Povaan korteista
Aikani kuluksi ihan muutamalle korttipovausta. Olen aloittelija ja toivon saavani palautteen, jos vastaus on sellainen josta voi jotain sanoa. Mieluummin teen parisuhdetulkintoja, muutkin käy. Mutta ei mitään laajoja, tyyliin " mitä ensi vuonna tapahtuu" . Tarvitsen hiusten- ja silmienväriä, suunnilleen ikää sekä sukupuolen.
*ap valmiina*
Ai niin, kirjoittakaa viestinne viestikenttään, ei otsikkoon niin pysyn järjestyksessä paremmin.
Kommentit (37)
Osittain kyllä osui. Huoh tulipas menneet mieleen... =)
Eli, jos suinkin ehdit niin kuulisin mielekkäni mieheni ja minun tulevaisuudesta=). Silmäni ovat siniset ja hiukseni sellaiset perinteisrt maantienharmaat, joita olen välillä värjännyt vaaleammiksi. Ikää on 28 vuotta. Mieheni on jotain maantien ja vaaleanruskean väliltä ja 27 v.
Olisi mukava kuulla tulevasta vuodesta parisuhteen osalta -ja miksei menneisyydestäkin=).
T:Tiuku
että tämän " miehen menneisyydestä" kanssa en ole moneen vuoteen ollut tekemisissä muutakuin ajatuksissani!
Sinulla näkyy menneisyydessä parisuhde, jossa on ollut pettämistä ja mustasukkaisuutta. Tämä vaikuttaa sinuun yhä edelleen, aivan kuin olisit edelleenkin varpaillaan sen suhteen että sinulle kävisi uudelleen samoin. Sellaista vaaraa en näe..mutta jostain syystä rinnallesi nousee seuraavat kortit: ihan kuin olisit saamassa suurehkon rahasumman jostain, perintönä tms. Ja vierelläsi näkyy mieshenkilö, joka kärkkyy näitä rahoja sinulta. Hyväksikäyttöä. Tämä sama mies on kauempana tulevassa tässä myös, samoissa merkeissä elämässäsi. Hän on epärehellinen, ja rahankäyttönsä on aika huoletonta.. tyyliin rahapeleihin ja/tai alkoholiin upottaa varansa. Nämä ovat syynä myös siihen että hän sinulta näitä rahoja tahtoo. Itsekäs ja omahyväinen persoona. Joku joka on lähelläsi, sukua tms?
Kerrohan menikö ihan puihin?
J valitettavasti en suhteestasi nyt oikein nähnyt mitään, helpottaisi jos pystyisin miehesikin tähän pöytään nostamaan.. vaan kun en tiedä hänen väritystään jne.
Vierailija: