Ajatelkaa järkevästi puolestani, please
En pysty siihen itse.
Mies petti. Ei ollut ensimmäinen kerta ja tiesi, ettei saa toista kertaa anteeksi.
Nyt pitäisi erota.
Olen hoitovapaalla ja raskaana. Lapset 4v ja 2v. Asumme avomieheni asunnossa. Lapset joutuvat muuttamaan kanssani pois kotoa. Mutta mihin??? Minulla ei ole juurikaan tuloja tässä tilanteessa ja äitiysloman jälkeen on työpaikkakin varmaan mennyt (yt:t tulossa). Minulla on n. 70 tuhatta rahaa oman asuntoni myynnistä, mutta sillähän ei saa uutta kotia meille. Pankista en tietenkään saa lainaa näillä tuloilla ja milläpä sitä maksaisinkaan. Eli, onko ainoa vaihtoehto lähteä vuokralle ja kuluttaa siihen asuntorahojani? Tuntuu niin tyhmältä elää säästöillä, mutta voisivathan asiat tietenkin huonomminkin olla.
Lasten vuoksi haluaisin muuttaa heti pitkäaikaiseen uuteen kotiin, etteivät he joutuisi monesti muuttamaan. Muutenkin tämä on todella suuri muutos heille.
Kuinka pienessä asunnossa me mahduttaisiin elämään?
Sittenhän on vielä henkinen kärsimys. Miten ihmeessä selviän ja jaksan vielä uuden lapsen saamisen tähän tilanteeseen.
Kommentit (26)
Vierailija:
asumistukea ei kyllä tollasella omaisuudella saa.. mutta kyllä sä selviät! jaksamista!
no eihän sitä omaisuutta ole (rahana) jos sen käyttää asuntoon. Mutta siis omistusasunnossa korot ovat asumismeno, johon voi daata asumistukea. Lyhennys ei tietenkään ole.
Vuokraan et varmaan saa tukea niin kauan, kuin tilillä (?) köllöttää 70 ke. Siirrä Sveitsiin ;).
Seksiä älä " anna" jos et itse halua, ja jos mies tietää jääneensä kiinni, niin voihan tuo vaikka tyytyä tilanteeseen ilman suurempia mutinoita tai lisäpettämisiä. Anna miehen maistaa omaa lääkettään, anna palaa babe!
Vierailija:
Anna paskiaisen pettää ja elättää samalla sinua ja lapsiasi. Koita samalla järjestää olosuhteesi sellaiseksi, että pärjäät jonain päivänä omillasi. Ja jos rakkaus on kuollut, etkä halua makaa miehesi kanssa niin älä sitten tee niin. Omilla sormilla pärjää mainiosti!
Lähtisin vasta kun rankin vauva aika ohi. Mies ei varmaan potki meitä pihalle. Ehtisi isä ja uusi lapsi tutustua ja olisi helpompaa antaa myös pienin lapsi isälle viikonlopuksi sen jälkeen kun lähden. MUTTA mun pää ei varmaan kestäisi. Tietäisin aina kun mies on jossain menossa ja miettisin hänen tekemisiään. En voi luottaa enää ikinä. Pois silmistä/pois sydämmestä.
ap
Tuttavani etsii Oulun läänistä kolmiota, jonka hinta saa olla maksimissaan 70 000¿ ja hyvin tuntuu olevan sen hintaisia eikä edes paskemmassa kunnossa olevia.
Vierailija:
noissa firman yt neuvotteluissa olet varsin suojatussa asemassa ollessasi äitiyslomalla, joten tuskin se työpaikka mennyttä on.
Äitiyslomalainen on samalla viivalla muiden kanssa, kun porukkaa pistetään pihalle. Ainoa, jolla on jotain turvaa, on pääluottamusmies. Sori vaan.
ihan sama silloin mitä mies tekee ja sanoo kunhan maksaa tapeeksi ja hoitaa lapsensa. Äiti voi ottaa vapaata ja pitää itsestään huolta. Ei pidä olla ihan tyhmä