Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Povaan korteista

Vierailija
30.03.2007 |

Aikani kuluksi ihan muutamalle korttipovausta. Olen aloittelija ja toivon saavani palautteen, jos vastaus on sellainen josta voi jotain sanoa. Mieluummin teen parisuhdetulkintoja, muutkin käy. Mutta ei mitään laajoja, tyyliin " mitä ensi vuonna tapahtuu" . Tarvitsen hiusten- ja silmienväriä, suunnilleen ikää sekä sukupuolen.

*ap valmiina*

Ai niin, kirjoittakaa viestinne viestikenttään, ei otsikkoon niin pysyn järjestyksessä paremmin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33 v nainen, vaaleat hiukset ja vihreät silmät.

Olen naimisissa ja 2 lasta, avioliitto ok, tosin intohimoa ei juuri viime vuosina ole ollut. Nyt olen tosi pahasti ihastunut työkaveriini ja olemme olleet jo sängyssäkin pariin otteeseen (ihanaa ; ).

Nyt pohdin jatkuvasti että mitä teen tämän miehen kanssa. Toisaalta haluaisin jatkaa suhdetta, mutta kun en tiedä lopputulemasta. Tämä mies on naimisissa mutta ei lapsia ja kovasti vakuuttaa ainakin vielä että ei ole eroamassa. Itse kyllä ajattelen että voisin olla onnellinen hänen kanssaan. Samalla mua loukkaa se että jos olen hänelle vain sänkykumppani. Toisaalta kun olemme kahdestaan hän puhuu niin kauniisti mulle ja arvostaa mua monella tasolla.

Niin. Mitä tapahtuu? Jos jatkan tätä suhdetta, tuleeko siitä enemmän vai jäämmekö kiinni ja kaikkien elämät menevät sekaisin?

Kiitos!

Vierailija
2/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen nainen 25v. puna-ruskeat hiukset ja sini-vihreät silmät.

Haluisin tietää miten nämä kaksi miestä liittyy tulevaisuuteeni tai tähän hetkeen ja mitä he tuntevat. Toinen heistä on ruskeatukkainen, minua vanhempi ja siniset silmät. Toinen on nuorempi ja vaalea, myöskin siniset silmät.