Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haukkuvatko vanhempanne aina lihavia?

Vierailija
14.07.2025 |

Tarkoitan tietenkin selän takana. Meillä haukkuvat. Jos ollaan oltu jossain, haukkuvat sen paikan naiset. Ja toki jos joku mies on lihonut, niin hänetkin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Onni ja Onnin isä on sitten lyhyitä miehiä.

Vierailija
22/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, haukkuvat selän takana. Olen itse n. 30 kg ylipainoinen, mutta eivät ilmeisesti tajua että samalla tulevat haukkuneeksi epäsuorasti minunkin läskini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat haukkuu lihavia ja ihailee laihoja. Itse olen perus pullukka, en mikään sairaalloisen ylipainoinen, mutta mun kuullen anoppi muistaa aika ihailla kaikkia siroja naisia. 😂

Vierailija
24/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kyylää ja kommentoi muiden painoa, vaikka on itse reilusti ylipainoinen. Vahtaa onko joku lihonut tai laihtunut. Supattaa sukulaisten selkien takana. En tykkää yhtään. Pitäisi huolta omasta painostaan.

Vierailija
25/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, haukkuvat selän takana. Olen itse n. 30 kg ylipainoinen, mutta eivät ilmeisesti tajua että samalla tulevat haukkuneeksi epäsuorasti minunkin läskini.

Tai sitten tajuavat hyvinkin ja tuo on vain passivis-aggressiivinen tapa yrittää manipuloida sua laihtumaan.

Vierailija
26/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on provo jolla ap hakee tarinaa jota voi muokattuna käyttää omanaan. 

Vierailija
27/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyn ikäluokan naiset joutuivat usein laittamaan omat unelmansa jäihin perheen tieltä. Silloin ainoa kehuskelun aihe saattaa olla oma paino, tai miten itse oli nuorena hoikka ja kaunis vaikka nykyään näyttäisi sulaneelta rupikonnalta.

Vierailija
28/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, äiti varsinkin on kunnon painopoliisi. Joka kerta lapsuudenkodista pois muuttamisen jälkeen nähdessäni äitiä hän ensimmäiseksi kertoo, oonko lihonut vai laihtunut. Ei tarvitse ostaa vaakaa, selvää säästöä.

Vierailija
29/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haukkuivat. Isäni haukkui lähes kaikkien naisten ulkonäköä ja juoruili muutenkin. Muistan lapsena kuinka joskus oikein inhotti kuunnella juttua joita isäni muista, myös sisaruksistaan, puhui selän takana.

Vierailija
30/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska ovat itsekin lihavia. Minä kyllä halveksin lihavuutta, vaikka en ketään suoraan haukukkaan. Ylipaino ei ole terveellistä ja itse ovat aiheuttaneet omat vaivansa ylipainolla. Se kuka leikin aloittaa se leikin kestäköön. Minä aion pitää itsestäni huolta ja lihavuus kertoo vain ja ainoastaan siitä että ei ole itsekuria rakastaa itseään tarpeeksi pitääkseen itsensä terveenä. 

Vierailija
31/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, että paino on juuri se asia, mitä toisessa pitää arvioida ja arvostella sillä se määrittää koko ihmisen arvon. Jos olet laiha, olet arvokas, lihavana arvoton.