Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kahden viikon aikana unohtanut ottaa viisi minipilleriä

Vierailija
14.07.2025 |

Nyt alkoi tänään siis kolmas viikko minipillereistä ja laskin väliin jääneet pillerit ja niitä oli viisi. En ole muistanut ottaa, olen ollut niin väsynyt ja jotenkin sumussa. Ei ole peräkkäisiä päiviä kuin lauantai ja eilinen. Seksiä oli eilen.

No pitää toivoa, että 45 vuoden ikäkin jo ehkäisee. Ei ole kyllä halua tulla raskaaksi tämän ikäisenä kun emme edes ole miehen kanssa parisuhteessa.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimessa on sellainen kellon kuva. Jos et itse osaa, pyydä lastasi laittamaan sulle muistutuksen joka päivälle samaan kellonaikaan.

Muistatko pestä illalla hampaasi? Yhdistä siihen pillerin otto.

Oletko sä oikeasti noin hel vetin tyhmä? Ei ole mistään osaamisesta kyse vaan siitä, että olen ollut todella väsynyt ja uupunut. Asioita joita palstan täydelliset äm mät ei tajua. Tukehdu säkin paskaasi.

Ap

Ei tällä palstalla kertoa olevansa uupunut. Saa vain paskaa niskaan. Mä kerroin olevani erittäin uupunut ja, että pahimpaan aikaan mietin ajaa autolla kalliota päin. En kuitenkaan olisi sitä voinut tehdä enkä ole enää siinä tilassa, että haluaisin sitä tehdä. Joidenkin mielestä mä kuitenkin kuuluisin mielisairaalaan enkä saisi tehdä työtäni hoitajana koska mä aivan varmasti ta

Ja tämä liittyi aloitukseen millä tavalla....

Vierailija
62/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan voisi sanoa, että olet muistanut ottaa vain kaksi. Haluat ilmeisesti raskaaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sterilisaatio. Miehelle se on paljon helpompi kun vasektomia onnistuu paikallispuudutuksessa eikä tarvi jäädä sairaalaan yöksi.

Mä en ala sterilisaatiota tässä iässä hankkimaan ja mä en voi sellaista vaatia mieheltä jonka kanssa en ole edes parisuhteessa.

Ap

Ok, et ole parisuhteessa, mutta olet panosuhteessa. OK. Ja minipillereita unohdellaan. Selvä. Voit alkaa katsoa jo vaunuja ja muuta tarpeellista sillä silmällä. 

Vierailija
64/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolimaton typerys, vielä kehtaat mainostaa tyhmyyttäsi.

Vierailija
65/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi sinunlaisiasi sanotaan? Äideiksi!

Niin mä olen jo äiti. Jostain kumman syystä te jotkut luulette, että olen lapseton. Olen ollut äiti yli 20 vuotta ja ihan suunnitellusti olen lapseni saanut.

Ap

Vierailija
66/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan voisi sanoa, että olet muistanut ottaa vain kaksi. Haluat ilmeisesti raskaaksi

Miten niin vain kaksi? Etkö osaa laskea? Kahdessa viikossa on 14 päivää. Millä matikalla sä saat tuosta viiden pillerin unohduksella laskettua niin, että olen ottanut vain kaksi pilleriä? 

Ei, en halua tulla raskaaksi. En vain yksinkertaisesti ole muistanut väsymykseltäni ottaa niitä pillereitä.

Ap

Vierailija
67/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sterilisaatio. Miehelle se on paljon helpompi kun vasektomia onnistuu paikallispuudutuksessa eikä tarvi jäädä sairaalaan yöksi.

Mä en ala sterilisaatiota tässä iässä hankkimaan ja mä en voi sellaista vaatia mieheltä jonka kanssa en ole edes parisuhteessa.

Ap

Ok, et ole parisuhteessa, mutta olet panosuhteessa. OK. Ja minipillereita unohdellaan. Selvä. Voit alkaa katsoa jo vaunuja ja muuta tarpeellista sillä silmällä. 

Höpö höpö. Tuskin mä raskaaksi olen tullut. 

Ap

Vierailija
68/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolimaton typerys, vielä kehtaat mainostaa tyhmyyttäsi.

Sä tässä tyhmä olet, kun väität väsymystä tyhmyydeksi. Pidä pääsi kiinni typerä äm mä kun et kerran mitään ymmärrä uupumuksesta ja totaalisesta väsymyksestä.

Ap

Vierailija
69/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimessa on sellainen kellon kuva. Jos et itse osaa, pyydä lastasi laittamaan sulle muistutuksen joka päivälle samaan kellonaikaan.

Muistatko pestä illalla hampaasi? Yhdistä siihen pillerin otto.

Oletko sä oikeasti noin hel vetin tyhmä? Ei ole mistään osaamisesta kyse vaan siitä, että olen ollut todella väsynyt ja uupunut. Asioita joita palstan täydelliset äm mät ei tajua. Tukehdu säkin paskaasi.

Ap

Ei tällä palstalla kertoa olevansa uupunut. Saa vain paskaa niskaan. Mä kerroin olevani erittäin uupunut ja, että pahimpaan aikaan mietin ajaa autolla kalliota päin. En kuitenkaan olisi sitä voinut tehdä enkä ole enää siinä tilassa, että haluaisin sitä tehdä. Joidenkin mielestä mä kuitenkin kuuluisin mielisairaalaan enkä saisi te

Olet idioot ti.

Vierailija
70/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollinen alkava muistisairaus + mahdollinen raskaus = joka tytön unelmaelämää. 

Oletko säkin ihan tollo? Ei mulla ole mitään muistisairautta. Ettekö pölvästit ole koskaan kuulleet uupumuksesta ja väsymyksestä? Mulle vittuilette minkä ehditte, mutta ette tuo vertaa itse tiedä asioita.

Ap

Pitäskö sitten mieluummin nukkua kuin nussia? Onko varattu mies kaiken lisäksi!?

Vierailija
71/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollinen alkava muistisairaus + mahdollinen raskaus = joka tytön unelmaelämää. 

Oletko säkin ihan tollo? Ei mulla ole mitään muistisairautta. Ettekö pölvästit ole koskaan kuulleet uupumuksesta ja väsymyksestä? Mulle vittuilette minkä ehditte, mutta ette tuo vertaa itse tiedä asioita.

Ap

Pitäskö sitten mieluummin nukkua kuin nussia? Onko varattu mies kaiken lisäksi!?

Olet kyllä ääliö. Ei se nukkuminen niin vain onnistu. 

Ap

Vierailija
72/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varatun  kanssa vehtaat?

Vierailija
73/80 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli varatun  kanssa vehtaat?

Missä mä muka niin kirjoitin? En yhtään missään. Ei ole mies varattu.

Ap

Vierailija
74/80 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oikeassa, että en tullut tuosta raskaaksi. Juuri tein testin ja negaa näytti.

Ap

Vierailija
75/80 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä hajosi yhdenyön jutun kanssa kumi. Olin 48v ja 46v iässö gyne oli todennut munasarjojen olevan lepotilassa. Kas kummaa, tulin raskaaksi ja ihan terve lapsi vielä tuli, vaikka kaikki seulat iän takia hälytti. 

En siis hakenut jälkiehkäisyä kun en uskonut yhtään olevan todennäköistä tulla raskaaksi. Olin vielä tullut mummoksi 3kk aiemmin. Pillereitä en syönyt kun kumppaneita ehkä 1 vuodessa. Nykyään syön pillerit säännöllisesti, vaikka edelleenkään ei ole seksiä usein.

N56

Mulla on seksiä kerran viikossa tai kahdessa tuon miehen kanssa, riippuu siitä miten saamme tapaamiset onnistumaan. En mä usko raskaaksi tulevani. 

Ap

Ja mies on arvatenkin naimisissa toisen kanssa?

Vierailija
76/80 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa muistamiseen kännykän muistutus hälytys kerran päivässä, ja pillerit on kännykkäkotelon taskussa. Otan pillerin heti kun piippaa. 

Vierailija
77/80 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin kun itsekin syön minipillereitä ja sen vuoksi mulla ei ole menkkoja, että mitä jos tietämättään tuleekin raskaaksi. Tarkoitan siis, että syö pillerit kuten pitää, mutta ne pettääkin. Todella pieni mahdollisuus on tulla raskaaksi, mutta on se mahdollisuus olemassa. Mitä jos syökin pillereitä ihan normaalisti ja onkin raskaana? Vaikuttaako sikiöön miten? En itse ainakaan pystyisi aborttia tekemään, jos pillerit pettäisikin. 

Eikö minipillerit ole pelkkää progesteronia? Sitä erittyy muutenkin raskaudessa ja sitä nimenomaan tarvitaan raskauden ylläpitämiseen.

Vierailija
78/80 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minipillereistä varsinaisesti suurta haittaa raskauden aikana. Hormonikierukka samaa tavaraa ja itsellä kun raskaus kierukasta huolimatta alkoi, todettiin olevan turvallisempaa sikiölle olla sitä poistamatta.

Vierailija
79/80 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ne pillerit ja vesipullo yöpöydällä, ota aamulla heti herätessä.

Vierailija
80/80 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä hajosi yhdenyön jutun kanssa kumi. Olin 48v ja 46v iässö gyne oli todennut munasarjojen olevan lepotilassa. Kas kummaa, tulin raskaaksi ja ihan terve lapsi vielä tuli, vaikka kaikki seulat iän takia hälytti. 

En siis hakenut jälkiehkäisyä kun en uskonut yhtään olevan todennäköistä tulla raskaaksi. Olin vielä tullut mummoksi 3kk aiemmin. Pillereitä en syönyt kun kumppaneita ehkä 1 vuodessa. Nykyään syön pillerit säännöllisesti, vaikka edelleenkään ei ole seksiä usein.

N56

Mulla on seksiä kerran viikossa tai kahdessa tuon miehen kanssa, riippuu siitä miten saamme tapaamiset onnistumaan. En mä usko raskaaksi tulevani. 

Ap

Ja mies on arvatenkin naimisissa toisen kanssa?

Opettele lukemaan. Tuossa vähän ylempänä lukee, että mies ei ole varattu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme