Haukkuvatko vanhempanne aina lihavia?
Tarkoitan tietenkin selän takana. Meillä haukkuvat. Jos ollaan oltu jossain, haukkuvat sen paikan naiset. Ja toki jos joku mies on lihonut, niin hänetkin.
Kommentit (31)
kusipää vanhemmat tekivät kusipää pennun. mikä täällä haukkuu ihmisiä lihaviks.
Kyllä puhutaan , että onpas tuo lihonnut jne tai jos on laihtunut " Mikähän sairaus tuolla on, syöpä tieten"
Kyllä, kuten kaikki aikalaisensa. Ovat buumereita.
Eivät koskaan haukkuneet. Tai millään muullakaan tavalla puhuneet halventavasti ihmisistä.
Kyllä. Hauskinta on että ovat itsekin lihavia. Jopa niin valtavia ettei normaalit toiminnot onnistu, esim perseen pyyhkiminen paperilla.
Vierailija kirjoitti:
Eivät koskaan haukkuneet. Tai millään muullakaan tavalla puhuneet halventavasti ihmisistä.
Tämä on suoraa jatkumoa lapsuusajoistani. Ap
Eivät haukkuneet. Emme myöskään me, eivätkä lapseni.
Mun vanhemmat alkoivat haukkua mua, kun aloin lihota.
Pituutta 170 cm mulla ja kun painoin 62 kg, sain kuulla päivittelyjä, että kuinka paljon oikein painan. Sitä ennen painoin noin 55 kg.
Iskä on homo ja äiti lesbo ja ne haukkuu mua ja mä oon ihan rikki, säälikää mua.
-ap
Buumerit ovat tuollaisia. Sivistyneitä ihmisiä, ja kuitenkin etenkin naisten lempiharrastus on arvostella ja arvioida muiden lihomista tai laihtumista. Varmaan liittyy siihen kun on synnytty keskelle pula-aikaa, maailmaan, jossa on selän takana puitu tarkkaan kenenkin syömiset ja ruuat. Silloin eri syistä kuin nykyään mutta tapana tuntuu olevan.
Joo, äiti haukkui vaikka itse oli myös sen aikaisen mittapuun mukaan lihava. Eräästä kaveristani kyseli multa, miten voi niin nuorella jo olla niin iso lä s ki p er se. Oltiin n. 10v.
Ei itselle onneksi tarttunut tuo puhetapa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Hauskinta on että ovat itsekin lihavia. Jopa niin valtavia ettei normaalit toiminnot onnistu, esim perseen pyyhkiminen paperilla.
Sepä se, kun tämä toimii oudosti. Oma työkaverini oli niin tukeva, ettei meinannut löytää vaatteita mistään kaupasta. Silti hän saattoi todeta, että onpas tuo nuori likka päästänyt itsensä leviämään.
Samoin kouluaikana hörökorvainen tyttö naureskeli vielä isommat hörökorvat omaavasta, että kylläpä tuo on kauhea hörökorva, heh heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Eivät haukkuneet. Emme myöskään me, eivätkä lapseni.
Jestas sentään, en tee mitään niistä törkeistä asioista, mitä vanhempani tekevät. Tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Iskä on homo ja äiti lesbo ja ne haukkuu mua ja mä oon ihan rikki, säälikää mua.
-ap
Outo purkaus sinulta. T. Oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, äiti haukkui vaikka itse oli myös sen aikaisen mittapuun mukaan lihava. Eräästä kaveristani kyseli multa, miten voi niin nuorella jo olla niin iso lä s ki p er se. Oltiin n. 10v.
Ei itselle onneksi tarttunut tuo puhetapa.
Tuohan on se toinen klassinen, että vanhempi haukkuu lapsen kavereita. Tuttua sekin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puhutaan , että onpas tuo lihonnut jne tai jos on laihtunut " Mikähän sairaus tuolla on, syöpä tieten"
Ja että onpas lyhyt mies.
Eivät. Ne on fiksuja.