Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todellako jotkut eivät kuivaa suihkun lattiaa käytyään suihkussa?

Vierailija
15.07.2025 |

Laiskaa, avutonta vai molempia, vaiko silkkaa tyhmyyttä?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuokralla tässä 

Vierailija
22/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Suihkuissa on suihkualtaat. Lisäksi tiloissa on vesieristeet. En kuivaa pesuallastakaan käytön jälkeen 😂

Ei ole suihkuallasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, miten te ehditte töihin, jos ootte jatkuvasti kylppäriä puunaamassa.

Vierailija
24/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet ap jo soittanut auttavaan puhelimeen? Apua on saatavilla.

Tsemppiä! :D

Vierailija
25/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta, miten te ehditte töihin, jos ootte jatkuvasti kylppäriä puunaamassa.

Lattioiden ja seinien kuivaaminen suihkun jälkeen vie ehkä 10 sekuntia. Tämän viestin kirjoittamiseenkin meni multa enemmän aikaa. 

Vierailija
26/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmentynyt näistä vastauksista. Jos on lattialämmitys niin ei tarvitse kuivata lattiaa?? Ei mikään ihme, että sähkölaskut on tolkuttomia.

Vierailija
27/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivataan aina seinät, lattia ja lasinen väliseinäke. Lattialämmitys on. 

Sama. Lasiseinän kuivaaminen erityisen tärkeää siisteyden vuoksi. 

Ei sitä kyllä moni tosiaan tee. Ihan kamaiassa kunnossa ihmisillä ne lasiseinät usein on. Esim. asuntonäytöissä sen huomaa. 

Ei ole lasiseinää, ei ole suihkuverhoakaan.

Vierailija
28/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vetelen teräväkuivaimella suihkutilan seinistä ja lattiasta isoimmat vesiroiskeet joka kerta, olen ymmärtänyt että kuivaaminen on suositeltavaa. Ja pienessä kylppärissä on tosi ärsyttävää kävellä jos lattia on suihkun jäljiltä märkä.

Vierailija
29/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette unohda kuivata tiskikoneen sisusta jokaisen pesukerran jälkeen.  Myös keittiön altaat on syytä kuivata huolellisesti joka kerta kun valuttaa vettä. Pesukone on avattava kokonaan ja kuivattava. Terassi on kuivattava lastalla heti sateen jaljeen.

On ihan käsittämättöntä kuinka moni jättää nämä välttämättömät työt tekemättä. Onhan ankarasti kielletty pintojen märäksi jättäminen.

Vierailija
30/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kuivuu itsekseen saman tien kun on vetäytynyt viemäriin. Riippunee millainen lattialämmitys. 

Vierailija
31/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Suihkuissa on suihkualtaat. Lisäksi tiloissa on vesieristeet. En kuivaa pesuallastakaan käytön jälkeen 😂

Minä kuivaan pesualtaankin :) En tykkää veden jättämistä kalkkijäljistä posliinissa. 

Joo. Oon vähän turhan tarkka siisteyden suhteen. 

Hyvä, että tiedostat tuon itsekin. 

Vierailija
32/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Ööh!

Vierailija
33/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kylppäri kuivuu nopeammin, jos sen kuivaa teräväkuivaimella, vaikka olisikin lattialämmitys. 

Vierailija
34/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmentynyt näistä vastauksista. Jos on lattialämmitys niin ei tarvitse kuivata lattiaa?? Ei mikään ihme, että sähkölaskut on tolkuttomia.

Moi hämmentynyt.   Keksi uusi mitä jotkut jotkuilee ....  🤣🤣🤣🤣   mitä hydyit ketjusta .   🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
35/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saumat imevät aina vettä, joten siksikin on hyvä lastata enimmät. Varsin nopeasti näkee eron, kun kylppäriä ei viitsitä pitää kunnossa.

Vierailija
36/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lattialämmitys onkin, kuivaan aina lattian ja seinät. Minulla menee enemmän aikaa suihkuhuoneen kuivaamisessa kuin suihkussakäynnissä.

Vierailija
37/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saumat imevät aina vettä, joten siksikin on hyvä lastata enimmät. Varsin nopeasti näkee eron, kun kylppäriä ei viitsitä pitää kunnossa.

Tämä. Minkähänlaisen liman peitossa näiden kylppärin märäksi jättäjien saumat on. Entä kaikki muu kylppärissä, pyyhkeet, shampoopullot, varmaan muhii bakteereissa ja homeessa ja koko talo haisee kellarilta tai märältä koiralta.

Vierailija
38/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni ei näköjään tiedä faktoja. 

Kaakelien saumat päästävät veden läpi. Siellä alla on vesieriste eli vesi ja kosteus jäävät sinne lastyojen ja vesieristeen väliin. Lattialämmitys toki kuivaa tämän, mutta sekin vie aikaa. Järkevintä on minimoida laattojen alle pääsevä vesi juurikin lastalla / pyyhkimällä. Vaikka viemäri toimii normaalisti, on lattialla hitunen vettä, ts. kaikki vesi ei mene viemäriin (lattian kaadot pitäisi olla todella hurjat, jotta kaikki tipat valuisivat viemäriin). 

Vierailija
39/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä kuvannut. Lattialämmitys. Kylppäri kuin uusi, vaikka rempattu 2000-luvulla.

Vierailija
40/85 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyi. Mun vanhemmat on näitä "meillä on lattialämmitys, ei tarvi kuivata" -tyyppejä. Karseassa kunnossa laattojen saumat ja suihkuverho homeesta täplikäs siellä trooppisessa kylpyhuoneessa. Kivempi vissiin niitä saumoja hinkata ja puunata kuin käyttää pari sekuntia kuivaamiseen?