Parhaat ateriankorvikkeet laihdutukseen?
Aion kokeilla laihdutusta ateriankorvikkeiden avulla. Osaatteko suositella hyviä valmisteita siihen? Tai onko jotkut tuotteet niin pahan makuista tai muuten kelvottomia, että niihin ei ainakaan kannata laittaa rahojaan?
Kommentit (31)
Allevon kananuudekeitto on ihan jees. Ei lainkaan niin mautonta tai keinotekoisen makuista kuin useimmat muut pussikeitot ja aidot nuudelit antaa kivasti suutuntumaa.
Nutrilett kanakeitto on myös siedettävän makuinen. Itse laihdutin aikanaan 10kiloa nutriletilla, pysyvästi. Sen jälkeen kiloja lähti lisääkin, kun lisäsin liikuntaa. Nyt pahimmat raskauskilot yritän karistaa samalla tavalla.
Itse tykkäsin, että hyvä keino pudottaa painoa ja päästä siinä alkuun. Kovin kauaa ei kuitenkaan jaksa noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Et saavuta niillä mitään pysyvää.
Olen ratkaissut ongelman niin, että pidän uuden VLCD-kuurin aina kun vaaka näyttää 75 kg. Tavoitepainoni on 72 kg ja siihen päästäkseni painon täytyy alittaa tilapäisesti 70 kg, koska VLCD:n mukana lähtee myös nesteitä.
Onko kukaan onnistunut sillä, että on korvannut vain 1-2 ateriaa päivässä nutriletilla? Patukat olisi käteviä eväitä töissä yms.
Mä olen ollut noilla kuureilla varmaan 10 kertaa elämässäni. Joka kerta on painoa lähtenyt erittäin hyvin, mutta valitettavasti mulla ei ole itsekuria pysyä siinä saavutetussa painossa sitten jälkeen, ja ahmin aina ennätysvauhtia kilot takaisin. Näin ei käy kaikille tietenkään. Mutta jos alunperinkin tarvii tällaista tehokeinoa siksi, että ei oikein itsekuri riitä maltillisempiin laihdutusohjelmiin, niin voi olla aika todennäköistä että se ei riitä sitten tuloksen pitämiseenkään. Se kun on ruokariippuvaisena paljon helpompi olla ilman ruokaa kokonaan, kuin syödä kohtuudella.
Suklaa tuntuu olevan useimpien suosikkimaku pirtelöissä. Sen makua kuvataan pahviseksi muttei pahaksi.
Suosittelen puuroja. Niissä on reilusti kaurahiutaleita, joten ne ei ole niin täyttä glukoosi-fruktoorisiirappi-lisäainepaskaa kuin useimmat muut.
On aina huvittavaa lukea, kuinka kaksin käsin karkkeja ja sipsejä mättäävät läskit haukkuu lihavuuden Käypä hoito -suositusten mukaista ruokavaliota. Jatkakaa!
Ateriankorvikkeista voi ottaa pysyvän elämäntavan niin, että korvaa joka päivä 1 tai 2 ateriaa pusseilla tai patukoilla.