Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kahden viikon aikana unohtanut ottaa viisi minipilleriä

Vierailija
14.07.2025 |

Nyt alkoi tänään siis kolmas viikko minipillereistä ja laskin väliin jääneet pillerit ja niitä oli viisi. En ole muistanut ottaa, olen ollut niin väsynyt ja jotenkin sumussa. Ei ole peräkkäisiä päiviä kuin lauantai ja eilinen. Seksiä oli eilen.

No pitää toivoa, että 45 vuoden ikäkin jo ehkäisee. Ei ole kyllä halua tulla raskaaksi tämän ikäisenä kun emme edes ole miehen kanssa parisuhteessa.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se alkoholismi teettää.

Vierailija
2/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät jänskiä aikoja. Mutta myöhemmin näet sitten minkä värisen kaverin kuti osui ja upposi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa katumuspilleri varmuuden vuoksi. Sattuu vähemmän kuin abortti.

Vierailija
4/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se alkoholismi teettää.

En ole alkoholisti. On ollut rankka kevät kun töiden ohessa tehnyt opinnot loppuun. Olen todella väsynyt fyysisesti ja henkisesti. 

Ap

Vierailija
5/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät jänskiä aikoja. Mutta myöhemmin näet sitten minkä värisen kaverin kuti osui ja upposi.

Mikä sua vaivaa? Ei mulla ole seksiä kuin yhden miehen kanssa ja tämä mies on ihan suomalainen blondi. En usko tulevani raskaaksi. 

Ap

Vierailija
6/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ala sekoittamaan elimistöä vielä katumuspillereillä. Jos raskaaksi tulisin, niin en tekisi aborttia. En kuitenkaan usko, että enää tulen raskaaksi. 

Ap

Vierailija
7/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin dorkan ei pitäisi harrastaa seksiä. Laita nyt jumankauta vaikka puhelimeen muistutus jos ei muuten "sumulta" onnistu.

Ai väsymys tekee ihmisestä tyhmän? On sulla melkoiset aivopierut.

Ap

Vierailija
8/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa yhdynnässä hedelmällisenäkin hetkenä, joka kestää vaan muutaman päivän, mahdollisuus tulla raskaaksi on n 20%. Sun iässä jo varmasti vähemmän. Yhdynnästä ilman ehkäisyä ei siis automaattisesti tule raskaaksi, vaikka ysärillä niin opetettiinkin. Että ole huoleti, mutta yritä kuitenkin saada ote tosta hommasta.

Vierailija
9/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hajosi yhdenyön jutun kanssa kumi. Olin 48v ja 46v iässö gyne oli todennut munasarjojen olevan lepotilassa. Kas kummaa, tulin raskaaksi ja ihan terve lapsi vielä tuli, vaikka kaikki seulat iän takia hälytti. 

En siis hakenut jälkiehkäisyä kun en uskonut yhtään olevan todennäköistä tulla raskaaksi. Olin vielä tullut mummoksi 3kk aiemmin. Pillereitä en syönyt kun kumppaneita ehkä 1 vuodessa. Nykyään syön pillerit säännöllisesti, vaikka edelleenkään ei ole seksiä usein.

N56

Vierailija
10/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, TAAAS kerran?

Kyllä niitä intiimiasioitaan vois toitottaa sille/ niille, kenelle ne kuuluu. Aikuiset ihmiset🤯

Vierailija
11/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää äitienpäivää sitten vaan.  Pääset vanhempainvapaalle lepäämään.

Vierailija
12/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää äitienpäivää sitten vaan.  Pääset vanhempainvapaalle lepäämään.

Kyllä mä äitienpäivää vietän koska mä olen jo äiti. Vanhempainvapaalla ei levätä kun on lapsi hoidettavana. Enkä usko tulevani raskaaksi. 

Ap

Vierailija
13/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ala sekoittamaan elimistöä vielä katumuspillereillä. Jos raskaaksi tulisin, niin en tekisi aborttia. En kuitenkaan usko, että enää tulen raskaaksi. 

Ap

Ei sotke elimistöä.

Vierailija
14/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä hajosi yhdenyön jutun kanssa kumi. Olin 48v ja 46v iässö gyne oli todennut munasarjojen olevan lepotilassa. Kas kummaa, tulin raskaaksi ja ihan terve lapsi vielä tuli, vaikka kaikki seulat iän takia hälytti. 

En siis hakenut jälkiehkäisyä kun en uskonut yhtään olevan todennäköistä tulla raskaaksi. Olin vielä tullut mummoksi 3kk aiemmin. Pillereitä en syönyt kun kumppaneita ehkä 1 vuodessa. Nykyään syön pillerit säännöllisesti, vaikka edelleenkään ei ole seksiä usein.

N56

Mulla on seksiä kerran viikossa tai kahdessa tuon miehen kanssa, riippuu siitä miten saamme tapaamiset onnistumaan. En mä usko raskaaksi tulevani. 

Ap

Vierailija
15/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sotke elimistöä.

En silti halua ottaa niitä. Enkä mä niitä enää tänään saisi kun täällä on apteekki jo kiinni.

Ap

Vierailija
16/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sotke elimistöä.

En silti halua ottaa niitä. Enkä mä niitä enää tänään saisi kun täällä on apteekki jo kiinni.

Ap

No olisit hakenut tänään heti aamulla. 

Vierailija
17/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa pakkausselosteesta lukea miten toimia jos/kun pillereitä jää ottamatta?

Vierailija
18/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, et ole lääkekoukussa! 

Vierailija
19/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa pakkausselosteesta lukea miten toimia jos/kun pillereitä jää ottamatta?

No kyllä tiedän ilman pakkausselostetta. Ei  vain tullut eilen mieleen, että pitäisi käyttää kortsua. Enkä halua syödä katumuspillereitä.

Ap

Vierailija
20/80 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme jänniä aikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän