Todellako jotkut eivät kuivaa suihkun lattiaa käytyään suihkussa?
Laiskaa, avutonta vai molempia, vaiko silkkaa tyhmyyttä?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Suihkuissa on suihkualtaat. Lisäksi tiloissa on vesieristeet. En kuivaa pesuallastakaan käytön jälkeen 😂
Ei ole suihkuallasta.
Ei jumalauta, miten te ehditte töihin, jos ootte jatkuvasti kylppäriä puunaamassa.
Kai olet ap jo soittanut auttavaan puhelimeen? Apua on saatavilla.
Tsemppiä! :D
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta, miten te ehditte töihin, jos ootte jatkuvasti kylppäriä puunaamassa.
Lattioiden ja seinien kuivaaminen suihkun jälkeen vie ehkä 10 sekuntia. Tämän viestin kirjoittamiseenkin meni multa enemmän aikaa.
Olen hämmentynyt näistä vastauksista. Jos on lattialämmitys niin ei tarvitse kuivata lattiaa?? Ei mikään ihme, että sähkölaskut on tolkuttomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivataan aina seinät, lattia ja lasinen väliseinäke. Lattialämmitys on.
Sama. Lasiseinän kuivaaminen erityisen tärkeää siisteyden vuoksi.
Ei sitä kyllä moni tosiaan tee. Ihan kamaiassa kunnossa ihmisillä ne lasiseinät usein on. Esim. asuntonäytöissä sen huomaa.
Ei ole lasiseinää, ei ole suihkuverhoakaan.
Kyllä minä vetelen teräväkuivaimella suihkutilan seinistä ja lattiasta isoimmat vesiroiskeet joka kerta, olen ymmärtänyt että kuivaaminen on suositeltavaa. Ja pienessä kylppärissä on tosi ärsyttävää kävellä jos lattia on suihkun jäljiltä märkä.
Toivottavasti ette unohda kuivata tiskikoneen sisusta jokaisen pesukerran jälkeen. Myös keittiön altaat on syytä kuivata huolellisesti joka kerta kun valuttaa vettä. Pesukone on avattava kokonaan ja kuivattava. Terassi on kuivattava lastalla heti sateen jaljeen.
On ihan käsittämättöntä kuinka moni jättää nämä välttämättömät työt tekemättä. Onhan ankarasti kielletty pintojen märäksi jättäminen.
Sehän kuivuu itsekseen saman tien kun on vetäytynyt viemäriin. Riippunee millainen lattialämmitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Suihkuissa on suihkualtaat. Lisäksi tiloissa on vesieristeet. En kuivaa pesuallastakaan käytön jälkeen 😂
Minä kuivaan pesualtaankin :) En tykkää veden jättämistä kalkkijäljistä posliinissa.
Joo. Oon vähän turhan tarkka siisteyden suhteen.
Hyvä, että tiedostat tuon itsekin.
Totta kai kylppäri kuivuu nopeammin, jos sen kuivaa teräväkuivaimella, vaikka olisikin lattialämmitys.
Vierailija kirjoitti:
Olen hämmentynyt näistä vastauksista. Jos on lattialämmitys niin ei tarvitse kuivata lattiaa?? Ei mikään ihme, että sähkölaskut on tolkuttomia.
Moi hämmentynyt. Keksi uusi mitä jotkut jotkuilee .... 🤣🤣🤣🤣 mitä hydyit ketjusta . 🤣🤣🤣🤣🤣
Saumat imevät aina vettä, joten siksikin on hyvä lastata enimmät. Varsin nopeasti näkee eron, kun kylppäriä ei viitsitä pitää kunnossa.
Vaikka lattialämmitys onkin, kuivaan aina lattian ja seinät. Minulla menee enemmän aikaa suihkuhuoneen kuivaamisessa kuin suihkussakäynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Saumat imevät aina vettä, joten siksikin on hyvä lastata enimmät. Varsin nopeasti näkee eron, kun kylppäriä ei viitsitä pitää kunnossa.
Tämä. Minkähänlaisen liman peitossa näiden kylppärin märäksi jättäjien saumat on. Entä kaikki muu kylppärissä, pyyhkeet, shampoopullot, varmaan muhii bakteereissa ja homeessa ja koko talo haisee kellarilta tai märältä koiralta.
Yllättävän moni ei näköjään tiedä faktoja.
Kaakelien saumat päästävät veden läpi. Siellä alla on vesieriste eli vesi ja kosteus jäävät sinne lastyojen ja vesieristeen väliin. Lattialämmitys toki kuivaa tämän, mutta sekin vie aikaa. Järkevintä on minimoida laattojen alle pääsevä vesi juurikin lastalla / pyyhkimällä. Vaikka viemäri toimii normaalisti, on lattialla hitunen vettä, ts. kaikki vesi ei mene viemäriin (lattian kaadot pitäisi olla todella hurjat, jotta kaikki tipat valuisivat viemäriin).
En oo ikinä kuvannut. Lattialämmitys. Kylppäri kuin uusi, vaikka rempattu 2000-luvulla.
Joo hyi. Mun vanhemmat on näitä "meillä on lattialämmitys, ei tarvi kuivata" -tyyppejä. Karseassa kunnossa laattojen saumat ja suihkuverho homeesta täplikäs siellä trooppisessa kylpyhuoneessa. Kivempi vissiin niitä saumoja hinkata ja puunata kuin käyttää pari sekuntia kuivaamiseen?
Olen vuokralla tässä