Povaan korteista
Aikani kuluksi ihan muutamalle korttipovausta. Olen aloittelija ja toivon saavani palautteen, jos vastaus on sellainen josta voi jotain sanoa. Mieluummin teen parisuhdetulkintoja, muutkin käy. Mutta ei mitään laajoja, tyyliin " mitä ensi vuonna tapahtuu" . Tarvitsen hiusten- ja silmienväriä, suunnilleen ikää sekä sukupuolen.
*ap valmiina*
Ai niin, kirjoittakaa viestinne viestikenttään, ei otsikkoon niin pysyn järjestyksessä paremmin.
Kommentit (37)
Osittain kyllä osui. Huoh tulipas menneet mieleen... =)
Eli, jos suinkin ehdit niin kuulisin mielekkäni mieheni ja minun tulevaisuudesta=). Silmäni ovat siniset ja hiukseni sellaiset perinteisrt maantienharmaat, joita olen välillä värjännyt vaaleammiksi. Ikää on 28 vuotta. Mieheni on jotain maantien ja vaaleanruskean väliltä ja 27 v.
Olisi mukava kuulla tulevasta vuodesta parisuhteen osalta -ja miksei menneisyydestäkin=).
T:Tiuku
että tämän " miehen menneisyydestä" kanssa en ole moneen vuoteen ollut tekemisissä muutakuin ajatuksissani!
Sinulla näkyy menneisyydessä parisuhde, jossa on ollut pettämistä ja mustasukkaisuutta. Tämä vaikuttaa sinuun yhä edelleen, aivan kuin olisit edelleenkin varpaillaan sen suhteen että sinulle kävisi uudelleen samoin. Sellaista vaaraa en näe..mutta jostain syystä rinnallesi nousee seuraavat kortit: ihan kuin olisit saamassa suurehkon rahasumman jostain, perintönä tms. Ja vierelläsi näkyy mieshenkilö, joka kärkkyy näitä rahoja sinulta. Hyväksikäyttöä. Tämä sama mies on kauempana tulevassa tässä myös, samoissa merkeissä elämässäsi. Hän on epärehellinen, ja rahankäyttönsä on aika huoletonta.. tyyliin rahapeleihin ja/tai alkoholiin upottaa varansa. Nämä ovat syynä myös siihen että hän sinulta näitä rahoja tahtoo. Itsekäs ja omahyväinen persoona. Joku joka on lähelläsi, sukua tms?
Kerrohan menikö ihan puihin?
J valitettavasti en suhteestasi nyt oikein nähnyt mitään, helpottaisi jos pystyisin miehesikin tähän pöytään nostamaan.. vaan kun en tiedä hänen väritystään jne.
Vierailija:
25v vihreet silmät, punaiset hiukset (ja nainen olen). Pysyykö parisuhde yhtä hyvänä jatkossakin, vai näetkö muutoksia?
ruskeanpunertava pitkä tukka, vaaleansiniset silmät ja ikää 30. mies 31v, tukka tummanruskea ja silmät harmaat.
kerrohan mitä mieleen tulee...
E
Katsoisitko korteista loppuuko meidän sairastelu koskaan? Innostuuko mieheni vihdoin vauva-asioista, eli tulenko lähiaikoina raskaaksi?
Ikää 26 v, hiukset oikeasti maantienväriset, nyt värjättynä jotain ruskean sävyä. Silmät vihreät.
Olen 21v. kahden lapsen äiti. Siniset silmät, kalpea iho, hyvin tummat hiukset joita vaalennan jatkuvasti raidoilla.
Luuletko, että tulisin pärjäämään ja nauttimaan työstä, johon nyt haluaisin ja tunnen että voisi olla minun juttu?
Kiitos!
Joskus, jostain syystä jota en ymmärrä, nämä " menneisyyden" asiat tulevatkin tapahtumaan vasta (lähi)tulevaisuudessa, siis ihan muutaman kuukauden sisällä. Ja joskus ne asiat, jotka sanon olevan lähitulevassa, ovatkin juuri hetki sitten sattuneita :D Että aikamääreet heittää..
nyt pitää lopetella, voi olla että ehdin vielä nostamaan yhdelle tai kahdelle myöhemmin. Palautteet olisi mukava saada, niin myönteiset kuin negatiivisetkin.
Vaaleatukkainen, sinisilmäinen 31V nainen.
Mies tummat hiukset ja ruskeat silmät.
Helpottako rahallisesti, saako mies koskaan duunia vai kannattaisiko erota?
Kiitos olet ihana!
Povaistiko minullekin.
t., 29-v kahdenlapsen oinanäiti.
(rusket hiukset)
Miltä näyttää rahatilanteemme jatkossa, näkyykö työlleni jatkoa?
Nainen 30v, hiukset ihan blondit (värjätyt, oma tuhkanvärinen), silmät tummansiniset.
Onko ystävälläni minua kohtaan muutakin tunteita kuin pelkkää ystävyyttä? Miten tästä eteenpäin menee? Olenko hänelle oikeasti tärkeä?
Kiitos.
Meni oikein tuo menneisyys, ja oikeassa olet myös pelkojeni suhteen. Tuosta en osaa sanoa, että kuka olisi tuo rahoja kärkkyvä ihminen, sellaista en ainakaan äkkiseltään elämästäni löydä. Mutta tosiaan paljon tuossa oli oikein tuossa näyssäsi.
Jos vielä ehdit, niin tsekkaile parisuhteestakin jotain :) Mieheni on 25v ja keskiruskeat hiukset, vihreät silmät myös hänellä.
Vierailija:
Sinulla näkyy menneisyydessä parisuhde, jossa on ollut pettämistä ja mustasukkaisuutta. Tämä vaikuttaa sinuun yhä edelleen, aivan kuin olisit edelleenkin varpaillaan sen suhteen että sinulle kävisi uudelleen samoin. Sellaista vaaraa en näe..mutta jostain syystä rinnallesi nousee seuraavat kortit: ihan kuin olisit saamassa suurehkon rahasumman jostain, perintönä tms. Ja vierelläsi näkyy mieshenkilö, joka kärkkyy näitä rahoja sinulta. Hyväksikäyttöä. Tämä sama mies on kauempana tulevassa tässä myös, samoissa merkeissä elämässäsi. Hän on epärehellinen, ja rahankäyttönsä on aika huoletonta.. tyyliin rahapeleihin ja/tai alkoholiin upottaa varansa. Nämä ovat syynä myös siihen että hän sinulta näitä rahoja tahtoo. Itsekäs ja omahyväinen persoona. Joku joka on lähelläsi, sukua tms?Kerrohan menikö ihan puihin?
J valitettavasti en suhteestasi nyt oikein nähnyt mitään, helpottaisi jos pystyisin miehesikin tähän pöytään nostamaan.. vaan kun en tiedä hänen väritystään jne.
Vierailija:
25v vihreet silmät, punaiset hiukset (ja nainen olen). Pysyykö parisuhde yhtä hyvänä jatkossakin, vai näetkö muutoksia?
olen 36 v nainen,ruskeat hiukset,silmät harmaanvihreät
Olen 29v naimisissa, kahden lapsen äiti. Olen leijona horoskoopiltani. Töihin menoa olen miettinyt, että milloin kannattaisi alkaa etsiskelemään töitä. Ammatti minulla toki jo on. Pelottaa, että ammattitaito on ruostunut enkä osaa enää " mitään" . Miltä työelämäkuviot kohdallani näyttävät?
-Pinkkis
Mitä näet minulle? Olen 32, ruskeat silmät ja keskiruskeat hiukset. Mieheni on 32, vihreät silmät ja tummanruskeat hiukset. Millaisena näet meidän elämämme? Toivoisin myös vastausta siihen mitä tulee tapahtumaan terveyteni suhteen. Kiitos
-J-
Tai kerro, miten miehen työjuttujen käy! Hän on 45-vuotias, tummahiuksinen, sinisilmäinen.
Vaaleatukkainen, sinisilmäinen 31V nainen.
Helpottako rahallisesti, saako mies koskaan duunia vai kannattaisiko erota?
Kiitos olet ihana!