Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Povaan korteista

Vierailija
30.03.2007 |

Aikani kuluksi ihan muutamalle korttipovausta. Olen aloittelija ja toivon saavani palautteen, jos vastaus on sellainen josta voi jotain sanoa. Mieluummin teen parisuhdetulkintoja, muutkin käy. Mutta ei mitään laajoja, tyyliin " mitä ensi vuonna tapahtuu" . Tarvitsen hiusten- ja silmienväriä, suunnilleen ikää sekä sukupuolen.

*ap valmiina*

Ai niin, kirjoittakaa viestinne viestikenttään, ei otsikkoon niin pysyn järjestyksessä paremmin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33 v nainen, vaaleat hiukset ja vihreät silmät.

Olen naimisissa ja 2 lasta, avioliitto ok, tosin intohimoa ei juuri viime vuosina ole ollut. Nyt olen tosi pahasti ihastunut työkaveriini ja olemme olleet jo sängyssäkin pariin otteeseen (ihanaa ; ).

Nyt pohdin jatkuvasti että mitä teen tämän miehen kanssa. Toisaalta haluaisin jatkaa suhdetta, mutta kun en tiedä lopputulemasta. Tämä mies on naimisissa mutta ei lapsia ja kovasti vakuuttaa ainakin vielä että ei ole eroamassa. Itse kyllä ajattelen että voisin olla onnellinen hänen kanssaan. Samalla mua loukkaa se että jos olen hänelle vain sänkykumppani. Toisaalta kun olemme kahdestaan hän puhuu niin kauniisti mulle ja arvostaa mua monella tasolla.

Niin. Mitä tapahtuu? Jos jatkan tätä suhdetta, tuleeko siitä enemmän vai jäämmekö kiinni ja kaikkien elämät menevät sekaisin?

Kiitos!

Vierailija
2/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen nainen 25v. puna-ruskeat hiukset ja sini-vihreät silmät.

Haluisin tietää miten nämä kaksi miestä liittyy tulevaisuuteeni tai tähän hetkeen ja mitä he tuntevat. Toinen heistä on ruskeatukkainen, minua vanhempi ja siniset silmät. Toinen on nuorempi ja vaalea, myöskin siniset silmät.

Näetkö mitään muuta minulle lähi tulevaisuudessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias, vaalea ja silmät siniset.

Saanko hakemaani työtä? Mitä siis luvassa työelämässä?

Vierailija
4/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortit repes..

Vierailija
5/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nyt pitää lopetella, voi olla että ehdin vielä nostamaan yhdelle tai kahdelle myöhemmin. Palautteet olisi mukava saada, niin myönteiset kuin negatiivisetkin.

Vierailija
6/37 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko korteista katsoja paikalla?? Annan perusteellisen palautteen kyllä :)

Vierailija
7/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 34v ruskeasilmäinen ja- tukkainen jousimies. Epäilen olevani masentunut. Parisuhde nyt on mitä on... ei paras mahdollinen mutta ei huonokaan.

Kiva jos viitsit mulle katsastaa

-Rinna

Vierailija
8/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen 26 vuotias, vaaleen ruskeat hiukset (värjätty punaseksi) ja silmien väri siniharmaa.

Parisuhde on ajoittain loistava ja sitten on alamäkiä..

-Tintti

Vierailija
9/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias. Hiukset ovat ruskeat ja silmät vihreät.

Muuttomme mietityttää. Onko ratkaisu oikea? Paraneeko suhteemme?

Kiitos paljon jos jaksat vastata!

Vierailija
10/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, muistathan sitten että et ota mua tosissaan. Olen aloittelija ja voin erehtyä. Ota tämä viihteenä..

Mutta menneessä näyttäisi olevan jotain huolta. Sellaista uskottomuuden epäilyä kenties, jonkinsortin toivottomuudenkin tunnetta. Liittäisin nämä parisuhteeseesi, ehkä nykyiseen tai menneeseen, mutta johonkin suhteeseen. Sellainen haikea olo tulee. Rakkauttakin on, jossain määrin mutta nämä epäilykset ja pettymykset ovat vallalla.

Tähän lähitulevaan.. tähän nousee nainen, sellainen flirttaileva.. sellainen joka ei välitä iskeekö varatun miehen vai vapaan. Ja näitten mukaan hän tulee sinun ja miehesi väliin. Tämä ei jää sinulta täysin pimentoon sillä tulet kuulemaan juttuja tähän liittyen. Varoitellaan epärehellisyydestä ja liiallisestä sinisilmäisyydestä. Myöhemmässä tulevassa sinulla näkyy täällä kuitenkin suurta rakkautta ja onnellisuutta, joten ilmeisesti tämä tuleva episodi on ihan ohimenevä eikä mitään vakavampaa tule taphtumaan.

Tiedätkö.. minusta tuntuu jotenkin kovin pahalta lähettää tämä viesti sinulle, etenkin kun kerroit että sinulla ei ole muutenkaan hyvä olla :( Mutta kun en haluaisi valehdellakaan. Toivon vain kovasti että näin ihan höpöhöpö juttuja eikä tämä pidä paikkaansa. Anteeksi :(

Vierailija:

Minä, 34v ruskeasilmäinen ja- tukkainen jousimies. Epäilen olevani masentunut. Parisuhde nyt on mitä on... ei paras mahdollinen mutta ei huonokaan.

Kiva jos viitsit mulle katsastaa

-Rinna

Vierailija
11/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle näyttäisi siltä, kuin suhteesi miehesi kanssa olisi alkanut jo melko nuorena ja siinä on ollut alamäkiäkin. Ehkä olette eroakin jossain vaiheessa miettineet menneessä, mutta saaneet asiat selvitettyä ja päättäneet jatkaa yhdessä. Lähitulevassa näkyy, että ne asiat jotka yhä ovat selvittämättä välillänne, tulevat päätökseen ja ne jätetään menneeseen. Jokin positiivinen yllätys on myös tulossa kohtapuoliin, liittyy jotenkin raha- tai työasioihin. Kaumpana tulevassa näkyy miehellesi hyvin vahvana menestystä työhön sekä se, että rahahuolenne tulevat lopullisesti voitetuksi. Jokin pitempi matkakin näkyy, mutta voi olla että liittyy pelkästään mieheesi? Onko hän matkatyössä?

Vierailija:

Olen nainen 26 vuotias, vaaleen ruskeat hiukset (värjätty punaseksi) ja silmien väri siniharmaa.

Parisuhde on ajoittain loistava ja sitten on alamäkiä..

-Tintti

Vierailija
12/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ja miehesi suhde näkyy menneessä hyvin vahvana ja positiivisesti vaikuttavana. Minusta teillä on hyvin vahva pohja tulevaakin ajatellen, selviätte karikot ja tyrskyt. Lähitulevaan tähän nousee muutto mutta myös jokin tärkeä tiedonanto sisältäen hyvin positiivisia uutisia. Viittaisiko uuteen työpaikkaan. Koen että muutto on teille erittäin hyvä asia, ja ratkaisuna oikea. Tilanteenne on pikkuhiljaa kohenemassa ehdottomasti paljon parempaan suuntaan joka suhteessa, mutta kovaa työtä se alkuun vaatii. Taloudelliset huolet tulevat helpottamaan ajan kanssa.

Vierailija:

Vierailija
13/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 26v ruskeat hiukset ja ruskean vihreät silmät.

Vierailija
14/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v vihreet silmät, punaiset hiukset (ja nainen olen). Pysyykö parisuhde yhtä hyvänä jatkossakin, vai näetkö muutoksia?

Vierailija
15/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24-vuotias kauris nainen, ei lapsia ja parisuhteessa juuri melkein tasan vuoden. Juuri parisuhde asiat kiinnostaa, meillä on ollut vähän ongelmaa.. Tukkani on oikeasti maantievärinen, nyt värjätty vaaleaa ja tummaa. Silmät harmaansinivihreät.

Kerro mitä taphatuu tai mitä näät.

Vierailija
16/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisia ongelmia meillä on oikeasti nyt ollutkin! Kiva tietää, että ne helpottaa jossain vaiheessa!

Vierailija:

Sinun ja miehesi suhde näkyy menneessä hyvin vahvana ja positiivisesti vaikuttavana. Minusta teillä on hyvin vahva pohja tulevaakin ajatellen, selviätte karikot ja tyrskyt. Lähitulevaan tähän nousee muutto mutta myös jokin tärkeä tiedonanto sisältäen hyvin positiivisia uutisia. Viittaisiko uuteen työpaikkaan. Koen että muutto on teille erittäin hyvä asia, ja ratkaisuna oikea. Tilanteenne on pikkuhiljaa kohenemassa ehdottomasti paljon parempaan suuntaan joka suhteessa, mutta kovaa työtä se alkuun vaatii. Taloudelliset huolet tulevat helpottamaan ajan kanssa.

Vierailija:

Vierailija
17/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemissä kanssani vaikka ei tietääkseni ole suuttunut mistään entä saako mieheni töitä pian?

Vierailija
18/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä tummanruskea tukka ja ruskeat silmät, ja on 28v.

Vierailija
19/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koitetaan..

Näyttäisi siltä kuin olisit menneessä tavannut pitkästä aikaa jonkun hyvin tärkeän ihmisen, miehen. Hän on sinulle erityisen hyvä ystävä, sellainen johon voi luottaa huonoinakin aikoina. Kaipausta välissänne on, mutta myös etäisyyttä. Oletan että etäisyys on maantieteellistä, tai elämäntilanteiden pakosti luomaa. Tulevassa tämä ihminen on yhä elämässäsi ja tunteenne ovat roihahtamaisillaan liekkiin todenteolla. Tähän nousee kuitenkin mustasukkainen mies sekä työasiat, joita hän ei hyvällä katso. Olisiko nykyinen kumppanisi? Hän vaikeuttaa asioita ja tuo huolta ja kyyneleitä. Saattaapa olla hermostuessaan aika arvaamatonkin.. Epätoivo ottaa valtaa, mutta lannistua ei saa. Kauemmas tulevaan näkyy elämääsi yhä edelleen tämä samainen mies menneestäsi. Näen eron tästä mustasukkaisesta miehestä sekä kauniin rakkaustarinan tämän menneisyyden miehen kanssa. Hänen kanssaan kihlaus ja avioliitto.

Tämmöinen tarina.. kerrohan osuiko elämäntilanteeseesi vai ei. Kuten sanoin niin oli aika hankalaa lähteä tulkitsemaan kortteja kun en tiennyt taustoistasi sen enempää. Tosin loppua kohden tämä näyttikin selkeältä, mutta voin sillla väärässä ;))

Vierailija:

Nainen 26v ruskeat hiukset ja ruskean vihreät silmät.

Vierailija
20/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 26v, keskiruskeat hiukset, siniharmaat silmät.