinsa ihailtavan taitavasti. Ensin nuorena likkana elämään lätkävaimoelämää Jenkkilään (hyvin monen nuoren unelma asua siellä). Sitten jätettynä keräämään säälipisteet Suomen mediassa. Sen jälkeen kiinni varakkaan ja tunnetunut suvun vesaan. Ja nyt sitten oletettavasti johonkin varakkaaseen ja tunnettuun rallikuskiin. Ja kaikki tämä toteutettu siten, että on säilyttänyt eräänlaisen "viaton naapurintyttö" imagon eikä sen vuoksi ole tarvinut sortua esim. Niko Ranta-ahon kaltaisiin miehiin. Nyt sen rallimiehen kanssa voi kyllä imago kärsiä, jos valinta oikeasti on JM "nussii kaikkea mikä liikkuu" Latvala. Epäilen vahvasti, että ei ole, koska Janni osaa pelata korttinsa paremmin eikä halua Sofia Belörffin ja kumppaneiden kastiin.
Mikä sulla on omassa elämässä jäänyt tekemättä ja elämättä?
Pelasit ilmeisesti itse huonon käden.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole käyttänyt Insstgramia ikipäivänä. Silti jopa minä tiedän, että Insta oli vielä 2010-luvun alussa varsin pienten piirien juttu. Facebook oli tuohon aikaan "the" mesta. Ymmärrän, että sinulle Jannin og-fanina voi olla syntynyt illuusio, että Janni oli jo tuolloin joku suuri kuuluisuus. Niin ei kuitenkaan ollut kuin siellä teidän seuraajien pienessä piirissä. Iso yleisö kuuli Janni Hussista vasta sitten, kun Iholla oli tapetilla. Tuo viimeinen kommenttisi kertoo hyvin konkreettisella tasolla, miten syvällä Janni-fani kuplassa elät. Sieltä käsin voi toisaan olla vaikea nähdä, miltä Jannin toiminta näyttää ei-fanin silmissä. Ei-fanin, joka on oppinut tuntemaan Jannin lätkävaimona, ei niinkään fitnesspimuna.
Harva kai häntä pitää suurena kuuluisuutena edes tänään? Silti tiesin hänestä ensimmäisenä Jutan hehkutusten kautta. En ole fani enkä seuraa häntä edelleenkään. Mutta arvostan uutteruutta, kut
Missä olen sanonut, että en pidä Jannista? On muitakin tapoja suhtautua ihmisiin kuin sokea fanitus (=sinun tapasi) ja inhoaminen. Minulle Janni Hussi on lähinnä neutraali henkilö, jonka elämää näkee lööpeissä. Nyt tulin juttelemaan hänen erostaan, kun ei parempaakaan tekemistä sattunut olemaan. Se, että ymmärrän Jannin tulleen isommin tunnetuksi Lauri Korpikosken avokkina kuin fitnessmallina, ei tarkoita, että inhoaisin Jannia tai edes väheksyisin häntä. Se tarkoittaa vain sitä, että ymmärrän, ettei se fitnesskulpa ole koko maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalat ja neitsyt ovat toistensa vastamerkkejä. Erikoinen yhdistelmä. Itse kalana en pissiskään neitsytmiesten suuntaan, sen verran jäykkä, tosikko ja pikkusieluinen merkki kyseessä.
Vastakohdat joko täydentävät tosiaan tai eivät sovi lainkaan yhteen. Minä ja mieheni olemme neitsyt ja kalat. Minä kalat ja mies neitsyt. Olemme olleet yhdessä kohta 32v eikä ainakaan vielä tunnu, että olisi tarve erota.
Mutta noillahan on ollut kädenlämpöistä koko oleminen. Sellaista ihan sama -meininkiä. Ainakaan intohimo ei ole paistanut läpi mitenkään.
No eikös se ole käytännössä sama kuin eivät sovi lainkaan yhteen romanttisessa mielessä?
Eivät sovi lainkaan
Täsmää hyvinkin. Vinkki: Money, money, money.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni on pelannut korttinsa ihailtavan taitavasti. Ensin nuorena likkana elämään lätkävaimoelämää Jenkkilään (hyvin monen nuoren unelma asua siellä). Sitten jätettynä keräämään säälipisteet Suomen mediassa. Sen jälkeen kiinni varakkaan ja tunnetunut suvun vesaan. Ja nyt sitten oletettavasti johonkin varakkaaseen ja tunnettuun rallikuskiin. Ja kaikki tämä toteutettu siten, että on säilyttänyt eräänlaisen "viaton naapurintyttö" imagon eikä sen vuoksi ole tarvinut sortua esim. Niko Ranta-ahon kaltaisiin miehiin. Nyt sen rallimiehen kanssa voi kyllä imago kärsiä, jos valinta oikeasti on JM "nussii kaikkea mikä liikkuu" Latvala. Epäilen vahvasti, että ei ole, koska Janni osaa pelata korttinsa paremmin eikä halua Sofia Belörffin ja kumppaneiden kastiin.
Mikä sulla on omassa elämässä jäänyt tekemättä ja elämättä?
Pelasit ilmeisesti itse huonon käden.
Miksi suutut siitä, että kehun Jannia?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole käyttänyt Insstgramia ikipäivänä. Silti jopa minä tiedän, että Insta oli vielä 2010-luvun alussa varsin pienten piirien juttu. Facebook oli tuohon aikaan "the" mesta. Ymmärrän, että sinulle Jannin og-fanina voi olla syntynyt illuusio, että Janni oli jo tuolloin joku suuri kuuluisuus. Niin ei kuitenkaan ollut kuin siellä teidän seuraajien pienessä piirissä. Iso yleisö kuuli Janni Hussista vasta sitten, kun Iholla oli tapetilla. Tuo viimeinen kommenttisi kertoo hyvin konkreettisella tasolla, miten syvällä Janni-fani kuplassa elät. Sieltä käsin voi toisaan olla vaikea nähdä, miltä Jannin toiminta näyttää ei-fanin silmissä. Ei-fanin, joka on oppinut tuntemaan Jannin lätkävaimona, ei niinkään fitnesspimuna.
Harva kai häntä pitää suurena kuuluisuutena edes tänään? Silti tiesin hänestä ensimmäisenä Jutan hehkutusten kautta. En ole fani enkä seuraa häntä edelleenkään. Mutta arvostan uutteruutta, kut
Kyllä Janni Suomen mittakaavassa on yksi tunnetuimpia kasvoja. Naama sen verran tiuhaan ip-lehdissä, että pysyy mielessä. Ja Suomessa sen verran pienet piirit, että noillakin meriitellä pystyy pysymään pinnalla. Eihän tätäkään keskustelua olisi, jos Janni ei olisi tunnettu ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ei kannata mennä vihille, pitää ökyhäät. Erossa sitten omaisuudesta saattaa tulla riitaa.
Avioehto
Mitä siitä? Mikko ja Helena Koivullakin oli avioehto. Just saying.
Janni Hussi ei sentään ole Helena Koivu.
Niin Janni on tienannut tosi hyvin jo vuosikaudet eikä ole ollut riippuvainen puolisonsa tuloista. Jannihan on tienannut enemmän kuin Joelle.
Jannin isä on sisätautien erikoislääkäri Esko Hussi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H O R O S K O O P E I S T A kohkaavat vain tyhjäpäisimmät tusinasääliöt.
Katso peiliin.
Niin katsonkin. Mitä sitten? Muuttaako se muidenkin huuhaat vähemmän huuhaaksi kun minä katson peiliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni änkesi taviksena ja nobodyna vanhan rahan sukuun, ja kaikki muukin on ollut hyvin pyrkyrinäistä menoa. Varmaan se oksettaa ihmisiä.
Siellä päässä taitaa viirata? Julkkisten inhoaminen omakeksimien tarinoiden perusteella on yksi epämiellyttävin piirre ihmisessä. Sellaiset eivät ikinä saavuta itse mitään minimipalkkaa suurempaa.
Söpöä kun superjannittajalla menee noin kovasti tunteisiin, kun kaikki eivät sokeasti palvokaan tätä idolia, jonka jannittaja löysi instassa jannittajan ollessa 7v.
Ooks sä jotenki mieleltäs sairas, kukaan ei ole mikään Jannittaja mutta tuo sun tapas puhua sulle täysin tuntemattomasta ihmisestä ei kyllä ole normaalia.
Enemmän ihmisiä oksettaa tuollainen toisten ihmisten halveeraus tyyliin Janni Änkesi johonkin sukuun.
Ovat molemmat kertoneet miten rakastuivat ja ihan täysin normaalipari miksi sun pitää Jannia mollata? Ei ole ainakaan julkisuuskuvaan perusteella kenellekkkään mitään pahaa tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni änkesi taviksena ja nobodyna vanhan rahan sukuun, ja kaikki muukin on ollut hyvin pyrkyrinäistä menoa. Varmaan se oksettaa ihmisiä.
Siellä päässä taitaa viirata? Julkkisten inhoaminen omakeksimien tarinoiden perusteella on yksi epämiellyttävin piirre ihmisessä. Sellaiset eivät ikinä saavuta itse mitään minimipalkkaa suurempaa.
Söpöä kun superjannittajalla menee noin kovasti tunteisiin, kun kaikki eivät sokeasti palvokaan tätä idolia, jonka jannittaja löysi instassa jannittajan ollessa 7v.
Ooks sä jotenki mieleltäs sairas, kukaan ei ole mikään Jannittaja mutta tuo sun tapas puhua sulle täysin tuntemattomasta ihmisestä ei kyllä ole normaalia.
Enemmän ihmisiä oksettaa tuollainen toisten ihmisten halveeraus tyyliin Janni Änkesi johonkin su
Kuinka pieni lapsi sä olet, kun kuvittelet, että kaikki mitä lehdille sanotaan on totta? Eikö koulussa opeteta nykyisin ollenkaan medialukutaitoa?
Janni on ihan eri tasolla kuin joku Maisa Torpan entinen sydänkäpynen Latvala.
Anteeksi nyt vaan. Voitte unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mielestäni eivät olleet alun alkaenkaan oikeat toisilleen. Sen vain näki, vaikkakin sympaattisen oloiselta parilta toisaalta näytti.
Ehkä luulivat hyvää ystävyyttä, kaveruutta rakkaudeksi. Jolle tosin taisi olla aidosti rakastunut Janniin ja Janni ajatteli hyvän ystävyyden mukavan miehen kanssa riittävän.
Oliko Janni iholla-sarjassa tai jossain, kun seurusteli sen NHL-jääkiekkoilijan kanssa? Joka tapauksessa hänen katseensa, puheensa silloista kumppania jääkiekkoilijaa kohtaan oli todella rakastuneen naisen. Naisen, joka myös taatusti olisi tehnyt myös lapset tämän jääkiekkoilijan kanssa.
Milelestäni Jollea Janni ei koskaan ole katsonut tai puhunut samalla lailla...
Lauri jätti Jannin, Janni jätti Joelin. Siinäpä tunteet pähkinänkuoressa.
Eli jätetyt jättävät. Kukahan tulee Joelin jättämäksi?
Ai oikein itse lehdille kertoivat, miten rakastuivat. No sittenhän tunteet tietenkin ovat aitoja. Lehdillehän ei voi koskaan kertoa muuta kuin totuuden 😆
Vierailija kirjoitti:
Janni on ihan eri tasolla kuin joku Maisa Torpan entinen sydänkäpynen Latvala.
Anteeksi nyt vaan. Voitte unohtaa.
Samanlaista laarinpohjaa molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva kai häntä pitää suurena kuuluisuutena edes tänään? Silti tiesin hänestä ensimmäisenä Jutan hehkutusten kautta. En ole fani enkä seuraa hä
No ei todellakaan ole. Harmaavarpunen-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän söpöä kun keski-ikäinen nainen purkaa omaa katkeruuttaan nuoreen naiseen.
Nuoreen? Eiköhän tuon parasta ennen -päiväys mennyt jo muutama vuosi sitten.
Onneksi Joel ei ehtinyt periyttämään Harkimoitten leuttamia geenejään. Lapsiparka, minkä hirviön näköinen olisi ollut.