Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääk, lupasin miehelle peppuseksiä viikonloppuna

Vierailija
30.03.2007 |

hävinneen vedonlyönnin seurauksena. En ole vielä koskaan tehnyt sitä kenenkään kanssa. Kokeneemmat vastatkaa: Sattuuko se kauheasti? Onko puuha sottaista? Kannattaako suoli huuhdella ennen aktia? Onko sen jälkeen hankala pidätellä? Auttakaa, pliis, olen ihan paniikissa!!!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun saa myös toiseen reikään=)

Vierailija
2/59 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräpukamia, niin sattuu aivan kamalasti, kertoi ystäväni, joka kokeili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kipu oli valtavaa... eikä viety loppuun asti. Kuitenkin myöhemmin oli niin saastanen ja inhottava olo että sitä on vaikeaa kuvitella :( Meni tosi pitkään ennen kuin osasin taas nauttia ns. normaalista seksistä...

Vierailija
4/59 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikasta on tosin jo yli vuosi aikaa. sisäänmeno alkoi olla tosi vaikeaa, mies tökki kipeästi ja en osannut rentoutua. Ei se musta ollut niin ihmeellistä että itse jaksaisin sitä säätämistä enää. mutta kokeile nyt ainakin, kun kerta kiinnostaa. vähän alkoholia ennen sitä ja hidasta touhua liukkarin kanssa, niin et repeile sieltä.

Vierailija
5/59 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa taitaa vastailla biologisesti vähän erilaisempia naisia, jos heillä persereikäkin kostuu kiihottuessa... ;D

Vierailija
6/59 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti parantua 4kk... =/

Vierailija
7/59 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kiihottumista taas ei onnistu.

Vierailija
8/59 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vaan! Siis haloo, persereiästä tulee paska ulos, sitä kautta ei ole tarkoitus työntää mitään sisään!!!

Vierailija
9/59 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko yhtä kielteisiä kaikkea muutakin uutta kohtaan vai onko seksielämänne tylsää ja ykstoikkosta? Anna ap palaa äläkä välitä noista kauhujutuista.

Vierailija
10/59 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkin kokee epämiellyttävänä, ei tarkoita että olisi ahdasmielinen...

Vierailija
11/59 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ollut lainkaan niin kauheaa kuin pelkäsin. Tosin olisi ollut ilman hyviä vinkkejänne. Toimin aika pitkälle niiden mukaan. Tosin huuhtelin suoleni ennen koitosta, sillä olen aika sottakammoinen. Mies venytti peräaukkoa sormillaan ja laittoi runsaasti liukkaria ennen kuin laittoi peniksen sisään. Aluksi se sattoi, mutta ei kauan. Koitin kiihottaa itseäni klitasta samalla kuin mies työnteli, mutta mies ehti laueta ennen minua. Sperman valutin siististi pönttöön. älkeenpäin oli vähän kakattava olo, mutta sekään ei kestänyt pitkään.

Mies tykkäsi tosi paljon, enkä itsekään kokenut sitä vastenmieliseksi. Kokeilemme varmaankin uudelleen, mutta en haluaisi kuitenkaan ottaa sitä ihan arkiseksi sekstailuksi. Pari kertaa vuodessa erityisenä hetkenä saa luvan riittää. Kiitos tuestanne. Voi myös omasta puolesta suositella kokeilua kaikille niille naisille, joita asia kiinnostaa, mutta jotka syystä tai toisesta empivät.

Vierailija
12/59 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sait tuosta? Et varmaankaan orkkua... Senhän nyt kaikki tietää että naisella ei ole takapuolessa mitään klitorista, toisin kuin miehiltä löytyy kohta jota ärsyttämällä saavat orkun. Siksi homot vetelee toisiaan. Mitä mieltä miehesi oli? Ilmeisesti tykkäsi ja haluaa jatkossakin. Mitä jos miehesi haluaa tästä lähtien enemmän sitä toista reikää? Tuliko sinulle mitään alemmuuden tunteita yms. Itse kokisin oloni melko ikäväksi jos mieheni haluaisi minua vedellä persuksiin :( Tulisi sellanen tunne että olen joku huora yms. Mutta hyvä juttu jos sinusta tuo on ihan ok.

Vierailija
13/59 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samaan tapaan eli ehkä pari kertaa vuodessa harrastetaan peppuleikkejä. Mieshän siitä varsinkin tykkää...

T. 10

Vierailija
14/59 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tapa, jolla tulen, on klitorista kiihottamalla. Mieheni hoiti minut suullaan ennen peppuyhdyntää. Yhdyntä on minulle nautinnollista siitäkin huolimatta, että en laukeisikaan. Enkä kokenut oloani yhtään " likaiseksi" . Se on mielestäni ihan puhtaasti asennekysymys. Itse pelkäsin etukäteen lähinnä kipua, ja onneksi pitkälti turhaan. Ja kuten sanoin, vaikka kokemus oli lähinnä positiivinen ja odotuksia parempi, en halua peppuseksistä tulevan vallitseva rakastelutapamme. Pikemminkin jotain harvinaista extraa erikoisia hetkiä varten.

Vierailija
15/59 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En ole ap, mutta naisillakin voi olla G-piste myös pepussa. Mun orgasmini on ainakin sitä kautta voimakkaampi ku emätinorgasmi."

Vierailija
16/59 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean kuitenkin helpommin mieheni vedellessä minua takaapäin peppuun kuin pilluun ja hoidellessani samalla itse klittaani.

Jotkut naiset tykkäävät peppuseksistä ja toiset ei. Ei kai siinä sen kummempaa.

Vierailija
17/59 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä sinä sait tuosta? Et varmaankaan orkkua... Senhän nyt kaikki tietää että naisella ei ole takapuolessa mitään klitorista, toisin kuin miehiltä löytyy kohta jota ärsyttämällä saavat orkun. Siksi homot vetelee toisiaan. Mitä mieltä miehesi oli? Ilmeisesti tykkäsi ja haluaa jatkossakin. Mitä jos miehesi haluaa tästä lähtien enemmän sitä toista reikää? Tuliko sinulle mitään alemmuuden tunteita yms. Itse kokisin oloni melko ikäväksi jos mieheni haluaisi minua vedellä persuksiin :( Tulisi sellanen tunne että olen joku huora yms. Mutta hyvä juttu jos sinusta tuo on ihan ok.

Minä saan orgasmin peppupanosta, kun mieheni samalla hieroo mun klittaa. JA tarvin sitä klittakiihotusta ihan perusyhdynnässäkin:-)

Ja mahtavin orgasmi tulee, kun mies panee dildolla peppuun toisella pimppaan ja imee samalla mun klittaa. Minä kun vielä otan samaan aikaan mieheltä suihin niin sen parempaa ei voi olla:-DD

Vierailija
18/59 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja mahtavin orgasmi tulee, kun mies panee dildolla peppuun toisella pimppaan ja imee samalla mun klittaa. Minä kun vielä otan samaan aikaan mieheltä suihin niin sen parempaa ei voi olla:-DD

Vierailija
19/59 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten että mies panee peppuun ja kiihottaa samalla klittaa tai vaihtoehtoisesti panee pimppaan ja käyttää dildoa pepussa samalla. Anaaliseksi silti harvinainen herkku ja hyvä niin.

Ja jos sattuu, silloin ei pidä jatkaa, aina ei peppuseksiin vain pysty.

Mitä tulee puhtauteen, minäkin aika tarkka, eli aina kun hiukankaan toivon saavani peppuseksiä, tyhjennän ja pesen suoleni hyvin. Liukastetta emme käytä nykyisen mieheni kanssa. Exän kanssa oli pakko käyttää, kun hällä sen verran paksu elin, enkä hänen kanssaan nauttinut peppuseksistä juurikaan. Nykyiselläni ns normaalimman kokoinen elin ja hyvin sujuu ilman liukkariakin.

Vierailija:

Vierailija
20/59 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siten että mies panee peppuun ja kiihottaa samalla klittaa tai vaihtoehtoisesti panee pimppaan ja käyttää dildoa pepussa samalla. Anaaliseksi silti harvinainen herkku ja hyvä niin.

Ja jos sattuu, silloin ei pidä jatkaa, aina ei peppuseksiin vain pysty.

Mitä tulee puhtauteen, minäkin aika tarkka, eli aina kun hiukankaan toivon saavani peppuseksiä, tyhjennän ja pesen suoleni hyvin. Liukastetta emme käytä nykyisen mieheni kanssa. Exän kanssa oli pakko käyttää, kun hällä sen verran paksu elin, enkä hänen kanssaan nauttinut peppuseksistä juurikaan. Nykyiselläni ns normaalimman kokoinen elin ja hyvin sujuu ilman liukkariakin.

Vierailija: