Muita, jotka uupuneet helteestä siten, että tänään huono fiilis
Minun olisi pitänyt tänään tehdä jo asioita, mutta en jaksa. Huono olo. Katson kauhulla päivän sääennustetta. En jaksa enää.
Kommentit (54)
Pari ekaa päivää olin ihan pysähtynyt, mutta nyt alkaa jo tottua. Vichyä koneeseen, että säilyy elektrolyyttitasapaino.
Kuuman hikisen yön jälkeen ei tosiaan jaksa mitään.
Joo, ei tässä kovin hyvällä mielellä ole, kun ei nukuttua saa, kun on niin kuuma.
Pari olutta heti aamusta niin lähtee kone käyntiin ja mieli virkistyy.
miksi et laita ilmastointia päälle?
Uuvuin eilisestä 30 km pyöräilystä, on pakko huilia.
Aamulla olo on kuin krapulassa vaikka edellisestä alkoholiannoksesta on vuosia. Iltapäivällä hiipii migreeni. Joo, en ole helleihminen, mutta olen myös oppinut olemaan odottamatta itseltäni jaksamista. Etsin viileimmän mahdollisen kolon oli se sitten sisällä tai ulkona ja kuuntelen äänikirjaa.
Ja ajatelkaa, että monet meistä menevät töihin tekemään fyysistä työtä, ja te ruikutatte ja uuvutte pelkästä kotona lorvimisesta.
Mulla on ollut jo pari päivää huono olo, koska liian lämpimässä nukkuminen aiheuttaa koko päiväksi migreenikohtauksen. Yöllä viileässä olen sitten käynyt pyöräilemässä osin päästäkseni ulos neljän seinän sisältä ja osin koska se viilentää kroppaa ja päätäkin. Olen aika väsynyt, mutta ulkoilu onneksi virkisti.
Koko viikon olen touhunnut pihassa ja välillä istunut puutarhatuolissa läppärin ja mehulasin kanssa
Ihanaa kun on lämmintä
Minulla oli helteen alkupäivinä paska fiilis mutta nyt olen jo aika hyvin akklimatisoitunut. Toki syksyn viileää kuulautta odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten avannut yöksi ikkunaa, ettei vaan tule kurkku kipeäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, kun jos avaa ikkunan yöllä kun on viileää, niin sitten ei voi valittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yöllä voi tulla hiki, vaikka kaikki ikkunat olisivat apposen auki. Suomessa rakennetaan niin hyvin, että asunnot varaavat lämpöä erinomaisesti ja pitkään. Ei riitä yksi yö tuuletusta, jotta kämppä viilenisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja ajatelkaa, että monet meistä menevät töihin tekemään fyysistä työtä, ja te ruikutatte ja uuvutte pelkästä kotona lorvimisesta.
Mä olenkin kroonisesti sairas ja työkyvytön. Mieluummin olisin terve ja kävisin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin tulla kirjoittaa lähes samaa. Kiva yrittää mennä tokkurassa töihin vaikka tuuletin päällä kokoyön on kämppä silti kuin tropiikissa. Miksi et mee ajoissa nukkumaan?? kysyy järjenjättiläinen Työnantaja...just...olispa helppoa nukkua yli 30 asteen lämpötilassa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut jo pari päivää huono olo, koska liian lämpimässä nukkuminen aiheuttaa koko päiväksi migreenikohtauksen. Yöllä viileässä olen sitten käynyt pyöräilemässä osin päästäkseni ulos neljän seinän sisältä ja osin koska se viilentää kroppaa ja päätäkin. Olen aika väsynyt, mutta ulkoilu onneksi virkisti.
Ihan käsittämätöntä, että aikuiset ihmiset parkuu kuin pikkulapset kuudesta esim nukkuessa, eikä tee asialle mitään.
Voi ei, enkö saakaan vertaistukea?