On tämä todella erikoinen palsta kun vanhempi mies kertoo nähneensä äärimmäisen kauniin nuoren naisen niin täällä akat alapeukuttaa sitä?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee heti kuvottava olo, kun muistelee mitä kommentteja ja ehdotuksia itse sai setämiehiltä teininä. Miehet eivät ymmärrä kuinka inhottavaa tällainen on nuorelle tytölle. Kommentoinnit alkaa usein tytön ollessa vasta n. 12 v.
Minä en kommentoinut mitään ja nainen oli varmasti täysi-ikäinen, välillä vain vilkaisin että voi että on kaunis nainen, mielestäni tuossa ei ole mitään pahaa, en ottanut salaa edes kuvaa hänestä puhelimellani vaikka olisin voinut.
Niin, luin kyllä tämän aloituksesi. En peukuttanut alas enkä kommentoinut siihen. Aloitus oli mielestäni vain huono provo, samaa toki tämä toinenkin. Tiivistäen: Näit kauniin nuoren naisen ja se siitä. Sen sijaan muistot limaisista setämiehistä liikuttaa. Minusta nimittäin otettiin kuvia. Minua myös lääpittiin ja suudeltiin väkisin. Aloituks
Mikä ihmeen provo? Ja mä en voi mitään sun limaisille muistoillesi enkä ole varmasti mitenkään niihin osallinen.
Palsta on kaikille sama, mutta sinä se erikoinen olet jos näet peukkujen takana niiden antaneiden sukupuolet.
Tämä palsta on täynnä kateellisia mammoja.
Missä sä näit että mennään kaikki katsomaan. Näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Palsta on kaikille sama, mutta sinä se erikoinen olet jos näet peukkujen takana niiden antaneiden sukupuolet.
Kyllä sen oppii täällä tietämään ja varmasti oli ainakin 98% naisia niistä!
Vierailija kirjoitti:
Miehet on Suomessa torakan asemassa. Ei ihmisoikeuksia . Ei tietenkään saa naista katsoa. Hän on kuningatar ja kaiken valtias.
Pitää tajuta, että kaikki kaunis ei ole sinua varten. Sinulla ei ole oikeutta häneen. Kauniilla naisella on oikeus samaan yksityisyyteen ja rauhaan, suothan sen myös tavallisille naisille, niin mikset kauniillekin.
Olen jo aika pitkän elämän elänyt ja nähnyt elämässäni paljon kauniita naisia (mm. Anne Pohtamon hänen missivuotenaan) mutta tuo tyttö jonka näin oli vain erityisen kaunis ja on se kumma että en olisi saanut tänne tulla tuota kertomaan?? HAISTAKAA PSKA! KAIKKI AKAT!!
Vierailija kirjoitti:
Mistä tässä nyt pitäisi olla kateellinen? Että joku vanha äijä on bongannut kauniin nuoren naisen? Miten se kenenkään elämää heilauttaa?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sellaisia kuten minä, jotka tuntevat sympatiaa näitä tyttöjä kohtaan, kun muistavat miten etovalta vanhojen miesten julkeat katseet ja yritykset tuntuivat. Omassa mielessä haaveilin vain oman ikäisistä tai max 3v vanhemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tässä nyt pitäisi olla kateellinen? Että joku vanha äijä on bongannut kauniin nuoren naisen? Miten se kenenkään elämää heilauttaa?
Miksi sitä pitää kuitenkin alapeukuttaa täällä ja jopa haukkua häntä siitä? Olette SIKOJA AKAT!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen jo aika pitkän elämän elänyt ja nähnyt elämässäni paljon kauniita naisia (mm. Anne Pohtamon hänen missivuotenaan) mutta tuo tyttö jonka näin oli vain erityisen kaunis ja on se kumma että en olisi saanut tänne tulla tuota kertomaan?? HAISTAKAA PSKA! KAIKKI AKAT!!
Eikö sulla ole mielenkiintoa syntynyt muihin aiheisiin tähänastisen pitkän elämäsi varrella, kuin tipujen bongailuun? Ei edes yhtään luonne ole kehittynyt iän myötä?
No, tuota ihanaa kokemustani että stanan akat saa koskaan pois mielestäni, joten HAJOTKAA vtututkseenne!
Kyllä tämäkin ketju paljastaa että mitä SIKOJA AKAT ovat!!!
Vierailija kirjoitti:
No, tuota ihanaa kokemustani että stanan akat saa koskaan pois mielestäni, joten HAJOTKAA vtututkseenne!
🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣
PELLE mene SIRKUKSEEN!!
"Mikä ihmeen provo? Ja mä en voi mitään sun limaisille muistoillesi enkä ole varmasti mitenkään niihin osallinen."
No ei kai kukaan täysipäinen nyt tule tosissaan millekään naisvoittoiselle palstalle vain kertomaan, että näki äärimmäisen kauniin naisen. Ja vielä kahden aloituksen verran. Tai jos tulee, niin olen hieman huolissani elämäsi sisällöstä. Minäkin näin tänään kauniin kukan, herkullisen leivoksen ja kauniita nuoria naisia. Lähden kuitenkin siitä oletuksesta, että asia ei muita kiinnosta, koska näihin ei liity mitään muuta tarinaa.
Ja miksi kerroin omasta kokemuksestani oli selitys kysymykseesi. Eikö se ollut ideana saada siihen asiallinen vastaus, kun tämä ei kerta provokaan edes ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämäkin ketju paljastaa että mitä SIKOJA AKAT ovat!!!
Otahan nyt ne iltalääkkeesi 💊💊💊💊💊💊💊
Olen 6-kymppinen naimisissa oleva ukkeli ja katselen oikein mielelläni kadulla nuoria naisia. Välillä ajattelen katsellessani vieläpä kaikenlaista tuhmaa. Miettikääpä sitä. Kylän eukkojen taivastelu ei juuri kiinnosta.
Laittakaa alapeukkuja tulemaan.
Yhyyyyyyhh ! Onpa erikoista ja jännää. Yhyyyyyh.
Oletko sä jostain peräkylältä, kun kauniin naisen näkeminen on sulle noin kova juttu? Varo menemästä Turkuun, siellä kauniita naisia tulee kadulla vastaan koko ajan.