Olenko minä vaan vanha vai tynnyrissä asunut kun en ole koskaan kuullut tuosta somejulkkiksesta joka on nyt suomessa?
Se on siis joku tunnettu hahmo somessa enkä mä ole koskaan sitä nähnyt. Oletteko te muut kuulleet siitä aikaisemmin?
M34
Kommentit (43)
Ei ole tarpeen tuntea kaikkia julkkiksia. Ja varsinkaan ihmetellä tällä palstalla ettei tunne jotain tyyppiä. No shit Sherlock.
Olet vain vanha. Mun pojat 10v. ja 7v. tiesivät heti, kenestä on kyse :D
Mulla tullut myös somea selatessa vastaan siis ulkonäön perusteella tunsin. N50
Olet ihan normaalia yli 20 vuotias mies jolla on oikea elämäkin etkä vietä koko elämääsi somessa puhelinta näpyttäen. Meitä on paljon jotka ei tiedä näitä nykyteinien idoleita eli somevakuttuajia
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en anna omien lasten seurata mitään neeqeripaskaa.
Tyhjän saa pyytämättäkin. Mitä netistä näin, niin noita kännyllä videota kuvaavia on kaupunki puolillaan, ei erottu tämä mitenkään. En tiedä häntä, eikä hän minua, tasoissa ollaan.
Näitä turhia ja väkisin tehtyjä julkkiksia on maailma täynnä, jopa Suomessa niitä on paljon. Joitakin kiinnostaa, minua ei.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva akateemisesti koulutettu on kuullut.
Ehkä, koska tyyppi on tavallaan urheiluvaikuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla enemmän kaupunkilaisten juttu tuo että fanitetaan somehahmoa
Maalla harvoin niitä kulkee. Mutta eiköhän sielläkin saisi seuraajia peräänsä. Amisautot pörräisi pellon reunaa.
WWE:ssä pyörii välillä. Nautin kun Bron Breakker seivästi hänet Royal Rumble-matsissa.
Vierailija kirjoitti:
Näitä turhia ja väkisin tehtyjä julkkiksia on maailma täynnä, jopa Suomessa niitä on paljon. Joitakin kiinnostaa, minua ei.
Ainakin tyypistä tehty ketju taisi kiinnostaa? Jopa kommentin verran.
Sen suosio perustuu siihen, että voi saada itsensä näkyville hänen videollaan. Maailman laajuista näkyvyyttä ja ehkä osuu sitten "löydetyksi". Tai muuten vaan hauska päästä sen videolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en anna omien lasten seurata mitään neeqeripaskaa.
No ehkä ne sitten jossain vaiheessa alkaa kapinoimaan ja saat vaikka mustan perheenjäsenen ja siitä sitten jonkun ajan kuluttua pieniä ruskeita kullannuppuja.
Somejulkkiksia on niin paljon ja niin moneen makuun ettei niitä kaikkia voi mitenkään tuntea. Harvemmin luen iltalööppiksiä niin nyt en tiedä yhtään, kenestä tässä puhutaan.
Tein paistettua kanaa tapauksen kunniaksi :)
Jälkiruuaksi vesimelonia XDDD
En ole minäkään kuullut. Kolmekymppinen nainen olen, mutta Youtubesta seuraan lähinnä kirja- ja elokuva-aiheisia kanavia. En seuraa noita peli- tai mitä lie striimausjuttuja.
En ymmärrä, miksi tuota niin palvotaan, kun lehdessä kerrottu, että ollut suoranainen törkyturpa ja avoimesti sovinisti naispelaajia kohtaan. Kait se on sitten esimerkki nykynuorison konservatiivisista arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tiedä kenestä tässä puhutaan.
Ilkka Lipsasesta
Paitsi jos olet 20 v.