Olen kahden viikon aikana unohtanut ottaa viisi minipilleriä
Nyt alkoi tänään siis kolmas viikko minipillereistä ja laskin väliin jääneet pillerit ja niitä oli viisi. En ole muistanut ottaa, olen ollut niin väsynyt ja jotenkin sumussa. Ei ole peräkkäisiä päiviä kuin lauantai ja eilinen. Seksiä oli eilen.
No pitää toivoa, että 45 vuoden ikäkin jo ehkäisee. Ei ole kyllä halua tulla raskaaksi tämän ikäisenä kun emme edes ole miehen kanssa parisuhteessa.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimessa on sellainen kellon kuva. Jos et itse osaa, pyydä lastasi laittamaan sulle muistutuksen joka päivälle samaan kellonaikaan.
Muistatko pestä illalla hampaasi? Yhdistä siihen pillerin otto.
Oletko sä oikeasti noin hel vetin tyhmä? Ei ole mistään osaamisesta kyse vaan siitä, että olen ollut todella väsynyt ja uupunut. Asioita joita palstan täydelliset äm mät ei tajua. Tukehdu säkin paskaasi.
Ap
Ei tällä palstalla kertoa olevansa uupunut. Saa vain paskaa niskaan. Mä kerroin olevani erittäin uupunut ja, että pahimpaan aikaan mietin ajaa autolla kalliota päin. En kuitenkaan olisi sitä voinut tehdä enkä ole enää siinä tilassa, että haluaisin sitä tehdä. Joidenkin mielestä mä kuitenkin kuuluisin mielisairaalaan enkä saisi tehdä työtäni hoitajana koska mä aivan varmasti tapan jonkun. No koskaan ei ole mulla töissä tapahtunut mitään sellaista, että jonkun turvallisuus olisi vaarantunut millään tavalla. Töissä ollessa keskityn työhöni ja olen tarkka. Romahdan sitten kun olen yksin ja taas aamuksi tsemppaan itseni kasaan.
Mutta ei täällä palstalla tällaisia asioita ymmärretä vaan halutaan vain sairaalla tavalla vit tuilla niille jotka voi jo muutenkin huonosti. Todella sairaita ihmisiä nämä jotka lyövät lyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät jänskiä aikoja. Mutta myöhemmin näet sitten minkä värisen kaverin kuti osui ja upposi.
Mikä sua vaivaa? Ei mulla ole seksiä kuin yhden miehen kanssa ja tämä mies on ihan suomalainen blondi. En usko tulevani raskaaksi.
Ap
Onko hänellä kookas, tulitko ja missä asennoissa olitte?
Minkälainen sairas oksettava pervo kyselee tuollaisia?
Mikä aloituksesi pointti siis on? Tarve kertoa että olet uupunut mutta saat seksiä? Että ikä vähentää hedelmällisyyttä? Väsyneenä unohtelee päivittäisiä asioita?
Toki, sain ajanvietettä lukiessa joten ei täysin turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä aloituksesi pointti siis on? Tarve kertoa että olet uupunut mutta saat seksiä? Että ikä vähentää hedelmällisyyttä? Väsyneenä unohtelee päivittäisiä asioita?
Toki, sain ajanvietettä lukiessa joten ei täysin turhaa.
Toiko sun oma kommentti jotakin suurta lisäarvoa tähän aloitukseen? Miksi luulet olevasi parempi ihminen?
Varmaan olisi järkevää miettiä jo muuta ehkäisykeinoa, kun unohduksia noin paljon. Itselläni on gynen mukaan ihan toimivat munasarjat edelleen vaikka ikää 49 v. Toki tiedän, että raskaaksi tuleminen on epätodennäköistä, mutta ei se täysin mahdotonta ole. Mutta jokainen pelaa tuurillaan miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ota yksi maxipilleri.
Oletko oikeasti noin saa tanan tyhmä, että et tiedä olevan sellainen ehkäisymuoto kuin minipillerit? Yritit varmaan olla hauska, mutta et ole vaan aivan saata nan tyhmä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät jänskiä aikoja. Mutta myöhemmin näet sitten minkä värisen kaverin kuti osui ja upposi.
Mikä sua vaivaa? Ei mulla ole seksiä kuin yhden miehen kanssa ja tämä mies on ihan suomalainen blondi. En usko tulevani raskaaksi.
Ap
Se ei ole uskon asia.
Toivottavasti tämän tarinan lukevat kaikki miehet, jotka eivät itse käytä mitään ehkäisyä.
Kiva kun kerroit, tämä oli tärkeä tieto.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haet tällä avauksella, ap?
Ohiksena. Ap:n tyyppistä suhtautumista ehkäisyyn on ihan liikaa. Sitten selitetään, että käytetään ehkäisyä. No ei käytetä.
Myös 50 v. voi tulla raskaaksi, kuten opiskelukaverini äiti aikoinaan tuli. Perheessä oli tuossa vaiheessa 15 ja 20 v. lapset.
Mä mietin kun itsekin syön minipillereitä ja sen vuoksi mulla ei ole menkkoja, että mitä jos tietämättään tuleekin raskaaksi. Tarkoitan siis, että syö pillerit kuten pitää, mutta ne pettääkin. Todella pieni mahdollisuus on tulla raskaaksi, mutta on se mahdollisuus olemassa. Mitä jos syökin pillereitä ihan normaalisti ja onkin raskaana? Vaikuttaako sikiöön miten? En itse ainakaan pystyisi aborttia tekemään, jos pillerit pettäisikin.
Sterilisaatio. Miehelle se on paljon helpompi kun vasektomia onnistuu paikallispuudutuksessa eikä tarvi jäädä sairaalaan yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Sterilisaatio. Miehelle se on paljon helpompi kun vasektomia onnistuu paikallispuudutuksessa eikä tarvi jäädä sairaalaan yöksi.
Mä en ala sterilisaatiota tässä iässä hankkimaan ja mä en voi sellaista vaatia mieheltä jonka kanssa en ole edes parisuhteessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ala sterilisaatiota tässä iässä hankkimaan ja mä en voi sellaista vaatia mieheltä jonka kanssa en ole edes parisuhteessa.
Ap
Sitten joudut olemaan huolellisempi ehkäisypillereiden kanssa tai varautua vahinkoraskauteen. Itse valitsin vasektomian vaikka olen reilusti yli 50v ettei tarvitse tuosta huolehtia.
Itsen en ole jaksanut murehtia unohtuneista pillereistä enää 45 ikävuoden jälkeen. En ole koskaan käyttänyt jälkiehkäisyä nuorempanakaan esim. kondomin hajottua, enkä ole koskaan ollut raskaana. Tuskin olen kovin hedelmällinen. Vahingon sattuessa abortti olisi itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Itsen en ole jaksanut murehtia unohtuneista pillereistä enää 45 ikävuoden jälkeen. En ole koskaan käyttänyt jälkiehkäisyä nuorempanakaan esim. kondomin hajottua, enkä ole koskaan ollut raskaana. Tuskin olen kovin hedelmällinen. Vahingon sattuessa abortti olisi itsestäänselvyys.
... kunhan huomaisit raskauden riittävän ajoissa. Jos kuukautiset on jo jääneet pois tai hyvin epäsäännölliset niin tuo huomaaminen voi tapahtua liian myöhään aborttia ajatellen.
Tiedätkö miksi sinunlaisiasi sanotaan? Äideiksi!
Ei olekaan uskoa asia, mutta kun tosiasia on, että tämän ikäisenä raskaaksi tuleminen on aika epätodennäköistä.
Ap