Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On tämä todella erikoinen palsta kun vanhempi mies kertoo nähneensä äärimmäisen kauniin nuoren naisen niin täällä akat alapeukuttaa sitä?

Vierailija
14.07.2025 |

Mikä hlvetti teitä oikein riivaa???

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa? Minäkin olen nähnyt paljon komeita ja lihaksikkaita nuoria miehiä. Oletteko naiset huomanneet, että nykyään nuoret miehet pitävät usein hihatonta toppia? Korostaa hyvin käsien lihaksia ;)

Vierailija
22/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi joku vertaistukipalsta? Mopot? Kalastus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee tässäkin ketjussa esiin että kuinka SAIRAITA ja HÄRIINTYNEITÄ akat ovat!!!!

Pää kii, inceli. Sulta ei ole kysytty mitään.

Vierailija
24/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatrollin aloitus. Ja kehtaa vielä itkeä jostain alapeukuista kuin facebookissa.

Vierailija
25/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kauneus on epädemokraattista.

Vierailija
26/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa? Minäkin olen nähnyt paljon komeita ja lihaksikkaita nuoria miehiä. Oletteko naiset huomanneet, että nykyään nuoret miehet pitävät usein hihatonta toppia? Korostaa hyvin käsien lihaksia ;)

Homomies sinä olet. Ei heteronainen jotain käsien lihaksia katso nauraaaa

Vierailija
27/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella naisella aktivoituu loputon joukko muistoja oksettavista tilanteista, jolloin etova setämies on tiiraillut.

Vierailija
28/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 alapeukkua tähänkin jo, kyllä akat ovat SAIRAITA täällä, voi järkytys!!!

Vierailija
29/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen kuuluu olla hiljaa ja vain puurtaa taustalla. Hän saa kehua vain 10-20 vuotta itseään vanhempaa naista. Ei muita.

Vierailija
30/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve sulla on tänne tulla siitä kertomaan?

No, on täällä kyllä huonompiakin juttua ja mitä pahaa siinä on jos mies kehuu että nainen voi olla äärimmäisen kaunis???

Anna kehut sille naiselle. Mitä sun höpinät täällä asiaan vaikuttaa?

Edelleen, mitä pahaa siinä on jos tuosta tänne kirjoitin, KERRO? Ikäero oli aivan liian suuri että olisin jotain hänelle sanonut.

Eli tiedät itsekin, että sun kehusi olisi sitä naista vain ällöttänyt, mutta täällä meidän pitäisi sua jotenkin kannustaa?

Vierailija
31/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homomies sinä olet. Ei heteronainen jotain käsien lihaksia katso nauraaaa

Jaahas, mitähän se heteronainen sitten mielestäsi katsoo?? Todellakin katsotaan käsivarsien lihaksia.

Vierailija
32/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kauneus on kapitalismia. Kauneus tarkoittaa suoraan rahaa.

Vierailija
33/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET KAI SÄ MITÄÄN NAINTIJUTTUJA OO AJATELLU?

Vierailija
34/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee heti kuvottava olo, kun muistelee mitä kommentteja ja ehdotuksia itse sai setämiehiltä teininä. Miehet eivät ymmärrä kuinka inhottavaa tällainen on nuorelle tytölle. Kommentoinnit alkaa usein tytön ollessa vasta n. 12 v.

Vierailija
35/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kauneus on kapitalismia. Kauneus tarkoittaa suoraan rahaa.

Mutta ei kasva ajan mittaan korkoa korolle.

Vierailija
36/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee heti kuvottava olo, kun muistelee mitä kommentteja ja ehdotuksia itse sai setämiehiltä teininä. Miehet eivät ymmärrä kuinka inhottavaa tällainen on nuorelle tytölle. Kommentoinnit alkaa usein tytön ollessa vasta n. 12 v.

Minä en kommentoinut mitään ja nainen oli varmasti täysi-ikäinen, välillä vain vilkaisin että voi että on kaunis nainen, mielestäni tuossa ei ole mitään pahaa, en ottanut salaa edes kuvaa hänestä puhelimellani vaikka olisin voinut.

Vierailija
37/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kehuminen sitten naisille niin hirveää?

Vierailija
38/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kommentoinut mitään ja nainen oli varmasti täysi-ikäinen, välillä vain vilkaisin että voi että on kaunis nainen, mielestäni tuossa ei ole mitään pahaa, en ottanut salaa edes kuvaa hänestä puhelimellani vaikka olisin voinut.

Niin, luin kyllä tämän aloituksesi. En peukuttanut alas enkä kommentoinut siihen. Aloitus oli mielestäni vain huono provo, samaa toki tämä toinenkin. Tiivistäen: Näit kauniin nuoren naisen ja se siitä. Sen sijaan muistot limaisista setämiehistä liikuttaa. Minusta nimittäin otettiin kuvia. Minua myös lääpittiin ja suudeltiin väkisin. Aloituksesi siis triggeroi minua tällä tavalla.

Vierailija
39/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Limainen fiilis tulee jos vanhempi setä kehuskelee täällä nähneensä kauniin nuoren naisen

Miks se tänne tuli kertomaan.  Ei se varmaan ollut kauniskaan.  Mielikuvitusta. 

Vierailija
40/148 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis tietyssä iässä saa palstamammojen mielestä edes katsoa naista?

Saa kuten ihmistä katsotaan, mutta ei niin kuin elukka saalista. Siinä on vissi ero!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi