Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mua OKSETTAA nuo ihmiset, jotka tuomitsee

Vierailija
20.09.2008 |

toisten elämäntavan. Esimerkki juuri alla olevassa ketjussa, jossa valittavat, että pitää ensin mennä naimisiin ennen kuin hankkii lapsia. Miten joku voi olla noin yksisilmäinen ja typerä, että ajattelee, että avosuhteessa ei voitaisi olla yhtä sitoutuneita kuin avioliitossa. Minä en kaveripiiristäni suunnilleen edes muista, ketkä on naimisissa ja ketkä ei. Ja ihan yhtä kelvollisina pareina pidän kaikkia.

Ja ps. ei ole oma lehmä ojassa, itse olen kyllä naimisissa. Alkoi vaan näin lauantai-iltana ottaa niin päähän kaikki instituutioihin ja typeriin tapoihin uskovat idiootit, jotka kokee asiakseen arvostella toisten elämää ja valintoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyrin ajattelemaan tuollaisia ihmisiä lähinnä säälien koska selvästi heidän kapeakatseisuus antaa heille turvallisuuden tunteen. Vääristyneen sellaisen. Vain oma tapa toimia on oikein ja heti alkaa pelottamaan jos joku edes ehdottaa kaavoista poikkeamista. Tekisi todella hyvää heille lähteä vähän näkemään maailmaa oman kylän ulkopuolella.

Vierailija
2/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset siis, joilla on erilainen ajatusmaailma kuin sinulla.

Jos todella haluat että ihmiset ovat avarakatseisempia niin aloita maailmanparannus itsestäsi ja hyväksy, että jotkut ajattelevat toisin kuin sinä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

instituutioihin ja typeriin tapoihin uskovat idiootit, jotka kokee asiakseen arvostella toisten elämää ja valintoja.

Vierailija
4/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mielestäni suvaitsevainen, mutta jotenkin vaan pistää vihaksi toisten elämän tuomitseminen. hyväksyn kyllä, että muut ajattelee toisin kuin minä, mutta en hyväksy tuollaista yksisilmäistä tuomitsevuutta, jota täällä palstalla harrastetaan. onneksi kuitenkin elävässä elämäss pysyn tuollaisista ihmisistä kaukana.

Vierailija
5/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä suurempi tunne on kuitenkin sääli. Jotenkin en voi pitää heitä "normaaleina", koska tuntuu, että korttpakka hajoaa mitättömistä asioita. Siis, rajat, normit, säännöt, instituutiot, yhdet oikeat totuudet jne. Maailma on nykyään sekava ja vaikea paikka elää, ja tietty tuollainen "sokeus" voi luoda turvallisuuden tunnetta. Mutta samalla on äärimmäisen surullista, että näille ihmisille aiheuttaa ahdistusta se, että kaikki eivät halua tai koe merkityksellisiksi tehdä samanlaisia valintoja kuin he itse.

Vierailija
6/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa olla naimisissa ennen lasten syntymää. Nämä aviossa olevat sitten tuomittiin vanhoiksi (kolmekymppisiksi) joiden elämä on jo takana, jotka takertuvat siihen ainoaan löytämäänsä mieheen ja ajattelevat vain rahaa, eivätkä rakasta puolisoaan tai ole sitoutuneita, kun on kerran tarvinnut mennä naimisiin. Oikea rakkaus ja sitoutuminen kun kukoistaa vain avoliitossa.

Vierailija
7/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisuissa tee vain itseään koskevia ratkaisuja. Eikö normaalille ihmiselle ole ihan sama, onko joku naimisissa vai ei? Siis pätee ihan sekä avo- että avioliiton puolustajiin. Arvokysymyksiin EI ole oikeita ja vääriä ratkaisuja. Jos lopputuloksen kannalta on ihan sama onko joku naimisissa vai ei, niin miksi ihmeessä ihmiset jaksaa vaahdota puolin ja toisin. Vaahtoisivat vaikka edes ilmastonmuutoksesta.. tai jostain asiasta, jolla on oikeasti merkitystä tässä elämässä.

Vierailija
8/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa vai ei. ja minusta on surullista, jos naiset eivät tätä tajua. Jos tajuavat ja silti tietoisesti valitsevat avoliiton, niin se on heidän valintansa ja siihen varmasti on syynsä. Mutta jos ei tiedetä, mikä ero avio- ja avoliitolla on etenkin keskimääräisten pienten lasten äitien kohdalla, niin silloin siitä on syytä kertoa.

Kyse ei ole siitä, että avioliitossa olevat ihmiset tai siinä syntyneet lapset olisivat jotenkin parempia. Minulle se ei myöskään ole moraalikysymys. Mutta minusta on surullista, jos naiset eivät ymmärrä tekemiensä ratkaisujen seurauksia ja pidä puoliaan.

ratkaisuissa tee vain itseään koskevia ratkaisuja. Eikö normaalille ihmiselle ole ihan sama, onko joku naimisissa vai ei? Siis pätee ihan sekä avo- että avioliiton puolustajiin. Arvokysymyksiin EI ole oikeita ja vääriä ratkaisuja. Jos lopputuloksen kannalta on ihan sama onko joku naimisissa vai ei, niin miksi ihmeessä ihmiset jaksaa vaahdota puolin ja toisin. Vaahtoisivat vaikka edes ilmastonmuutoksesta.. tai jostain asiasta, jolla on oikeasti merkitystä tässä elämässä.